Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä kiinnostaa muiden tulotiedot?

Vierailija
07.11.2024 |

Uutissivustot tuutattu täyteen tulotietoja. Ei ki

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit oikealle palstalle.

Vierailija
2/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain moukkia .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin edelleen kiinnostaa olenko firman parhaiten palkattu ylempi toimihenkilö. Mikäli en ole niin käyn hakemassa palkankorotuksen. Ei hätää tänä vuonna ainakaan, näyttää olevan edelleen kovin liksa ja verokoneen listoilla olen.

Vierailija
4/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median tyhjäpäätoimitukset haluaa helppoa täytettä turhiin lehtiinsä. Toki tuo tukee myös kavereilta opittua kommunismi-ideologiaa jossa jokainen liian rikas on automaattisesti riistäjä jota pitää osoitella ja vainota yhteiskunnan voimin.

Vierailija
5/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tärkeää monille aloille, ettei joudu itse palkkakuoppaan, kun verotiedot on julkisia.

Vierailija
6/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin edelleen kiinnostaa olenko firman parhaiten palkattu ylempi toimihenkilö. Mikäli en ole niin käyn hakemassa palkankorotuksen. Ei hätää tänä vuonna ainakaan, näyttää olevan edelleen kovin liksa ja verokoneen listoilla olen.

Ainoa panoksesi näyttää olevan firmassa vahtia että sinulle maksetaan eniten joten varaudu potkuihin. Ei tuosta osaamisesta kukaan normityönantaja maksa. 

Vierailija
7/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja

Vierailija
8/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun nostivat tuota rajaa. Tienaan yli 100k€ mutta alle 120. Ennen naapureita selvästi v***tti kun tienaan paljon enemmän kuin he eikä ole kersojakaan sitä rahaa tuhlaamassa. Näkyy onneksi edelleen esim. pihallamme seisovassa ajoneuvokalustossa ettei pääse naapureilta totuus unohtumaan. Tsemppiä sinne ja koittakaa hankkia itsellenne sama jos kyrsii toisten tulot tai omaisuus.

Vierailija
9/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä mennä nytten vilkaisemaan paljonko talouskurimuksen aikana sitä on oikein tienattu

Vierailija
10/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä itsekin välillä ihmettelen. Mitä enemmän ikää tulee, sen vähemmän raha kiinnostaa. 

Vierailija
11/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa. Olen kehnosti tienaava asiantuntija. Katson mielenkiintoisista työpaikoista työntekijöiden palkkatietoja verotoimiston laitteelta, niin tiedän minne tähdätä töihin palkan nousemiseksi. 

Lisäksi yhden sukulaisen auttamisen lopetin, kun katsoin heidän tulonsa (nämäkin verotoimiston laitteella kävin katsomassa). Nainen valitti aina rahapulaa ja olen avustanut heitä antamalla meidän lasten vaatteita ilmaiseksi. Se antaminen loppui lyhyeen, kun huomasin heidän tulonsa olevan yli puolet meidän tuloista, vaikka nainen on kotona lasten kanssa..

Vierailija
12/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä mennä nytten vilkaisemaan paljonko talouskurimuksen aikana sitä on oikein tienattu

Mt eläkkeessäsi ei ole tarvetta kurkkia.

Vierailija
13/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa panoksesi näyttää olevan firmassa vahtia että sinulle maksetaan eniten joten varaudu potkuihin. Ei tuosta osaamisesta kukaan normityönantaja maksa. 

Juuri näin ja viimeiset 17 vuotta on maksettu ja on jäänyt sitä rahaa fikkaan sen verran että potkut ei paljon puristelisi. Päinvastoin, pääsisin työttömyyskorvauksille ottamaan takaisin maksamiani verorahoja eikä tarvitsisi aloittaa töitä joka päivä. Olisi aikaa harrastaa ja mnatkustella vielä nykyistäkin enemmän. Ei toimi potkut rangaistuksena tai pelotteena. Eikä niitä tässä liittokommunistien maassa noin vain anneta. Tuskin firmassakaan palkankorotuksia annettaisiin jos olisi varaa olla antamatta.

Vierailija
14/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on hyvin tunteellinen suhtautuaminen raha-asioihin

Vierailija
15/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on hyvin tunteellinen suhtautuaminen raha-asioihin

Ja ylipäätään kaikenlaisiin nimettömiin nettitrollauksiin.

Vierailija
16/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on harvinaisen tyhmä ihminen, kyllä ne satojatuhansia kiinnostaa, ei lehdet niitä kuten julkaise.

Vierailija
17/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua.

Vierailija
18/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä siinä on kiinnostavaa. Tänään ei ole ollut lehdissä paljoa luettavaa, en lue kenenkään tulotietoja, EVVK. Hyvin pienituloinen olen, mutta pärjään omillani, mitä mua liikuttaa tietää paljonko jollain muulla on rahaa, ei se vaikuta elämääni ja olooni mitenkään.

Vierailija
19/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureita ainakin kiinnostaa muiden naapurien menotiedot.

Vierailija
20/20 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa ymmärtämään yhteiskuntaa ja politiikkaa, kun katsoo terveysjättien johdon tuloja ja kokoomusministerien ja kokoomuksen ( ja rkp:n ) vaalirahoittajien tuloja ja vertaa ansiotulojen ja pääomatulojen verotusta vr. normi palkansaaja.

Myös kauppiaiden ja apteekkarien tulotasot ja pääomatulot ovat paljastajia ja vakuutusjättien etc.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme