Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukkarin ehkäisyteho? Tietääkö kukaan?

Vierailija
07.04.2011 |

Luin jostain (mutten nyt muista mistä!) että lähes kaikissa liukastusvoiteissa on myös jossain määrin ehkäisevä teho??? Tietääkö kukaan, mistä näkis mitkä liukkarit ainakin ehkäisevät? Vauvaa siis haaveillaan, mutta liukkaria yleensä käytetään lähes aina ja nyt mietityttää, että siksikö ei ole tärpännyt??

Kiitos jos joku vastaisi!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kyllä minkään maan ehkäsytehoa käyttää liukkaria.

Saattaa korkeintaan pari jäädä jumiin jos huono mäihä siittiöllä, mutta tuskin sitä liukkaria niin truuttaa ettei niistä kavereista valtaosa pääse perille.

Normaalia on että vauvaa yritetään vuosikin vaikkei mitään liukkareita olisi käytössä.

Omia limakalvoja voi jeesata juomalla greippimehua ja orgasmin saaminen helpottaa siittiöiden liikkumista.

Väittäisin että jos ette käytä liukkaria, seksistä ei nauti niin paljoa niin se hankaloittaisi mahdollisesti osaltaan.

Vierailija
2/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on muutenkin vaikeuksia (kuten teilläkin tuntuu olevan?) niin kannattaa yrittää olla ilman jos vain mahdollista. Se vaikeuttaa siittiöiden liikkumista. Ehkäisytehosta nyt ei kuitenkaan varsinaisesti voi puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi haitata raskaaksi tuloa. Siis kaikki ylimääräinen emättimessä, oli se sitten liukkaria, sylkeä, coka colaa tms. Jos siis yritätte lasta, pyrkikää saamaan sinut niin kiihottuneeksi että mitään liukkaria ei tarvita. tai sitten mies vetää käteen ja laskee vain lastin emättimeen.

Jos taas haluaa ehkäistä niin mitään noista mainitsemistani ei kannata kokeilla ;)

Vierailija
4/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina lopetettu liukugeelin käyttö raskautta yrittäessä. Toisinpäin en luottaisi, siis ehkäisykeinona.

Vierailija
5/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voide voi mm hajottaa kondomin.

Vierailija
6/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissain liukuvoiteissa on siittiöitä tappavaa ainetta. En sitten tiedä olenko lukenu jotain aprillipilajuttuja, mutta näin olen kuullut! :)

Vierailija
7/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Olen valitettavasti seksissä "kuiva" nainen luonnostani ja kiihottuneenakaan en tule märäksi, vaikka rakastan seksiä, olen aktiivinen ja erittäin halukas. Seksi vaan olisi tuskallista molemmille, jos ei käytettäis liukkaria silloin kun olen niinkuin yleensä olen (mies on kanssa herkkä ja haluaa märkyyttä enemmän).

Greippimehua olen kokeillut, ja tuntui kuivattavan paikkoja entisestään :-(

t. aloittaja

Vierailija
8/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oliiviöljyä tai kookosöljyä. Mulla on se käsitys, että nämä olisivat parempia vaihtoehtoja. ja luonnonmukaisia :)

Vierailija
9/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sama homma. Lasta yritettiin, eikä millään tärpännyt (2v). Aina kanssa käytettiin liukuvoidetta, kunnes jossain vaiheessa älysin ottaa selvää liukuvoiteista, ja löysin sellaisen kuin rfsu Glid voiteen, tuubissa vielä lukee, että ei tapa siittiöitä. Tilasin muistaakseni Ellokselta, kaippa sitä jostain muualtakin saa. Nyt kaksi poikaa...

Vierailija
10/10 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on siis ainakin turvallinen lastenhankintamielessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan