Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni enkelivauva syntyy 19+2

06.04.2011 |

Eilen sairaalassa todettiin, että lapsemme on kuollut kohtuun pari viikkoa takaperin. Huomenna hän syntyy ja pääsee patologille, minkä jälkeen tuhkaamme ja toimitamme tuhkat seurakunnan lehtoon. Suru on suunnaton ja käsityskyky vielä nolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös kävi sama. Itse olin menossa rakenneultraan. Luulin että raskauteni olisi 20-viikolla. Toisin kävi. pienoiseni oli kuollut kohtuuni viikolla- 17.

Kaiken tämän keskellä juoduin vielä synnytttämään tämän pienoiseni.

Ja kaiken tämän kaameuden keskellä avomiehenikin läksi menemään. Eikä pystynyt tukemaan minua.

Nyt tästä kaikesta on kulunut 3-viikkoa.

Miten tästä kaikesta selviää??Vielä haluisin joskus tulla äipäksi:)

Vierailija
2/7 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä on ikäviä asioita :( Itse synnytin jo viidennen enkelipoikani muutama viikko sitten rv 19. Edellinen oli 25 viikkoinen.

Onneksi on noitakin eläviä lapsia, jotka auttavat jatkamaan elämässä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin hyvin pahoillani menetyksestänne. Toivon voimia tulevaan koitokseen ja sen jälkeenkin. Olosi tuntuu varmasti kovin tyhjältä. Pikku enkelinne elää ikuisesti sydämessänne ja hän kurkkii teitä pilven reunalla. Näitä on kovin vaikea ymmärtää, eikä niitä varmasti koskaan ymmärräkään, miksi niin piti käydä. Olette ajatuksissa ja rukouksissa.

Vierailija
4/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... :(

Olen kovin pahoillani puolestanne. Koettakaa jaksaa.

5/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan mitenkin jaksat, pyydä seurakuntasi papilta tai diakoniatyöntekijältä muutamaa keskustelukertaa menetyksen läpikäymiseksi.

Mitä koet, on eräs murheellisimmista asioista mitä voi elämässä tapahtua. Oman lapsen menettäminen koskettaa todella syvältä.

Voimia ja siunausta toivottaa

diakoni Meiju

Tikkurilan seurakunta

Vantaan seurakunnat

Vierailija
6/7 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja haleja sinulle ja koko perheelle!!Meillä enkeli poika syntyi helmikuussa vkolla 19.

Vierailija
7/7 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kauheeta. Voimia kovasti!