Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hai-saappaista

Vierailija
07.04.2011 |

Voisiko joku Hai-saappaiden omistaja neuvoa? Äitini lupasi ostaa minulle Hai-saappaat, en pääse itse sovittamaan kauppaan. Kannattaako ottaa samankokoiset kuin kengät, mitä yleensä käyttää? Vai numeroa isommat? Vai numeroa pienemmät, en halua kauhean lonksuvia saappaita, ajattelin käyttää niitä ihan työmatkallakin ja usein ilman villasukkaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan isompia ota. Mulla on kengänkoko 38 mutta kokoa 37 olevat haisaappaat ja niihinkin mahtuu just villasukka.

Vierailija
2/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koko on minulla hyvä villasukkien kanssa, ilman niitä kokoa pienempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa pienemmät on sopivat.

Vierailija
4/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ne suunnilleen samanmalliset tretornit ja ne on kyllä yllättävän mukavat pitää, istuu aika napakasti.

Vierailija
5/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ne suunnilleen samanmalliset tretornit ja ne on kyllä yllättävän mukavat pitää, istuu aika napakasti.

Vierailija
6/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ois vähän kapeempikin jalka, eivät lonksu (siis villasukkien kanssa). Ja numeroa pienempi koko! Yleensä mulla 37, Hait 36.

Vierailija
7/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on koko 41 ja otin 39, on napakka ei hölsky yhtään vaikka esim. kun olin suolla lakkoja poimimassa, oli napakat jalassa.

Vierailija
8/8 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari numeroo pienemmät on hyvät city saappaiksi, ei kannat laahusta asfalttia kun pysyy jalassa. 39 koko normaalisti 37 kokoa Hai-saappaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi