Ketä kiinnostaa muiden tulotiedot?
Uutissivustot tuutattu täyteen tulotietoja. Ei ki
Kommentit (20)
Kyllä minua ainakin edelleen kiinnostaa olenko firman parhaiten palkattu ylempi toimihenkilö. Mikäli en ole niin käyn hakemassa palkankorotuksen. Ei hätää tänä vuonna ainakaan, näyttää olevan edelleen kovin liksa ja verokoneen listoilla olen.
Median tyhjäpäätoimitukset haluaa helppoa täytettä turhiin lehtiinsä. Toki tuo tukee myös kavereilta opittua kommunismi-ideologiaa jossa jokainen liian rikas on automaattisesti riistäjä jota pitää osoitella ja vainota yhteiskunnan voimin.
Tää on tärkeää monille aloille, ettei joudu itse palkkakuoppaan, kun verotiedot on julkisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua ainakin edelleen kiinnostaa olenko firman parhaiten palkattu ylempi toimihenkilö. Mikäli en ole niin käyn hakemassa palkankorotuksen. Ei hätää tänä vuonna ainakaan, näyttää olevan edelleen kovin liksa ja verokoneen listoilla olen.
Ainoa panoksesi näyttää olevan firmassa vahtia että sinulle maksetaan eniten joten varaudu potkuihin. Ei tuosta osaamisesta kukaan normityönantaja maksa.
Harmi kun nostivat tuota rajaa. Tienaan yli 100k€ mutta alle 120. Ennen naapureita selvästi v***tti kun tienaan paljon enemmän kuin he eikä ole kersojakaan sitä rahaa tuhlaamassa. Näkyy onneksi edelleen esim. pihallamme seisovassa ajoneuvokalustossa ettei pääse naapureilta totuus unohtumaan. Tsemppiä sinne ja koittakaa hankkia itsellenne sama jos kyrsii toisten tulot tai omaisuus.
Täytyypä mennä nytten vilkaisemaan paljonko talouskurimuksen aikana sitä on oikein tienattu
Sitä itsekin välillä ihmettelen. Mitä enemmän ikää tulee, sen vähemmän raha kiinnostaa.
Minua kiinnostaa. Olen kehnosti tienaava asiantuntija. Katson mielenkiintoisista työpaikoista työntekijöiden palkkatietoja verotoimiston laitteelta, niin tiedän minne tähdätä töihin palkan nousemiseksi.
Lisäksi yhden sukulaisen auttamisen lopetin, kun katsoin heidän tulonsa (nämäkin verotoimiston laitteella kävin katsomassa). Nainen valitti aina rahapulaa ja olen avustanut heitä antamalla meidän lasten vaatteita ilmaiseksi. Se antaminen loppui lyhyeen, kun huomasin heidän tulonsa olevan yli puolet meidän tuloista, vaikka nainen on kotona lasten kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä mennä nytten vilkaisemaan paljonko talouskurimuksen aikana sitä on oikein tienattu
Mt eläkkeessäsi ei ole tarvetta kurkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa panoksesi näyttää olevan firmassa vahtia että sinulle maksetaan eniten joten varaudu potkuihin. Ei tuosta osaamisesta kukaan normityönantaja maksa.
Juuri näin ja viimeiset 17 vuotta on maksettu ja on jäänyt sitä rahaa fikkaan sen verran että potkut ei paljon puristelisi. Päinvastoin, pääsisin työttömyyskorvauksille ottamaan takaisin maksamiani verorahoja eikä tarvitsisi aloittaa töitä joka päivä. Olisi aikaa harrastaa ja mnatkustella vielä nykyistäkin enemmän. Ei toimi potkut rangaistuksena tai pelotteena. Eikä niitä tässä liittokommunistien maassa noin vain anneta. Tuskin firmassakaan palkankorotuksia annettaisiin jos olisi varaa olla antamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on hyvin tunteellinen suhtautuaminen raha-asioihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on hyvin tunteellinen suhtautuaminen raha-asioihin
Ja ylipäätään kaikenlaisiin nimettömiin nettitrollauksiin.
Ap on harvinaisen tyhmä ihminen, kyllä ne satojatuhansia kiinnostaa, ei lehdet niitä kuten julkaise.
En ymmärrä mikä siinä on kiinnostavaa. Tänään ei ole ollut lehdissä paljoa luettavaa, en lue kenenkään tulotietoja, EVVK. Hyvin pienituloinen olen, mutta pärjään omillani, mitä mua liikuttaa tietää paljonko jollain muulla on rahaa, ei se vaikuta elämääni ja olooni mitenkään.
Naapureita ainakin kiinnostaa muiden naapurien menotiedot.
Auttaa ymmärtämään yhteiskuntaa ja politiikkaa, kun katsoo terveysjättien johdon tuloja ja kokoomusministerien ja kokoomuksen ( ja rkp:n ) vaalirahoittajien tuloja ja vertaa ansiotulojen ja pääomatulojen verotusta vr. normi palkansaaja.
Myös kauppiaiden ja apteekkarien tulotasot ja pääomatulot ovat paljastajia ja vakuutusjättien etc.
Tulit oikealle palstalle.