Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies epäröi....uusi suhde kyseessä...

Vierailija
06.04.2011 |

Hei!

Olen 3 kk tapaillut mukavaa miestä. Tiedän, että hän on edellisessä liitossa saanut siipeensä ja mitä enemmän aikaa kuuluu, niin sitä enemmän minusta tuntuu, ettei ole päässyt vanhan suhteensa yli.

Mitä minä siis teen? Mies ei puhu asiasta juurikaan, mutta minä vain aistin, että kaikki ei ole kunnossa. Auttakaa mua...?

Meillä oli tapailussa parin päivän tauko (näämme siis joka päivä) ja mies kertoi, että vaikka "tauko" teki hyvää, niin olin kuitenkin koko ajan hänen mielessään.

Tuntuu, että tykkää minusta, mutta en tiedä riittääkö se minulle...

Antakaa näkemyksiä, vinkkejä, kaikkea :). Olen kahden lapsen yh ja ollut pitkään yksin. Tunnen itseni niin noviisiksi näissä suhdeasioissa.

Fakta on kuitenkin, että en halua jäädä roikkumaan kenessäkään tms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle tilaa ja pidä elämässäsi yllä myös muita tärkeitä ihmissuhteita ja harrastuksia.

Vierailija
2/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennatko nyt mielessäsi jotain ongelmaa, mitä ei ole olemassakaan? Näette usein ja mies kertoo, että tykkää sinusta. Mikä ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mielestäni epäröi meidän suhteessa. Mikä sinällään on ymmärrettävää, kun on tuo tausta.

Minä pidän hänestä vilpittömästi, mutta...jotain puuttuu...

Mutta hyvä pointti, ehkä haen ongelmaa, mitä ei ole? Jos se ongelma olenkin minä itse...

Vierailija
4/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta 3kk tapailleet ja näette joka päivä? Huh, rohkeampaakin miestä varmasti arveluttaisi.

Harventakaa tapaamisia ja nauttikaa niistä, älä näin aikaisin rupea pohtimaan liikaa yhteistä tulevaisuutta, aikaa siis.

Niin lyhyt aika mennyt, etten minäkään vielä vuodattelisi entisiä asioita uudelle kaverille...

Vierailija
5/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on niin tässä kiinni, ettei nää asioita. Onneksi mies lähtee nyt reissuun ja on pois viikon. Siinä näkee jo, tuleeko ikävä tms.

Vierailija
6/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...siis itselleni 3 kk on jo tosi pitkä aika. Olen ollut niin pitkään sinkkuna siis :).

Vierailija
7/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan ihan normaalia.

Jos susta vahvasti tuntuu, että mies ei ole päässyt vanhasta suhteesta eroon, on tietysti mahdollista, että olet ns. laastarisuhde. ELi on kiva kun on joku, koska yksin ei ole hyvä olla ja se joku auttaa unohtamaan vanhan.

3 kk tosi on lyhyt aika ja jos on vielä eroja ja lapsia mukana kuviossa, niin ei noin nopeasti yleensä kukaan halua tehdä mitään lopullisia päätöksiä, joten ei myöskään kannata hätiköidä.