Huvittavia nuo ensimmäistä lasta odottavat
jotka leipovat pakkasen täyteen ruokaa ja muutenkin valmistautuvat kuin elämä loppuisi vauvan syntymään ja mitään ei voisi enää tehdä
Kommentit (44)
millainen se vauva tai oma olo on synnytyksen jälkeen, kun ei ole koskaan kokeillut. Jostakusta se varmaan onkin ihan hirveän huvittavaa.
Esim. mun veljen vaimo oli aivan tosi kipeä synnytyksen jälkeen, ei hän olisi pystynyt kokkailemaan. Pystyi imettämään, syömään ja käymään vessassa, siinä oli hänen aktiviteettinsa. Veljeni hoiti sitten muut. Varmaan jostakusta on huvittavaa sekin, että sen ekan oman vauvan hoito voi olla aluksi vähän hakemista, jolloin aikaa tuhlaantuu paljon semmoiseen, joka myöhemmin hoituu rutiinilla.
Mitä väliä?
Eikö se nyt ole ihan sama kokkaako joku pakastimeen vai ei.
Kyllä joillain on sitten pieni maailma!
Tänne ei saisi ilmeisesti kirjoittaa yhtään mitään, kun jollekin tulee paha mieli. Tai saisi keskustella vaan tärkeistä asioista. Sama se on, mutta tänne saa käsittääkseni tehdä mitä vaan avauksia niin pitkään kun niitä ei poisteta. Ei ole pakko lukea/kommentoida jos ärsyttää.
Se on kyllä ihan totta, että vauvan kanssa voi olla myös tosi iisiä. Sain itse esikoiseni vuosi sitten ja olin varautunut kaikkiin mahdollisiin ongelmiin koliikista parisuhteen rakoiluun ja masennukseen.
Vauvan hoito osoittautui kuitenkin todella helpoksi ja vauva nukkui tuntitolkulla päivisin ja öisinkin hyvin. Esim. kolmikuisena normaalisti 8-9 tuntia öisin putkeen. Vasta kun hän alkoi liikkua, tuli enemmän yöheräämisiä. Nekin on jo ohi.
Sanoisinkin esikoistaan odottaville, että aina ei suinkaan vauvan hoito ole rankkaa, vaan se voi olla helppoa ja todella ihanaa. Nautin edelleenkin täysillä äitiydestäni!
Eikö se nyt ole ihan sama kokkaako joku pakastimeen vai ei.
Kyllä joillain on sitten pieni maailma!
o_0