Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mainoksissa uskotellaan meille, ettei sais olla ikäisensä näköinen, eikä saa olla ryppyjä...

Vierailija
06.04.2011 |

Miksi pitäs käyttää ryppyvoiteita ja peitellä omaa ikää. Esim. nivea- ryppyvoide mainoksessa: "voit viettää syntymäpäiviäsi, ilman että rypyt paljastavat ikäsi."

Whaaat!!?? Onko meidän uskottava tuota paskaa, että pitää olla nuorempi kuin onkaan, ja rypyttömämpi. Musta on mukavaa, että kaikki on ihan oman itsensä näköisiä, eikä häpeä omassa kehossaan tai omissa nahoissaan. Ollaan aitoja ja tyytyväisiä itseemme. Jes

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin mielipiteineni, mutta minusta rypyt, juovat, veltostuminen ym. eivät ole naamassa kauniita. Siksi en niitä haluaisi, mutta ei mulla mitään erityisempiä ryppyvoiteita ole, koska en usko niiden tehoon.

Vierailija
2/17 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut näyttäisitte mieluummin tältä naiselta jälkimmäisessä kuin ensimmäisessä kuvassa, mutta minä jostain syystä en

http://www.funiacs.com/poze/mare/brigitte_bardot_imbatranita_1221664763…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

media vääristää niin paljon näitä laihdutus asioita. uusin keventäjät mainos. nainen ei ole lihava, vaan muodokas ja sopusuhtainen.

Antaa kuvan että naisen pitää olla superhoikka, riisitautinen eikä saa nauttia muidoista vain siksi ettei mahdu vanhoihin kesävaatteisiin. Alentaa sopusuhtaisia ja lievästi ylipainoisia ja

Kannattaisin mielummin merkittävästi ylipainoisia joille olisi painon pudotus kannattavaa eikä niille jotka ovat normaalipainoisia ja kuitenkin mainoksissa mainostamassa keventäjiä!

Vierailija
4/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä musta ois kauheaa näyttää ikäiseltäni.

Vierailija
5/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iästä tehdään huono asia, joka pitää "peittää" ja "häivyttää" ja " piilottaa". Ja sitten ihmetellään, miksi naiset leikkelevät itselleen silikoneja ja ruiskuttavat botoxia kasvoihin ja ties mitä muuta.

Johtuisikohan näistä median luomista paineista ?

Kun olet vanha akka, kuulut roskakoriin, ellet edes yritä näyttää teiniltä.

Miksei ikää arvosteta ? Mikä pointti on hukassa ? Voihan sitä laittaa vaikka mitä ryppyvoiteita vain näyttääkseen paremmalta ja säteilevämmältä - koska eiväthän ne voiteet lopullisesti mitään ikääntymistä estä. Miksi nämä mainokset keskittyvät iän piilottamiseen, miksei ikääntyvien naisten ulkonäköä lähestytä kokonaan toisella tavalla ?

Vierailija
6/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on jonkin ikäinen, niin onhan se jossain suhteessa hyväksyttävä. ei aina voi itseään olla puunaamassa ja tökkimässä.. jossain vaiheessa se totuus tulee ilmi ja läsähtää päin pläsiä suorastaan.

Vierailija
7/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ryppyinen ole ruma, botoxilla elottomaksi tökitty ja pinkeäksi kiristetty naamataulu on.

En haluaisi näyttyy ikäistäni nuoremmalta, miksi haluaisin?

En ole ikinä käyttänyt yhtään tuotetta, joka lupaa jotenkin peitellä tai häivyttää iän merkkejä (no, jos hiusväriä ei lasketa, löysin ekan harmaan, mutta toki värjäisin muutenkin), enkä usko koskaan käyttäväni. Eri asia on huolehtia ulkonäöstään, pukeutua kauniisti, meikata, käydä kampaajalla jne. No, noidenkin kanssa on välillä niin ja näin, kun lasten kanssa olen kotona, mutta tilanteen mukaan...

Vierailija
8/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mulla on 33, eivätkä ainakaan tähänastiset ryppyni ole häirinneet, enkä lähtökohtaisesti ymmärrä, miksi ihmisen pitäisi olla rypytön.

Vierailija
9/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa niille on ihan sama mille kukakin näyttä, mutta haluavat myyydä sinun "ongelmaasi" eli ryppyihin sitä heidän huippuhyvää ja -kallista voidetta. Samalla kilahtaa heidän kassaan sievoinen summa rahaa.

Jostain on alkanut tämä kosmetiikkateollisuuden ylivalta, aina pitäisi näyttää paremmalta ja aina siihen tarvitaan enemmän ja enemmän tuotteita, tai ainakin kalliimpia ja kalliimpia.

Miksi pitäs käyttää ryppyvoiteita ja peitellä omaa ikää. Esim. nivea- ryppyvoide mainoksessa: "voit viettää syntymäpäiviäsi, ilman että rypyt paljastavat ikäsi."

Whaaat!!?? Onko meidän uskottava tuota paskaa, että pitää olla nuorempi kuin onkaan, ja rypyttömämpi. Musta on mukavaa, että kaikki on ihan oman itsensä näköisiä, eikä häpeä omassa kehossaan tai omissa nahoissaan. Ollaan aitoja ja tyytyväisiä itseemme. Jes

Vierailija
10/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen saa näyttää ikäiseltään. Ei nelikymppisen tarvitsekaan näyttää 20- vuotiaalta, johan se olisi luonnotontakin. Eikä vanhenemisessa ole mitään pahaa, päinvastoin.

Vierailija
11/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, kun päälle 40v naiset välttelevät kertomasta ikäänsä. Miksi? Itse ole vasta 32v, mutta jo kovaa vauhtia harmaantumassa. En silti värjää hiuksiani, koska haluan olla sellainen kuin olen. Tykkään pukeutua mielestäni kauniisti ja olen puhdas ja huoliteltu. Minusta ikä saa näkyä ihmisissä. Kauheinta on pumpattu ja vahanukkemainen ulkonäkö, suorastaan pelottavaa.

Vierailija
12/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on myyntikeino... mutta miksi me ollaan niiin tyhmiä, että uskotaan ja luullaan tosissaan, ettei nainen saa näyttää ikäiseltään. Jotenkin meille uskotellaan joka mediassa, lehdissä, mainoksissa, tv-ohjelmissa, että on ihan hirveää, jos et yritä peittää ikääntymistä. Että on pahasta vanheta, ja sitä pitäisi peittää. Onko se sitten huono itsetuntoa, epävarmuutta vai tyhmyyttä, että uskotaan kaikki skeida, mitä media suoltaa.

Vierailija
13/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Luodaan ihmiselle ongelma

2. Ratkaistaan se (keinotekoinen ongelma) myymällä x tuotetta ja keräämällä hyvät voitot ja tyhmä ihminen osataa! :D

Vierailija
14/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on myyntikeino... mutta miksi me ollaan niiin tyhmiä, että uskotaan ja luullaan tosissaan, ettei nainen saa näyttää ikäiseltään. Jotenkin meille uskotellaan joka mediassa, lehdissä, mainoksissa, tv-ohjelmissa, että on ihan hirveää, jos et yritä peittää ikääntymistä. Että on pahasta vanheta, ja sitä pitäisi peittää. Onko se sitten huono itsetuntoa, epävarmuutta vai tyhmyyttä, että uskotaan kaikki skeida, mitä media suoltaa.

Vierailija
15/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen väärässä kehossa, siksi. Näytän ainakin 10v nuoremmalta, välillä jopa 18 vuotta nuoremmaksi luullaan. Koen itseni nuoreksi aikuiseksi, en keski-ikää lähestyväksi.

Eihän siinä mitään ongelmaa olisikaan jos kokisin henkisestikin olevani sen ikäinen kuin olen. Tai tavallaan olen, tavallaan en. Mutta monien ikäisteni maailma on mulle ihan vieras, ei ole vakityötä eikä asuntolainaa enkä muutenkaan ole semmonen täti kuten moni tämän ikäinen ja jopa paljon nuorempikin.

Nuorempana ajattelin noin kuin ap, mutta en enää. Silloin en voinut tietää ettei musta tän ikäisenä tunnu tän ikäiseltä. Kyllä ne rypyt tulee, mutta en niitä todellakaan vielä kaipaa.

jos on jonkin ikäinen, niin onhan se jossain suhteessa hyväksyttävä. ei aina voi itseään olla puunaamassa ja tökkimässä.. jossain vaiheessa se totuus tulee ilmi ja läsähtää päin pläsiä suorastaan.

Vierailija
16/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki halua ees iiltkuvamaailmassa elää, mutta moni haluaa olla nuoren näköinen. Ja miehen saa rauhassa rupsahtaa, naiset ne vaan taas häslää ja hössöttää ulkonäköpaineissaan.

Vierailija
17/17 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen yli 30v, joten on jo ajankohtaisia nämä ryooyasiat, mutta en niistä huoli tai välitä Hoidan toki itseäni, mutta en yritä pysäyttää vanhenemista, kun olen sinut itseni kanssa. On kaikki mitä tarvitsen, eikä mun tarvi pönkittää itsetuntoani tai tuoda sisältöä elämään ryppyvoiteilla tai botoxilla. Nämä nykyajan ilmiöt ja esim. se tiina jylhä-tyyppi kauhistuttavat minua, ja mainoksia tulee joka tuutista, niin ihmettelen miten jotkut pysyy selväjärkisinä, kun yritävät taistella ikää vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän