Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiehun raivosta!!! Tässä teille arvon naiset luettavaa.

Vierailija
06.04.2011 |

http://yakov.puheenvuoro.uusisuomi.fi/68088-selkea-syy-siihen-ettei-rai…

Olen varma siitä, että enin osa noista raiskaustapauksista - jos ne ohjektiivisesti tutkittaisiin - osoittautuisi sellaisiksi, että nainen itse on ollut osittain tai kokonaan syyllinen seurauksiin siten, että on antautunut liian typerästi ja suorastaan kanamaisen vapaamielisesti liian intiimiin seurustelusuhteeseen lähes tai täysin tuntemattoman miehen kanssa ja sen seurauksena pakotettu seksisuhteeseen. Mulla on tiedossa tapauksia

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vanha ukko on vaan katkera kun ei ole tainnut itse koskaan saada, vaikka maailma on hänen mukaansa täynnä itseään tarjoavia hupakoita. Tai sitä on joku setä raiskannut kun se oli pieni.

Ollaan parempia ihmisiä ja annetaan tuolle henkisesti vajaalle...hänen syntinset kirjoitukset ja ajatukset anteeksi. Amen.

Vierailija
22/31 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos laki kieltäisi abortinteon ja sen teosta langetettaisiin tuntuva rangaistus, niin useimmat vuosittaisista yli 10 000 abortista jäisivät Suomessa tekemättä ja yleensäkin naiset harrastaisivat korkeampaa sukupuolimoraalia. "

HAHAHAHAHAHAHA! Miehethän ei liity näihin vahinkoraskauksiin millään lailla. Jep jep.

Kun luin noita vastauksia, toi oli kyllä se viimonen naula arkkuun. Herralla on vissiin historia ja ihan nyky-yleissivistyskin vähän hukassa, kun se nyt on ollut sellaiset sata vuotta kiistämätön ja todistettu fakta, että aborttien määrä on vakio. Jos ne eivät ole laillisia, niitä tehdään henkari-sukkapuikkomenetelmällä vastaavasti enemmän. Jopa siinä määrin, että ajoittain laittoman raskaudenkeskytyksen aiheuttamat komplikaatiot ovat olleet tietynikäisten naisten yleisin kuolinsyy...

Sori, puran nyt tänne niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadi myös miehiltä korkeampaa sukupuolimoraalia. Eiköhän nuo raiskauksen yhteydessä siitetyt sikiöt johdu juuri siitä..

Vierailija
24/31 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Soini vastusta myös aborttia missä tahansa tilanteessa?

Vierailija
25/31 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perustelunsa perustui vaitteelle, etta 12 viikkoinen sikio tuntee kipua abortissa. Mutta kuinka moni raiskauksen uhri odottaa niin pitkalle? Eikohan abortointi tapahdu asap, ehkapa jo viikoilla 4-6! Ellei siis katumuspilleri ole toiminut.

Sieltä lapsiveden keskeltä hyvinmuodostuneilla äänihuulillaan. Ja tieteellisen faktan lähde oli tietty abortinvastainen dokumenttipätkä parin vuosikymmenen takaa.

Olisin halunnut ihan vaan kysyä siltä kurpalta, että onko se VITTU TOSISSAAN tuon mölinänsä kanssa... Millähän keuhkoilla sellainen 7cm pituinen sikiö " huutaa sydäntäsärkevästi"??

Ihan oikeasti, tuo äijä ei tarvitsisi kuin niskalaukauksen.

En ole mikään " aborttifani", ja kyllä siihen liittyy suuria moraalisia ja eettisiä kysymyksiä. Tuskin itse siihen koskaan kykenisin ( mulla on jo kaksi ehkäisystä huolimatta alkunsa saanutta rakasta lasta), mutta sen täytyy olla ihmisoikeus. Täytyy.

Vierailija
26/31 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus tulee julki

Vierailija
27/31 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi ollakin noin syvää naisvihaa ja halveksuntaa vapaasti eri foorumeilla ilmaiseva ihminen (tai siis onko ihminen edes ihminen, jos ei ole vähimmässäkään määrin inhimillinen?)

*puistatus*

Vierailija
28/31 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala sallii joukkoraiskaukset koska ei keskeytä niitä. Eikö Jumala siis salli abortitkin samalla logiikalla?

Mies haukkuu raiskattuja naisia hupakoiksi, kanamaisiksi jne. mutta puolustelee raiskaajien tekoja "Jumalan sallimiksi". Pelottava äijä jolla muuten taitaa olla liuta rikottuja lähestymiskieltoja...

Vierailija
29/31 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vaan jo niin sairas äijä, että naurattaa.

Vierailija
30/31 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tilaa tollasille.

sairas mies

Vierailija
31/31 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahdottomia olentoja, jotka vaan vahingossa raiskaa naisia:D