Oletteko todellakin valmiita siihen, että kohta kaikkein tyhmin ja kouluttamattomin kansanosa,
joka ei osaa muuta kuin baareissa huudella, hallitsee tätä maata? Akat vain takaisin hellan ääreen, ja paluu 50-luvun onnelaan. Silläkö tämä maa sitten pelastetaan, vai?
Kommentit (56)
Ei noista muista puolueista ole ollut mihinkään.
Katsotaaan nyt miten käy kun äänestän persuja.
eletään länsimaisessa demokratiassa, niin sehän menee ihan äänestystuloksen mukaan, kuka siellä vallankahvassa on.
Itse en ole päättänyt vielä edes puoluetta, mutta silti ihmettelen näitä ihmisiä, jotka ovat valmiita pitämään itseään ja omia poliittisia mielipiteitään ainoina oikeina, ja jopa niin ylivertaisina, että on varaa haukkua muita.
Kansa päättää ja hyvä niin. Ei olisi kiva elää totalitarismin tai diktatuurinkaan kourissa.
koulutetut käyttävät taitojaan vain oman etunsa tavoitteluun? Onko se jotenkin parempi vaihtoehto muille kuin heille itselleen?
Kataisen ja kumppanien linjaa niin tästä voisi päätellä koulutuksen ajavan tämän maan perikatoon.
Miksi ei enemmistö saisi hallita maata?
normaalit ihmiset pääsevät vihdoinkin vaikuttamaan.
Sehän tässä just huolettaa! Pistetään vaikkapa 100 edustajaa tältä palstalta Suomea johtamaan. Tietotaito huipussaan :D Eikö hirvitä?
Sehän tässä just huolettaa! Pistetään vaikkapa 100 edustajaa tältä palstalta Suomea johtamaan. Tietotaito huipussaan :D Eikö hirvitä?
Mä esimerkiksi olisin oikein hyvä ja oikeudenmukainen johtaja. Olen suora ja rehellinen ja lisäksi hyvä ottamaan selvää asioista.
Mutta pakko nyt vaan sanoa että mikä helvetti siinä on, kun joidenkin mielestä akateemisesti kouluttamaton = tyhmä?
Miksi se, ettei näe tarpeelliseksi lukea monta vuotta ja elää kädestä suuhun tuilla vaan haluaa ihan oikeasti tehdä töitä ja ansaita perheelleen rahaa? Miksi se tekee ihmisestä TYHMÄN?
Tiedän monta korkealle koulutettua ihmistä, jotka ovat tyhmiä kuin saappaat, vain sellaista "kirjatietoa" ei mitään maalaisjärkeä asioissa.
Tiedän myös monta todella älykästä "duunaria" jotka vain sattuvat nauttimaan siitä että saavat tehdä jotain omin käsin ja näkevät työnsä tuloksen heti ja konkreettisesti.
Ja kyllä, itse olen vain ammattikoulun käynyt, mutta tulen perimään perheyrityksemme aikoinaan. En ole tyhmä, mutta en väitä olevani mitenkään erityisen korkean älykkyyden omaava.
Sori, vähän OT, mutta puistuttaa tälläinen hemmetin YLEISTÄMINEN!
Kiitos.
tee ihmisestä automaattisesti älykästä, vaikka olisi pelkästään ammattikoulun käynyt.
Mä esimerkiksi olisin oikein hyvä ja oikeudenmukainen johtaja. Olen suora ja rehellinen ja lisäksi hyvä ottamaan selvää asioista.
No, miksi he eivät ole johtajia? Miettikääpä sitä, kyllä siihen syy löytyy.
Eipä nämä koulutetut ja viisaatkaan ole näitä asioita osanneet ihan putkeen hoitaa, vuosikymmeniin... Areena on vapaa!
Juu juu, varmasti ymmärrät taloudesta ja politiikasta enemmän kuin eduskunnassa istuneet :D
No, miksi he eivät ole johtajia? Miettikääpä sitä, kyllä siihen syy löytyy.
Etten tule tekemään lopun elämääni sellaista "duunari" hommaa mihin olen itseni lukenut. Elämä ja omakohtainen kokemus on opettanut minulle miten yrityselämä toimii ja mitä se ihmiseltä vaatii. Vielä en ole valmis, mutta pian :)
Se ei liittynyt tuohon avautumiseen ja mielestäni itsekkin sanoin etten väitä olevani mikään älykkö.
Todella hienosti otit kyllä lauseen pois asianyhteydestä.
Olet varmasti korkeasti koulutettu ja tuolla taidolla sinusta tulisi todella hyvä poliitikko. Tai sitten LOISTAVA roskalehtien reportteri.
-30
Mekin maksetaan niin paljon veroja, että ollaan jo ihan pohdittu muita maita.
ap
Mekin maksetaan niin paljon veroja, että ollaan jo ihan pohdittu muita maita.
ap
*aploodit*
jää vain murto-osaan siitä mitä on ennakkoon hehkutettu kun ihmisille valkenee että kaikki eivät voi äänestää Soinia. Vaalipäiväkin kun on sunnuntai, niin suurin osa persujen kannattajista ei krapulaltaan jaksa vaivautua äänestyspaikoille.
Kokoomus on vaalien suurin voittaja, keskusta kirii sen kannoille ja demareiden kannatus nousee hiukan, mutta ei niin että se riittäisi voittoon ja hallitukseen. RKP:lla takuukannatus ruåttinkielisellä rannikolla, ja Vaasan piirissä voivat saada jopa yhden ehdokkaan lisää demareiden kustannuksella.
Mekin maksetaan niin paljon veroja, että ollaan jo ihan pohdittu muita maita. ap
Kyllä perhe on eka, sitten ehkä vasta isänmaa.
Aatelkaa, jos kaikki yli 3000€/kk tienaavat muuttaisivat Suomesta, niin mitenkähän täällä köyhät ja syrjäytynet pyörittää yhteiskuntaa? Perustele, jos meno on mielestäsi silloin parempi?
Mekin maksetaan niin paljon veroja, että ollaan jo ihan pohdittu muita maita. ap
Kyllä perhe on eka, sitten ehkä vasta isänmaa. Aatelkaa, jos kaikki yli 3000€/kk tienaavat muuttaisivat Suomesta, niin mitenkähän täällä köyhät ja syrjäytynet pyörittää yhteiskuntaa? Perustele, jos meno on mielestäsi silloin parempi?
"eliitti" ei ole saanut aikaan kuin eriarvoisuuden lisääntymistä, pahoinvoinnin lisääntymistä, rikollisuuden lisääntymistä, valtiovelan lisääntymistä jne.
Suomen eliitti ei muutenkaan ole kovin vanhaa. Kekkonenkin ponnisti esiin savupirtistä, joten kyllä mä luotan suomalaiseen kansaan siinä mielessä.