Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskaltaako jo varata juhannukselle hotellin? lomat varmistuu vasta parin viikon päästä.

Vierailija
07.04.2011 |

tosi isolla todennäkösyydellä mä sen siihen saan mihin haluan. on vaan noi hotellit jo aika menny sieltä mihin oltais menossa. vai odottelenko kiltisti pari viikkoa. onko järkevämpää varata lento ensin kuin hotelli? että jos ei ookkaan lentoa.. apua!! ekaa kertaa iteksee hoidan tätä asiaa.. voi elämä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse esim varasimme pari viikkoa sitten ja ihan viimeisiä paikkoja saimme, toki halusimme esim ihan tiettyyn hotelliin paikkaan, mihin menemme ja vielä tietynlaisia huoneita, kaikkia ei enää ollut saatavilla

Vierailija
2/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä varaisin eka lennon (jos haluaa siis erikseen) ja sitten vasta hotellin, varmasti ainakin jonkin hotellin saa, jos ei sitten juuri sitä ykköstoivetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi isolla todennäkösyydellä mä sen siihen saan mihin haluan. on vaan noi hotellit jo aika menny sieltä mihin oltais menossa. vai odottelenko kiltisti pari viikkoa. onko järkevämpää varata lento ensin kuin hotelli? että jos ei ookkaan lentoa.. apua!! ekaa kertaa iteksee hoidan tätä asiaa.. voi elämä.

Vierailija
4/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei lomat natsaa niin peru ne varaukset.

Vierailija
5/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa toki tehdä. Yleensähän aina (lue kuitenkin pikkuprintti) sen voi peruuttaa ilmaiseksi 24 h ennen saapumista. Eli ei voi hävitä mitään. Lennot on eri juttu, kun ne pitää yleensä maksaa heti.

Vierailija
6/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperheiden suosikkikohteet, ei voi peruuttaa hotellia, paitsi jos maksaa HUOMATTAVASTI kalliimman hinnan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi