Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex oli ehdottanut miehelleni,

Vierailija
15.04.2011 |

että osallistuisin heidän tyttärensä huonekalujen hankintaan taloudellisesti. Neiti opiskelee yliopistossa ja saisi kesä-ja viikonlopputöitä, muttei halua. Perustelu on se, että on noloa käydä töissä.

En todellakaan osallistu, kustantakoon itse hankinnat, kun ovat hyvätuloisia molemmat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä kyllä ostin miehen kanssa puoliksi kaiken mitä hänen lapsiaan varten on meille tarvinnut ostaa ja ihan yhteisellä päätöksellä on sitten sovittu, mitä ovat saaneet viedä omaan kotiin muuttaessaan mukanaan. Jos ei kotoa ja sukulaisilta saadut kamppeet kelpaa, niin sitten on kotia laitettu omin rahoin (ensin kesätyöt ja myöhemmin myös viikonlopputyöt kun on halunnut ostaa niin paljon tavaraa), ei niitä hankintoja ole kustantaneet lasten vanhemmatkaan, miksi sitten äitipuoli. Omillaan ovat, ikääkin jo 20v.

Vierailija
2/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matot on kelvanneet, ja jotkut astiat. Olemme ostaneet myös uusia tavaroita, mä ostin meille kunnon siivousvälineet, kun muuttivat omilleen. Ja peruskeittokirjat:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellienen

Vierailija
4/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi osti meille aikanaan hyvät siivousvälineet meidän muuttaessa yhteen. Olen kyllä käyttänyt ahkerasti ja tyytyväinen.

En ottanut siis loukkauksena mitä joku varmaan olisi tehnyt :) Ei.. on kyllä itseluottamusta sen verran :)

Vierailija
5/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotettiinko siis että äitipuoli kustantaisi lapsen huonekalut? Ei tietenkään tarvitse vaan lapsen vanhemmat kustantavat ne.

Vierailija
6/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman katon alla, joten vielä vähemmän on tarvetta kustantaa huonekaluja. Tilanne olisi toinen, jos oltaisi miehen kanssa hankittu yhteistä omaisuutta, mutta asumme eri osoitteissa. Siksi tuo työn äidin pyyntö tuntuu aika kohtuuttomalta.

Vierailija
7/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistumaan tollaiseen. Painukoon vaan tyttö sinne töihin ja ostakoon itse huonekalunsa.

Vierailija
8/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttö taitaa olla aikamoinen kasvatuksen kukkanen kun hänen mielestään on noloa käydä töissä, vaikka töitä saisi! samalla monet lukiolaiset ja opiskelijat ovat ihan pulassa kun ei kesätöitä löydy!

Vierailija
9/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kalleinta laatua ja ulkonäkö on tärkeintä. Kesän voisi viettää rannalla itseään paahtaen ja shoppaillen.

Oman huoneen siivouskaan ei onnistunut, ruuan valmistus on tylsää.

En osallistu nyt, enkä jatkossakaan rahoituksiin. Olen itse ollut kesä-ja viikonlopputöissä lukiosta alkaen ja itse tienatut rahat oli ilo käyttää haluamallaan tavalla.

On tytön äidin ja isän välinen asia, kuinka tukevat taloudellisesti. Isä kannustaa töihin ja varmasti auttaisi niitä saamaan, mutta tytön asenne ei salli työn tekemistä.

Vierailija
10/10 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperia opettaa...

olla kalleinta laatua ja ulkonäkö on tärkeintä. Kesän voisi viettää rannalla itseään paahtaen ja shoppaillen.

Oman huoneen siivouskaan ei onnistunut, ruuan valmistus on tylsää.

En osallistu nyt, enkä jatkossakaan rahoituksiin. Olen itse ollut kesä-ja viikonlopputöissä lukiosta alkaen ja itse tienatut rahat oli ilo käyttää haluamallaan tavalla.

On tytön äidin ja isän välinen asia, kuinka tukevat taloudellisesti. Isä kannustaa töihin ja varmasti auttaisi niitä saamaan, mutta tytön asenne ei salli työn tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän