Mies haluaa olla lapsille kiva
antaisi syödä karkkia joka päivä ja ostelee jatkuvasti kaikenlaisia leluja ja EI, meillä ei olisi tuollaiseen varaa. Minua mulkoillaan syyllistävästi, kun paasaan karkkien epäterveellisyydestä ja viimeksi 7-vuotias sanoi isälleen, että kunpa toi lähtis johonkin. Ja ehkä minä jonain päivänä vaan yksinkertaisesti lähdenkin ja annan miehen pilata nuo lapset.
Kommentit (7)
kunhan puran turhautumistani, miten voi kasvattaa, jos toinen vaan lellii??
Miksi miehesi tekee noin, oletko keskustellut hänen kanssaan?
Oletko yrittänyt muunlaista lähestymistapaa, kuin paasaamista?
minusta kaksi eri asiaa, ja tässä kohtaa miehesi kuulostaa tekevän molempia. Kiva voi olla ihan sillä, että huolehtii lapsista ja antaa heille aikaa yhteisten tekemisten kautta. Periksi antaessa minusta taas yrittää "ostaa" lapset juuri lelujen ja herkkujen kautta.
Minusta teillä olisi miehesi kanssa aiheellista keskustella kasvatustavastanne. Aivan samanlaisethan niiden ei missään nimessä tarvitse äidillä ja isällä olla, mutta perusasiat kuten esim. karkkipäivästä sopiminen, olisi ehkä paikallaan.
minusta kaksi eri asiaa, ja tässä kohtaa miehesi kuulostaa tekevän molempia. Kiva voi olla ihan sillä, että huolehtii lapsista ja antaa heille aikaa yhteisten tekemisten kautta. Periksi antaessa minusta taas yrittää "ostaa" lapset juuri lelujen ja herkkujen kautta.
Minusta teillä olisi miehesi kanssa aiheellista keskustella kasvatustavastanne. Aivan samanlaisethan niiden ei missään nimessä tarvitse äidillä ja isällä olla, mutta perusasiat kuten esim. karkkipäivästä sopiminen, olisi ehkä paikallaan.
Ja miehen rahoista sitten niitä leluja ja karkkeja. Sinä voit sitten omilla rahoillasi viedä itsesi ja lapset huvipuistoon.
mutta ei se vaan pidä, sama noiden lelujen kanssa, minä sitten juoksen lasten kanssa hammaslääkärissä, paikkauttamassa reikiä, ei kiva. Paasaamiseksi se muuttuu vasta normaali sanomisen ja perustelujen jälkeen. Olen niin väsynyt tähän pahiksen rooliin, etenkin kun mies välillä puhuu erosta ja siitä kuinka vie lapset:(
Laitetaan lapset kärsimään! Oma on vikansa, kun tuollaisen isän valitsivat...