Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla iki-herpes?

Vierailija
20.04.2011 |

Mulla on nenässä usein herpes, mutta nyt nenän vieressä on ollut sellaisia kutisevia näppylöitä varmaan kolme viikkoa. Eivät tod. ole finnejä tms. vaan näyttävät herpeksen alkuvaiheelta, mutta eivät kehity mihinkään suuntaan. Kutiavat vain. Voiko herpeksen ekea vaihe jäädä päälle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa aika kaukaa haetulta tollainen "iki-herpes". Voisko olla esim. allergiaa jollekin kasvovedelle, puhdistusaineelle tms. Herpekseenkin on muuten olemassa lääkkeitä, joten jos usein vaivaa niin kannattaa käydä lääkärissä juttelemassa.

Vierailija
2/3 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova flunssa takana ja nyt alkaa katupöly pöllytä ja kohta allergiat jyllätä... Niistän usein.

Märkäruven kyllä tunnistaisin.

Voi toki olla allergiaa jollekin ihonhoitotuotteelle tai meikille, mut eikö se ilmenisi vähän laajemmalla alueella? Vai alkaako se juuri tuolla tavalla yhdestä kohtaa ja leviää sitten? Se kun on ollut pitkään tuon näköinen. Ei erityisen pahan näköinen mutta itse huomaan kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama oire kuin sulle, siis nenän pielessä herpes. Ja se oireilee juuri noin eli saattaa tulaa rytinällä päälle ja jäädä kuin vaiheeseen parantumisessa. Tai siloin tällöin se vain aloittaa sen kutinan, poltteen ja punotuksen mutta ei puhkeä "märkimään". Mulle lääkäri sanoi että välillä herpes ilmaantuu juuri noin "kevyenä", silloinkin tulisi käyttää lääkettä. Musta tuntuu, että mä voitelen nenän pielustani jatkuvasti asikloviirilla. Ja niinhän sae on, että kun kerran olet sen saanut, jää virus sun elimistöön ja aktivoituu jostakin (esim.stressi, sairaus, flunssa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi