Miksi nuoret pojat kiinnostuu vanhemmasta naisesta?
Siis deittipalvelussa. Omia lapsia nuoremmat laittaa viestiä vaikka olen ilmoittanut hakevani omanikäistäni seuraa.
Eikö osata lukea. En ymmärrä. Oma lukunsa sitten taas ne selvästi vanhemmat. Miksi ei kunnioiteta toivetta?
Kommentit (20)
Naiset on aina vali eikä mikään kelpaa. Tämän vuoksi meidän miesten on vaikea löytää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aina vali eikä mikään kelpaa. Tämän vuoksi meidän miesten on vaikea löytää seuraa.
No ei ainakaan epäkunnioittavalla kohtelulla löydä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin, koska naisten tarjonta on niin heikko, olen sopeutuvainen ja samaan aikaan valitetaan, että miehet on nirsoja.
Kyllä se niin päin otta ne kaksikymppiset instabimbot nirsoilee eikä kelpuuta minua edes sen vertaan, että vastaisi viestiin.
Keneen saisin ottaa yhteyttä? En keneenkään?
M26
Valitus koskeekin vain niitä miehiä joita naiset tavoittelee. Sinun pitää hiljaa tyytyä olemaan yksin.
Haluavat harjoitella löysälläpimpillä ettei spermat lennä niin nopeasti.
Joo on vähän kiusallista kun just ja just parikymppiset miehenalut käy ihan kuumana tällaiseen 35 vuotiaasen tätiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin, koska naisten tarjonta on niin heikko, olen sopeutuvainen ja samaan aikaan valitetaan, että miehet on nirsoja.
Kyllä se niin päin otta ne kaksikymppiset instabimbot nirsoilee eikä kelpuuta minua edes sen vertaan, että vastaisi viestiin.
M26
No jos on hakemassa vakavaa seurustelusuhdetta niin vanhempi nainen voi ajatella että haet jotain muuta. Ihmettelen tuota instabimbo juttua. Siis millainen nainen on instabimbo? Ja oletko heille laittanut kuitenkin viestiä mutta eivät vastaa. Kait siellä on muitakin nuoria naisia kuin nuo.
Koska helpompia kuin oman ikäiset.
Koska oman ikäiset suhtautuvat heihin ylimielisen alentavasti ja pihtaavat, niin sitten nuorten kollien pitää yrittää vongata matureilta, jotka suhtautuvat usein nuoriin poikiin iloisesti, flirtaten ja kannustaen. Lisäksi vanhemmat naiset ovat jo sinut seksuaalisuutensa kanssa, heitä ei "ahista" tyhjänpäiväiset asiat, tietävät mitä haluavat eivätkä ole estoisia sängyssä. Totta kai nuoret miehet haluavat sellaista. Ei siinä ole kyse mistään vuosisadan rakkaustarinasta, vaan pelkästä seksuaalisesta halusta. Nuoret miehet ajattelevat matureiden tajuavan, että ei ole tarkoituskaan olla yhdessä ikuisesti, vaan kunnes jotain paremmin omaan elämäntilanteeseen ja tulevaisuuden toiveisiin sopivaa tulee vastaan. Miksipä ne maturet eivät voisi vähän hauskaa pitää, jos kummallekin osapuolelle on peli selvä jo alusta asti? Maailman tylsämielisin ajatus tuo, että "minähän voisin olla hänen äitinsä/isänsä iän puolesta". Niin ehkä voisit, mutta mitä sitten? Et ole hänen äitinsä, joten jos himottaa ja molemmat ovat vapaita ja toinen tuntuu haluavan sinua, niin miksi nihkeilet? Ei sinulle luultavasti kovin usein tarjoudu tilaisuutta enää olla nuoren, upeakroppaisen ihmisen kanssa.
No eivät kiinnostu. Ehkä jotkut tänne muualta tulleet, jotka haluavat nopesti naimisiin ja oleskeluluvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä epäkunnioittavaa siinä on, jos nuorempi mies haluaa kanssasi seksiä? Eikö sen pitäisi nimenomaan imarrella ja olla kunnioituksen osoitus, että kelpaat vielä iästäsi huolimatta?
