Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiina Jylhä

Vierailija
29.03.2011 |

Katotteko? Onko jonkun mielestä viehättävä? Mun mielestä pöyristyttävää wt-sakkia, lähes Tuksun tasoa.. Jestas.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin hänen ja hovinsa kuvan jossain lehdessä. HS arvosteli ohjelman pelkäksi mainokseksi.

Kammottavia veistettyjä naisia siinä kuvassa. Oksetiokseti.

Vierailija
2/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki itsestään "huolta pitävät" naiset näyttävät ihan miehiltä?

Vierailija
4/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen normaali rasvaprosentti on 20-30. Se pitää naishormonit hyrräämässä.

Vierailija
5/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin "veistetty" nainen. Ihmettelen miksi etenkin bodarit ovat niin ehdottomia naistensa rasvaprosenteista, painoista ym.- kai heidän luulisi tietävän että naiselle pieni pyöreys on vaan eduksi? Naiset harvemmin hylkäävät miestään kaljamahan takia...

Vierailija
6/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa meni ohi.

Vierailija
7/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotteko? Onko jonkun mielestä viehättävä? Mun mielestä pöyristyttävää wt-sakkia, lähes Tuksun tasoa.. Jestas.

Taidat itse olla luomakunnan kruunu, kun voit toisia nimitellä. Ja mikä vika Tuksusssa on?

Vierailija
8/10 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tyhmä ja todella ruma akka kehtaa vielä vähätellä maksamattomia verojaan ja velkojaan.Onneksi suurin osa meistä osa hoitaa asiansa, että edes jotenkin saadaan tämä Suomi säilytettyä tuleville lapsillemme.Eipä siinä ukossakaan ole kehumista, eikä taida olla mikään järjen jättiläinen.

Vierailija
9/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksun tasoa? Mikä olet arvostelemaan esim Tuksua, ihminen siinä missä muutkin. Luuletko olevasti jotenkin parempi??

Vierailija
10/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki itsestään "huolta pitävät" naiset näyttävät ihan miehiltä?

Ja ajattelu sallittu. Vaikkei aina uskoisi...

Ihminen voi jossain vaiheessa henkisesti rikkoutua, jolloin yksi mahdollisuus on alkaa hakea ratkaisuja ulkomuodon muokkauksesta. Mutta kun syyt ovat henkiset, se apu ei valitettavasti tavoita. Ulkoinen muokkaus vie toki huomion muualle joksikin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän