Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Mulla lähtee hiukset päästä :(

Vierailija
06.04.2011 |

Lääkärille mainitsin asiasta. Katsoi päänahkaan ja totesi vain, ettei ole kaljuja kohtia. Kilpirauhasen häiriöihin viittaavia muita oireita ei oikeastaan ole. Mulla lähti noin 5 vuotta sitten myös paljon hiuksia, ja kun kerroin sen lääkärille, niin oli sitä mieltä, että karvatupet ovat vaan lepovaiheessa. Aiemmin ei kuitenkaan lähtenyt näin paljoa. Nyt hiuksista on jäljellä enää vain kolmasosa. Onko mitää ideoita mitä mä teen? Oonko mä kohta kalju? :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
22/28 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla masennuslääkkeet käytössä? Mulla oli Sepram ja lähti ihan vitusti hiuksia. JA vasta monen vuoden päästä tajusin että se johtui siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli periaatteessa kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta niin vaan hiukset lähtee. ap

Vierailija
24/28 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee paljon hiuksia ellen syö usein tonnikalapastaa tai lohta.

Vierailija
25/28 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla masennuslääkkeet käytössä? Mulla oli Sepram ja lähti ihan vitusti hiuksia. JA vasta monen vuoden päästä tajusin että se johtui siitä.

Vierailija
26/28 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en ole KUlli, mutta vastasin kun satuin kysymyksen näkemään ja tiasin vastauksen.)

Vierailija
27/28 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni lähti runsaasti hiuksia työskennellessäni hometyöpaikassa. Tilanne korjaantui kun pääsin pois sieltä.

Vierailija
28/28 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi kampaaja että usein naisilla ongelmana kireä päänahka. Sitä aiheuttaa stressi ym. ravinteet ei pääse hiustuppeen eikä hiukset kasva kunnolla ja katkeileekin herkemmin.

System4 sarjassa on tosi hyviä tuotteita hiustenlähtöön ja muihinkin päänahan ongelmiin.

mä olen käyttänyt mm. sitä hoitoainetta joka hierotaan päänahkaan.. yritän myös joka hiustenpesun yhteydesssä hieroa päänahkaa liikkuvammaksi.. aluksi se oli niin kireä että vain sormet tuli kipeiksi.

Mulla kilpirauhas struuma vähentää hiuksia ja imetyksen jälkeen oli karvakatoa ja samoin hormoni ehkäisyä käytettäessä. Hormoni vaikuttaa herkästi hiuksiin.

Lisäravinteista ja oikeanlaisista shamppoista ym. on varmasti apua!