Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka jättää kutsumatta kaverin mies häihin?

Vierailija
06.04.2011 |

Eli siis, hyvä ystäväni on naimisissa täydellisen idioottin kanssa. En pidä tästä miehestä lainkaan ja epäilen vahvasti ettei hänkään minusta. En siis missään nimessä halua häntä häihini, mutta ystäväni on minulle tärkeä ja rakas. Olimme ajatelleet lähettää muille, kuin tälle ystävälleni, avec-kutsut, sillä muiden puoliskot ovat hyvinkin tervetulleita. Harmi vain, että tällöin myös ystäväni tajuaa kaikkien muiden saaneen avec-kutsun........ Toisaalta olen itse ollut heidän häissään, joten mietin onkohan tämä nyt vallan törkeää :)

Mielipiteitä mahdollisesti?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään voi jättää ystävän puolisoa kutsumatta. Voit toki kohteliaasti vihjata, että jos mies päättää olla tulematta, ette pahastu.

Vierailija
2/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa pahoittaa mielensä, jos jätät hänen miehensä kutsumatta häihin?

Kyllä mä kutsuisin molemmat, vaikka en siitä miehestä pitäisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsua kaikki muut avec ja vain yksi ilman (kuitenkin naimisissa). Jos fiilis on molemminpuolinen, niin silloin ystäväsi varmaan tulee yksin. Mutta kannattaako lietsoa riitaa välillenne jättämällä kutsumatta? Mä ainakin loukkantuisin, jos saisin kutsun, jossa oikein alleviivataan "miehesi voi sitten jäädä kotiin". Ystävällesi hän on kuitenkin rakas, ilmeisesti, kun on valintansa tehnyt. Hiukan suvaitsevaisuutta! Ehkä välinne paranevat tulevaisuudessa...

Vierailija
4/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi miestä, saat todennäköisestä sanoa hyvästit ystävyyssuhteellenne. Joten valinta on sinun ;)

Vierailija
5/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisi voi ihan hyvin pitää omaa miestäsi täydellisenä idioottina. Mitäs luulet, loukkaantuisitko, jos kaikki muut saisivat avec- kutsun juhliin ja sinä et? Eikö tuntuisi, että ystäväsi eivät luota edes omaan arviointikykyysi miesasioissa?

Vierailija
6/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta tämä hyypiö sattuu olemaan mielestäni yksi vastenmielisimmistä ihmisistä joita tiedän :( Etoo ajatuskin siitä, että hän olisi paikalla suurena hetkenäni.... Toivotonta....

-ap

Vierailija
7/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja että olet itsekäs. Ehkä siksi tämä mies ei sinusta pidäkään.

Vierailija
8/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon vieraita niin kyllähän se siellä joukossa menee. ei sinun tarvitse kuin ehkä kätellä ja ottaa onnentoivotukset vastaan, ja sitten keskityt muihin vieraisiin.. ja voihan olla että tyyppi ei ole edes kiinnostunut tulemaan häihin..

Vierailija
9/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri hetkesi ei ole sentään niin suuri, että varta vasten loukkaat toisia ihmisiä. Ystäväsi mies on ystävällesi tärkeä ja rakas.

Joko kutsut ystäväsi miehineen tai et kutsu häntä ollenkaan.

Vierailija
10/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku voi ne läsnäolollaan pilata?

Vierailija
11/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja luulen, että hän tulisi paikalle, vaikkei minusta pidäkään. Tulisi ilkkumaan ja arvostelemaan :)

Niin ja minua ei liiemmin haittaisi jos joku pitäisi miestäni täydellisenä idioottina, minulle hän ei sitä ole :) Ja varmasti loukkaantuisin, mutta eihän kaikki aina mene oman mielen mukaan, jos ei jostakusta pidä, niin miksi väkisin?

Vierailija
12/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edel. oli siis ap.

Ja no, minulle suuri hetki, kummallista jos jollekulle omat häät eivät ole :) Vaikka joo, ehkä vähän korni ilmaisu ;)

En vain oikein pääse tuon inhoni yli, hän on tehnyt inhottavia tekoja aikoinaan ja enkä samaistu millään tasolla hänen arvomaailmaansa..... En millään haluaisi häntä paikalle :(

-ap

-ap

Vierailija
13/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja no, minulle suuri hetki, kummallista jos jollekulle omat häät eivät ole :)

ollut suuri hetki, se oli pelkkä muodollisuus.

Vierailija
14/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan halua häntä paikalle, ja valintahan on sinun ja miehesi. Voit siis jättää kutsumatta mutta ystävyyden menetät aivan varmasti. Onhan tuo niin iso loukkaus ystävääsi kohtaan.

Vierailija
15/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että et voi sitä kutsua? Hääjuhlissa yleensäkin vieraat juttelevat enemmän keskenään kuin hääparin kanssa, jotka piipahtavat usein vain tuokion kaikkien vieraiden kanssa juttelemassa.

Vierailija
16/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kai voit puhua asiasta ystäväsi kanssa? Edes tyyliin "meillä ei tunnu kemiat kohtaavan ollenkaan" ja jatkaa siitä.

Jos miehellä kerran on tapana ilkeillä ja naljailla toisten ihmisten häissä, niin kai ystäväsi osaa edes hävetä ja jättää tuollaiset kotiin. Vai onko hän aivan sokea asialle?

Vierailija
17/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, varmasti on ihmisiä joille omat häät olivat täydellisen yhdentekevät, no minulle eivät ole.

Ja mitä miehen vastenmielisyyteen... No hän on kuulemani mukaan pettänyt ystävääni usein, hän on ns. uusnatsi, hän on entinen (olisi varmasti nykyinenkin jos olisi jossain töissä/koulussa) koulukiusaaja (mm. pahoinpiteli verille erään koulutoverini pikkuveljen, joka oli reilusti miestä nuorempi), myös minua hän on yleisesti haukkunut, vaikka niin, ei haukku haavaa tee jne.

Mitä tulee ystävyyteemme: emme ole mitään iänikuisia sydänystävyksiä, jotka voisivat keskustella kaikesta, vaikka hän onkin minulle tärkeä. Hän varmaan vain vakuuttelisi "tottakai pera tykkää susta!" Mielestäni hän on myös jotenkin sokea miehestään ja olisi ansainnut paljon paremman.

-apsu

Vierailija
18/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmästi vain, jos kaveri kummastelee voit todeta vaan, että susta tuntuu, ettei se mies pidä susta. Tai niin itse tekisin.

Vierailija
19/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aion tehdä niin, että en laita avec-kutsua. En halua ystäväni miestä riehumaan moukkamaisesti kännissä juhliini. Mulla vaan on se onni, että ystäväni taitaa tän ymmärtää, koska miehensä on käynyt minuunkin kerran käsiksi. Vaikkakin se asia on jo sovittu. Mutta haluan jakaa hääpäiväni minulle tärkeiden ihmisten kanssa. Toivottavasti sinäkin voit tehdä niin!

Vierailija
20/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et miestä paikalle halua. Mitenkään et pysty olla kutsumatta miestä ilman että ystäväsi loukkaantuu. Ja kyllä minäkin loukkaantuisin. Minkä takia mies on mielestäsi idiootti? Mä en vois kuvitellakaan pitäväni ystävän miestä idioottina, vaikken hänestä erityisemmin pitäisikään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän