Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka jättää kutsumatta kaverin mies häihin?

Vierailija
06.04.2011 |

Eli siis, hyvä ystäväni on naimisissa täydellisen idioottin kanssa. En pidä tästä miehestä lainkaan ja epäilen vahvasti ettei hänkään minusta. En siis missään nimessä halua häntä häihini, mutta ystäväni on minulle tärkeä ja rakas. Olimme ajatelleet lähettää muille, kuin tälle ystävälleni, avec-kutsut, sillä muiden puoliskot ovat hyvinkin tervetulleita. Harmi vain, että tällöin myös ystäväni tajuaa kaikkien muiden saaneen avec-kutsun........ Toisaalta olen itse ollut heidän häissään, joten mietin onkohan tämä nyt vallan törkeää :)

Mielipiteitä mahdollisesti?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tietenkään kutsu! Se olis ihmisoikeuksien vastaista! Ihmiskunnan takia sun on jätettävä se mies kutsumatta ja vaikka se kaverisikin, jos ei ole kovin tärkeä. Ja nautit tärkeästä päivästäsi. Häät jos mitkä on juhlat joihin saa vieraat valita ihan oman mielen mukaan.

Vierailija
42/42 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pitää olla rehellinen ystävällesi ja ottaa asia puheeksi. Mutta ole myös rehellinen itsellesi,ja sano:mitä niin pahaa se mies on sinulle tehnyt? Itse menit hänen häihinsä, vakka ehkä hän ei olisi halunnut sinua sinne. Jos et kutsu miestä, vaimon on vaikea tulla, heille tulee siitä kriisi ja valinnan paikka. Voit jutella kaverilesi ja kysyä että suuttuisiko hän tai mies jos miestä ei kutsuta?Kerro suoraan että vaistoat vihamielisyyttä. Mutta katso myös peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä