Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Keskiviikkoa syyssäteet **

26.10.2005 |

Olenko tosiaan ensimmäinen :) ??. Kohta lisää..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nyt tulee enemmän kirjoitettua tuonne odottajien puolelle, mutta kun tähän pinoon tuli ihan ekana liityttyä silloin kun vauvasta vielä haaveiltiin, tuntuu siltä, että tätä ei täysin voi vielä hylätä.

Hirveästi lähetän kaikille plussasäteitä ja toivon, että yksi kerrallaan siirrytte tuonne odottajien puolelle :)

Mulla on menossa varmaan raskauden pahimmat ajat eli viikkoa 8 mennään ja pahaolo on aamusta iltaan. Tällä viikolla aamupala on ollut wc:n pöntössä joka päivä ja eilen taisin tehdä ennätyksen ko oksensin päivän aikana neljä kertaa.... Mutta eikö se ole merkki siitä, että masuasukki voi hyvin..? Eli kun tällaista mahdollisesti on tulossa niin nauttikaa niistäkin päivistä, kun ei ole vielä tärpännyt ;)

Hyvää jatkoa ja talven odotusta kaikille säteille :)

Nearoosa 8+3

Vierailija
22/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Ei kyllä sovi mun vartalolle nää pakkaskelit. Mielummin makoilisin jossain rannalla aurinkoa ottaen ja jotakin hyvää juomaa maistellen.... *haaveilee*

Joo, koulupäivä oli ihan turha. Ope oli ite koulutuksessa, joten tuli koko päivä surffattua netissä. Nyt onnellisesti kotona, josta pääsenkin aasinsillalla vastaamaan galluppiin: Asumme rivitalo kaksiossa, saunalla tietty varustettuna ja mieheni oma tää on.

Eipä mulla taas muuta. Nenä sinisenä ja sormet kohmeessa, joten taidan painua kissan kanssa kylppärin lattialle lämmitteleen....

Heipsan!!

-Taelsa-[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoittanut kuin kerran tänne... En ole jaksanut ja on tuntunut välillä sille, että jospa ei vielä sitä toista lasta.... tai ikinä! Minä kun en haluaisi enää koskaan synnyttää, ja rakastan poikaani niin, että haluaisin vaan pitää häntä ainoana lapsena ja hemmotella ja antaa kaiken rakkauteni :) Edellinen synnytys oli nähkääs aika hirveä....

Mutta miehellä on kova vauvakuume ja on saanut minut ympäripuhuttua, edelleen on siis yritys meillä päällä. Ja tottahan se on, sisarus on parasta mitä voi lapsellensa antaa. Vaikka pohdin jo nyt pelkosektioita......

Onko muilla näin, että mies haluaa lapsen ja itse et niin hirveän kovasti... Siis että mies on se innokkaampi? Älkää käsittäkö väärin, haluan kyllä sen lapsen ja rakastan sitä varmasti... Ja on muuten tosi ärsyttävää asua vauvakuumeisen kanssa!!!

Menkat ei siis vieläkään ole alkaneet synnytyksen jälkeen, lupasin miehelle että testataan ensi viikolla, sillä eihän sitä ikinä tiedä...

Meillä ei ole motivaatio-ongelmia puputus-puolella, sillä niin kauan kun olemme yhdessä olleet, olemme kyllä hinkkailleet toisiamme joka päivä ;) Ei vaan osata olla ilman ;D

Eipä muuta, käyn kyllä lueskelemassa juttujanne välillä! Onnea kaikille yritykseen ja jo plussanneille!!

Vierailija
24/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjoittelen tällekin puolelle. :)

Gallupeista: Himo esikoisesta oli tuore sementti, maistamaan asti en päässyt kun mies oli mukana, mutta kuljin monta kertaa sen tietyn työmaan ohitse ja kielipitkällä haistelin NAM! :D Ällötyksiä oli kaikki liha, oksentanut en kertaakaan, mutta kun haistoinkin lihan niin tuli todella etova olo. Hyi hyi hyi..

Toinen galluppi: Juurikin tänään varmistui että meidän/pankin kerrostalo kaksiolle löytyi ostaja, joten toivottavasti ollaan pian kerrostalo kolmion/neliön uudet omistajat :) Sinne mahtuisi mahdollinen vauvakin asustamaan, toivotaan että tietäisi nyt hyvää onnea tämä asunto kauppa ;)

(.)Miljoona negaa takana, yksi haalea plussa mutta testi osoittautui vialliseksi (IHME) joten sitä ei taideta laskea mukaan.. plaah.. Nyt kierto 30/28-36 kierrot on ollut viime kuukausina 28,30,33 ja 36, joten pahimmillaan saattaa sinkua taas sen 3 päivää, eli 39:ään, ei muuten paljon naurata..

Terv.Hermoheikko Jenni

Vierailija
25/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän ihanaa, että tänään tuli lunta!!! Ja mielettömän harmillista, että se sulaa kohta pois. Tulispa jo joulu!

Gallup: Meillä on pienkerrostalokaksio omalla pihalla, joka on noin 1/4 oma ja loput pankin. Haaveissa joskus omis, mutta tästä nyt ensin varmaan johonkin isompaan rivariin.

Oma napa: Vauvakuume koki pienoisen kolauksen, kun hieman yllättäen tuli vielä mahis päästä urheiluharrastuksessa tositoimiin... Nyt sitten katsotaan, kumpi on kovempi: vauvakuume vai kilpailuvietti! Toistaiseksi veikkaan, että tuo ensimmäinen vie voiton =) Palstalla ja listoilla siis edelleen pysyttelen!

Nyt kiirusta saunomaan, joten toisena päivänä sitten enemmän!

Vierailija
26/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt pinoutumaan muutamaan päivään ja tänne olikin tullut monta uutta sädettä mukaan. Tervetuloa minunkin puolestani kaikki uudet säteilijät! Ja Mae oli plussannut, hurjan paljon onnea!!!

Oma ).( ei mitään uutta. Kierron alkupuolella mennään ja kohta alkaa olla kova tsemppi päällä, kun ovisaika alkaa lähestyä.

Gallup: me asutaan omassa rivarikolmiossa (tai puolet on vielä pankin..), jonka sisätiloja olemme pintarempanneet mieleiseksemme. Omakotitalosta haaveillaan mutta tässä elämänvaiheessa rivari on ehdottomasti meille paras asumisvaihtoehto.

venla

Vierailija
27/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iltaa pinoon!

Eilettäin en olenskaans ennättänyt teidän seuraan, joten korjataan asia tänään pikaisesti! =)

Galluppeihin:

Tirriäistä odottaessa pahaolo tuli tunkkaisesta hajusta, oikein voimakkaasta hien hajusta ja samoin hajuvesistä ja partavesistä! En kertakaikkiaan pystynyt pistämään suuhuni mitään kaasugrillissa valmistettua ruokaa! En maistanut mitään muuta kun sen kaasun maun! Kalaosasto oli myös aika paha rasti kauppareissuilla!

Intohimo oli nektariineihin, hedelmiin ja raikkaisiin salaatteihin, tuoremehua meni monta litraa ja myös mäkkärin/sampan(grilli täällä seinämäellä) hamppareihin!!! Ihan alkuraskauden aikana söin paljon luumuja ja koko odotusajan pussitolkulla naposteluporkkanoita!

Sit toinen:

Asutaan osittain vielä pankin omassa rivari kolmiossa(81neliöö)

ja tilaa on vielä sille haaveissa ja toiveissa olevalle kakkoselle! Tässä elämänvaiheessa on järkisyistä asuttava tässä, sillä tämä on tavallaan " halpaa" asumista! Ollaan miehen kanssa päätetty, että tästä lähdetään vasta sitten kun on pakko! Sitten kun tila on totaalisesti loppu!

Ja jos sen toinen Tirriäinen saapuisi iloksemme piakkoin niin sitten kun sitä haaveena olevaa omista aletaan bykkaan(n.5v päästä...toivottavasti) niin minäkin olisin jo töissä enkä hoitovapaalla... Ellen ala kuumeilla kolmosta.. ;)

Mutta sitä katotaan sitten vuosien päästä!

Omaan napaan ei uutta... Ovista odotellessa!

Ehkä minunkin pitäisi toivottaa uusia(jälkeeni tulleita) tervetulleeksi!

Jotenkin vain ajattelee että on iteki vasta just saapunu keskuuteenne, mutta kohteliaisuus kunniaan!!! =) Eli kaikille uusille pinoutuneille kanssakuumeilijoille lämmin tervetulotoivotus!

Mutta nyt meen iltapalalle ja sit nukkuun!

Kiitos seurastanne ja nukkukaa kauniisti!

Mahtottomasti kaikille +säteilyjä tältä suunnalta ja tsemppii piinaan!

-S-

Vierailija
28/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kone tilttasi viime viikolla, siksi ollut hiljaista tämä keskusteluihin osallistuminen. Nyt onneksi pelittää taas!

Tosiaan, ilma ollut aikasta hyytävä tänään, täällä Lahdessa asustelen. Muutenkin fiilikset laukkaavat vähän suuntaan, jos toiseenkin. Nyt siis meillä ensimmäinen kuukausi tätä kakkosta työstettäessä, tyttö jo 5v. Alunperin piti olla TJOT-menetelmä, mutta niin se minäkin päiviä olen ahkerasti tämän kuukauden bongaillut...Nyt siis 21/22-28. Eilen juuri miehen kanssa asiasta puhuttiin, niin totesi, että aika pienet on mahikset tällä meiningillä ;-)

G: Esikoista odottaessani kaikki tuliset ja voimakkaasti maustetut ruoat oksettivat, ylipäätänsä aika monet asiat. Hrr, kylmät väreet jo pelkästä ajatuksesta. Samoin hajut oli tavallista kamalampia. Ja herkkuja kaalilaatikko ja lakritsijäätelö.

G: Rivitalossa asustellaan, suurimmalta osalta pankin kylläkin.

Onnea (anteeksi, nimet vielä hakusessa) hyvästä päiväkotipaikasta, se onkin kultaakin kalliimpi. Ja tsemppiä kaikille muillekin, bongailuihin ja piinailuihin!

Ps. Onko täällä ketään muuta, jolla paheena tuo tupakointi? Itse olen polttanut 14v. lähtien. Edellisen raskauden aikana olin polttamatta, lopetin parin pvän jälkeen, kun tiesin olevani raskaana. Sitten tytön ollessa muutaman kuukauden, tuli poltettua yksi silloin ja toinen tällöin. Kun imetys sitten loppui kokonaan, niin piti taas aloittaa...Oikein ällöttää, mikä luuseri sitä onkaan. Nyt olen alkanut hiukan vähentämään, siis todellakin hiukan. Tiedän, että lopettaminen on suht helppoa, kun motiivi on tarpeeksi suuri, eikä muita vaihtoehtoja itselleni asiassa olekaan. Kukin tietysti tavallaan. Mutta kuitenkin, eihän tuo ihan kivuitta onnistu kuitenkaan. ..

Vierailija
29/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan:) Kiirettä on pitänyt tässä parina päivänä niin ei kunnolla ehdi edes lukemaan pinoja, mutta jospa sitten taas ensi viikolla kun alkaa piinaviikkokin. Viikonlopuksi lähdenkin reissuun, joten silloinkaan ei pääse pinoutumaan, mutta peukutuksia piinailijoille ja ++++++++++ säteitä kaikille tarvitsijoille!

Vierailija
30/31 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tullut uni odottelusta huolimatta! Huokaus... huomenna sitten pilkitään koulutuksessa.

Onnea suuresti Matleena päivähoito paikasta! Tosiaankin sen saaminen onnenpotku kesken kauden. Varmaankin on helpottunut olo, kun lapsesi pääsee teille mieleiseen hoitoon. Toivottavasti hoito sitten lähtee kivuttomasti liikkeelle. Minunkin poikani aloitteli vasta elokuussa hoidon päiväkodissa ja hyvin on mennyt.

Tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille! Itsekin olen vasta liittynyt porukkaan mukaan ja olen tykännyt tästä myötäelvästä joukosta!

Kaisa, monilla tutuillani tiputteli raskauden aikana useaankin otteeseen, mutta hyvin heillä kaikki meni. Tietysti jos asia vaivaa mieltä kovasti, niin mene käymään gynellä. Mutta eiköhän masuasukilla kaikki ole kunnossa. :0)

Yoginos, ehkä tosiaan olisi syytä käydä gynellä tai terkkarissa verikokeissa. Yhdellä kaverillani noi apteekin raskaustestit eivät ole kummassakaan (kaksi lasta) näyttäneet plussaa vaikka raskaana olikin. Varmaan sinulle olisi itsellesikin mukavampaa saada asiat selviksi.

Miten te muut osaatte olla miettimättä ja stressaamatta tätä yrittämistä? Itsellä tuntuu, että ajatus pyörii koko ajan vauvoissa, omassa olossa ja kierroissa yms.... Töissä kun on tai jossain missä ei ole aikaa asiaa miettiä asiaa, niin jopa se unohtuu... En sillon kun ei vauvaa yritetty ollut tietoinen koko ajan, että mikähän kp on menossa.

Galluppi: asustellaan omassa ja pankin kerrostalo kolmiossa. Tää ihan tilava 82 neliöö, eli kyllä tänne se toinenkin lapsonen mahtuisi... Haaveissa joskus omakotitalo ehkäpä, jos varaa siihen olisi....

Kai sitä olisi pakko käydä kokeilemassa josko nyt tulisi uni.

+-säteitä kaikille tarvitseville ja mukavaa päivää kaikille... torstaita kun jo eletää!!!

Vierailija
31/31 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mun pitäis mennä tohtorille, että missä on vika kun menkko ja vaan einäy.

Eilen otin mieheni kanssa puheeksi asian, mutta hän ei vielä sanonut juuta eikä jaata.

Pitää tänään sille puhua lisää asiasta ja käydä siellä tohtorin puheilla.

Raskaus aika galluppiin vielä:

[color=blue]Mä olin raskaus aikana hulluna hedelmiin, varsinkin vesimeloni ja luumut. Raikkaat salaatit oli myös hyviä.

Enimmäkseen mua puistatutti autojen hajut, kalan hajut ja hajuvedet.

Hirveesti en pojun raskaus aikana muuten voinut pahoin, loppu vaiheessa oli sitä pahoin vointia ja samoin vähän aikaa alkuraskaudessa.

[color=purpple]Vielä yksi kysymys: Miten saisin poikani syömään paremmin aamupalaa?

Tarjoon sille ihan mitä tahansa, niin se ottaa vaan pari lusikallista/haukkua ja sit ei enään halua.

Ja jos annan sen suuhun vielä lisää niin se rupee sylkemään ja pelleilemään ruuan kanssa.

Päivisin poika syö ruokansa todella hyvin.

[color=red] Kaikille teille oikein paljon++++++säteitä.