Maskottikeisari kirjoitti:
Koska oman ikäiset suhtautuvat heihin ylimielisen alentavasti ja pihtaavat, niin sitten nuorten kollien pitää yrittää vongata matureilta, jotka suhtautuvat usein nuoriin poikiin iloisesti, flirtaten ja kannustaen. Lisäksi vanhemmat naiset ovat jo sinut seksuaalisuutensa kanssa, heitä ei "ahista" tyhjänpäiväiset asiat, tietävät mitä haluavat eivätkä ole estoisia sängyssä. Totta kai nuoret miehet haluavat sellaista. Ei siinä ole kyse mistään vuosisadan rakkaustarinasta, vaan pelkästä seksuaalisesta halusta. Nuoret miehet ajattelevat matureiden tajuavan, että ei ole tarkoituskaan olla yhdessä ikuisesti, vaan kunnes jotain paremmin omaan elämäntilanteeseen ja tulevaisuuden toiveisiin sopivaa tulee vastaan. Miksipä ne maturet eivät voisi vähän hauskaa pitää, jos kummallekin osapuolelle on peli selvä jo alusta asti? Maailman tylsämielisin ajatus tuo, että "minähän voisin olla hänen äitinsä/isänsä iän puolesta". Niin ehkä voisit, mutta mitä sitt
Ei voisi nuori kiinnostaa yhtään. Upeakropppaisia on vanhemmissakin. Mutta se mikä kiinnostaa ja innostaa löytyy sieltä yläpäästä, ei ala. Ja suhteessa sillä kropalla on hyvin vähän merkitystä.
Seksiä irtoaa helpommin vähän vanhemmalta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä epäkunnioittavaa siinä on, jos nuorempi mies haluaa kanssasi seksiä? Eikö sen pitäisi nimenomaan imarrella ja olla kunnioituksen osoitus, että kelpaat vielä iästäsi huolimatta?
On epäkunnioittavaa olla välittämättä haetuista kriteereistä. Minua ei imartele nuorten kiinnostus. Tuntuu lähinnä inhottavalta ja kiusalliselta.
Koska oman ikäiset suhtautuvat heihin ylimielisen alentavasti ja pihtaavat, niin sitten nuorten kollien pitää yrittää vongata matureilta, jotka suhtautuvat usein nuoriin poikiin iloisesti, flirtaten ja kannustaen. Lisäksi vanhemmat naiset ovat jo sinut seksuaalisuutensa kanssa, heitä ei "ahista" tyhjänpäiväiset asiat, tietävät mitä haluavat eivätkä ole estoisia sängyssä. Totta kai nuoret miehet haluavat sellaista. Ei siinä ole kyse mistään vuosisadan rakkaustarinasta, vaan pelkästä seksuaalisesta halusta. Nuoret miehet ajattelevat matureiden tajuavan, että ei ole tarkoituskaan olla yhdessä ikuisesti, vaan kunnes jotain paremmin omaan elämäntilanteeseen ja tulevaisuuden toiveisiin sopivaa tulee vastaan. Miksipä ne maturet eivät voisi vähän hauskaa pitää, jos kummallekin osapuolelle on peli selvä jo alusta asti? Maailman tylsämielisin ajatus tuo, että "minähän voisin olla hänen äitinsä/isänsä iän puolesta". Niin ehkä voisit, mutta mitä sitt
No joo, mutta nuoret miehet ovat yleensä niin huonoja seksissä, ettei oikein nappaa. En jaksa opettaa ketään.
Kannattaisi AP:nkin antaa nuorelle miehelle tilaisuus.
Mua lähestyi viime kesänä kaksi parikymppistä miestä (ei sentään millään kimppa-ajatuksella vaan ihan erikseen). Tämä vielä ihan livenä eikö missään treffipalvelussa. Syynä oli kuulemma se, että olen aika hot ja kiinnostava tyyppi. Olen nelikymppinen mutta he luulivat minua paljon nuoremmaksi eivätkä säikähtäneet ikäeroa.
Nappasin näistä toisen ja olen viettänyt elämäni talven puolta nuoremman rakastajan kanssa. Ihan vakavissaan ollaan yhdessä sen minkä kestää. Ihan mielettömän hyvää seksiä olen saanut ja poika on innokas oppimaan.
Tarkkana saa olla deittipalveluissa kun on amanuenssina yliopistolla eikä alkuun ollut yksi eikä kaksi kertaa kun ehdolla vilahtanut mätsi tuli kyselemään vinkkejä opintoihin. Nää on 20 vuotta nuorempia kuin minä. Onneksi en ole vielä sänkyyn päätynyt yhdenkään opiskelijani kanssa.
M26