Lue keskustelun säännöt.
Noi telkkarin amatöörimäiset vaalimainokset on ihan nauretattavia
Kommentit (2)
"Kyllä nuorikin voi päästä eduskuntaan, jos saa tarpeeksi ääniä" No älä? Daa-a.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"Kyllä nuorikin voi päästä eduskuntaan,
jos saa tarpeeksi ääniä"
No älä? Daa-a.