Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei saatu sitten kutsua häihin kummatkaan :(

Vierailija
06.04.2011 |

Olen tämän keskustelun aloittaja:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1324171/onpas_tympea…

En mennyt noihin polttareihin sitten, mutta eipä meitä kumpaakaan kutsuttu tuleviin häihin edes.

Harmittaa suunnattomasti ja olen itse todella loukkaantunut nyt.

Kannattaako tuollaiseen ystävään edes pitää yhteyttä enää..

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että olen ihminen joka ei tottele toisia... sanon AIJO :D Aattele eikö ole ärsyttävää AIJO AIJO AIJJOOOOOO

En mä sua minään fiksuna missään vaiheessa näitä avautumisiasi pitänytkään. :* Olet vähän sellainen reppana.

Jos olisit itse fiksu, olisit kyllä huomannut että tuo aijjottelija ja ap eivät ole sama henkilö...

Vierailija
22/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ärsyttävää, kulta pieni

En mä sua minään fiksuna missään vaiheessa näitä avautumisiasi pitänytkään. :* Olet vähän sellainen reppana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelusivuilla SAA kirjoittaa kuten puhuu!

Ei siis tartte kirjottaa niinku kirjoitetaan vaan niinku PUHUU.

aijo on toisilla ihan tavallista puhetta. Mee määkii muualle!

Vierailija
24/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ärsyttävää, kulta pieni

Vierailija
25/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin morsiammelle silloin etten tule polttareihin koska miestäni ei ole kutsutta. Sanoin myös että minusta erikoista että polttareihin on kutsuttu seurustelevia pareja keskenään ja minut sitten yksin ilman miestäni. ap

jäkä jäkä En ihmettele yhtään ettei kutsua tullut tuollaisen avautumisen jälkeen.

Mutta itse mieluummin kerron suoraan miksi en tule paikalle mitä alkaisin valehdella että olen kipeä tmv. ap

Minä en vaan ymmärrä, miksi et mennyt polttareihin. Jos sulho ei viihdy miehesi seurassa, onko hänen pakko kutsua ukkosi, että sinä voit mennä kaverisi juhliin? Eivät tietty kutsu häihinkään, kun olet ilmaissut, ettet voi liikkua ilman miestäsi... Sinä tässä olet outo, ymmärrän hyvin, että ex-ystäväsi pahoitti mielensä, vaikutat tosi niuholta.

En mennyt polttareihin koska miehelläni ja sulhasella ei ole ollut mitään kärhämää keskenään ja silti sulhanen ei häntä kutsunut. Viimeksi kun nähtiin ennen polttareita olivat kuin mikäkin paita ja peppu. En olisi voinut mennä polttareihin ja olla sulhasen kanssa normaalisti miettimättä asiaa koko illan miksi hän ei miestäni kutsunut ja miksi minut kutsuttiin yksin ja muita seurustelevia pareja mutta minut yksin.. Siksi ihmettelen asiaa koska sulhanen todellakin viihtyy mieheni seurassa ja ovat hyviä kavereita keskenään olleet pidempään mitä itse olen ollut kuvioissa. Kyse ei todellakaan ole siitä etten voisi liikkua ilman miestäni. Kyllä voin. Joten en käsitä miten voit minusta saada oudon tai niuhon kuvan. ap

No eikö miehesi voisi itse selvittää, mikä noiden kahden välille on tullut, selvästi heillä on joku ongelma, jos ystävyys on noin katkolla. Jos miehesi on tehnyt jotain typerää ja ei vaan uskalla kertoa sinulle (lähennellyt morsianta tms.?). Ongelman juju lienee miehesi suunnassa, joten kaivele sieltä syytä...

Vierailija
26/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moiselle ajatusta? Huoh, ihan selvä homma, se mies on suuttunut tai ei pidä sun ukostas, so simple, ja siksi ei kutsua.

Joko siedätte tai lopetatte yhteyden, miten voikaan olla näin vaikeaa? Nuoria?

Vierailija
27/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ärsyttävää, kulta pieni En mä sua minään fiksuna missään vaiheessa näitä avautumisiasi pitänytkään. :* Olet vähän sellainen reppana.

ap:kö se siellä tehtailee vastauksia, kun joku tohti moittia aijosta? =D vai yhtäkkiäkö koko av on barrikadeilla sun puolesta, nii varmaan! =DD

Vierailija
28/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ärsyttävää, kulta pieni En mä sua minään fiksuna missään vaiheessa näitä avautumisiasi pitänytkään. :* Olet vähän sellainen reppana.

ap:kö se siellä tehtailee vastauksia, kun joku tohti moittia aijosta? =D vai yhtäkkiäkö koko av on barrikadeilla sun puolesta, nii varmaan! =DD

Vierailija
29/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en todellakaan pistäisi välejä poikki pitkäaikaisiin kavereihin yksin kekkereiden takia? Häät on VAIN häät ja polttarit VAIN polttarit. Parit hassut juhlat, that's it. Ymmärrän ihan täysin, että useimmat eivät voi kutsua häihinsä koko maailmaa, joten en osaisi tällaisesta loukkaantua. Saattaisin harmitella asiaa hetken, ja sitten antaisin sen olla.

Vierailija
30/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ap:n MIEHEN ystävät, joihin ap on tutustunut vasta alettuaan seurustella miehensä kanssa. Tuosta aiemmasta ketjusta myös selviää, että mies on tullut hyvin toimeen ystävänsä kanssa ja tapaavat säännöllisesti ja viettävät aikaa yhdessä. Jos joku vaikuttaa kirjoituksen perusteella niuholta, niin se on kyseinen vastaaja.

Sanoin morsiammelle silloin etten tule polttareihin koska miestäni ei ole kutsutta. Sanoin myös että minusta erikoista että polttareihin on kutsuttu seurustelevia pareja keskenään ja minut sitten yksin ilman miestäni. ap

jäkä jäkä En ihmettele yhtään ettei kutsua tullut tuollaisen avautumisen jälkeen.

Mutta itse mieluummin kerron suoraan miksi en tule paikalle mitä alkaisin valehdella että olen kipeä tmv. ap

Minä en vaan ymmärrä, miksi et mennyt polttareihin. Jos sulho ei viihdy miehesi seurassa, onko hänen pakko kutsua ukkosi, että sinä voit mennä kaverisi juhliin? Eivät tietty kutsu häihinkään, kun olet ilmaissut, ettet voi liikkua ilman miestäsi... Sinä tässä olet outo, ymmärrän hyvin, että ex-ystäväsi pahoitti mielensä, vaikutat tosi niuholta.

Vierailija
31/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä tähän olisi kyennyt?

Siinä kun juodaan yhdessä kahvit keskustellen vai silloin kun töissä on niin lähtee ajamaan sen 40-50km morsianta tapaamaan? Varmaan sitten tuo jälkimmäinen :)

No mieheni on samanlainen kuin sulhanen parissa asiassa että jos toinen suututtaa toisen jostakin asiasta ei toinen ota välttämättä yhteyttä kysyäkseen asiaa. Mies sanoi minulle ettei hän ole mitään tehnyt ja jos sulhanen haluaa olla lapsellinen niin kelpaa hänelle mutta hän ei AIJO ottaa yhteyttä sulhaseen vaan odottaa ottaako sulhanen yhteyttä koska itse suuttunut jostain olemattomasta ?!

Täytyy tosin myöntää, että jos joku kaveri minua ei johonkin kutsuisi vaikka olettaisin saavani kutsun jos olisimme todella hyviä kavereita niin en minä ottaisi kaveriin yhteyttä ja välttämättä kysyisi syytä. Jos kaveri haluaa olla lapsellinen niin sitten on mutta miksi minun tulisi setviä asioita jos en olisi tehnyt mitään väärää.

Vierailija
32/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä... xD Ja joo, tiedän. Ei mtn järkeä tässäkään kommentissa. Huvittavaa seurattavaa, jatkakaa.

Vierailija
33/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä tähän olisi kyennyt? Siinä kun juodaan yhdessä kahvit keskustellen vai silloin kun töissä on niin lähtee ajamaan sen 40-50km morsianta tapaamaan? Varmaan sitten tuo jälkimmäinen :) No mieheni on samanlainen kuin sulhanen parissa asiassa että jos toinen suututtaa toisen jostakin asiasta ei toinen ota välttämättä yhteyttä kysyäkseen asiaa. Mies sanoi minulle ettei hän ole mitään tehnyt ja jos sulhanen haluaa olla lapsellinen niin kelpaa hänelle mutta hän ei AIJO ottaa yhteyttä sulhaseen vaan odottaa ottaako sulhanen yhteyttä koska itse suuttunut jostain olemattomasta ?! Täytyy tosin myöntää, että jos joku kaveri minua ei johonkin kutsuisi vaikka olettaisin saavani kutsun jos olisimme todella hyviä kavereita niin en minä ottaisi kaveriin yhteyttä ja välttämättä kysyisi syytä. Jos kaveri haluaa olla lapsellinen niin sitten on mutta miksi minun tulisi setviä asioita jos en olisi tehnyt mitään väärää.

No lopeta sitten setviminen ja mene elämässä eteenpäin, kun on selvästi miesten välinen juttu...?

Vierailija
34/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilta osapuolilta.

Morsiamen kirjoitetaan ja lausutaan yhdellä M:llä. Mutta paskaa suomeahan palstalla saa kirjoittaa, siitä ei vain saa huomauttaa. Eihän äidinkielellä ole mitään merkitystä, kun on näitä talonkokoisia hääjuttuja.

Vierailija
35/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ap:n ei tarvitse miettiä, mitä sen suhteen tekee, ei ole hänen asiansa lainkaan. Pidä huolta omaista kaverisuhteistasi, antaa miehen hoitaa tavallaan omat.

Vierailija
36/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi! Tarkoitin toki morsiaMen

Uskomattoman pikkusieluista meininkiä kaikilta osapuolilta.

Morsiamen kirjoitetaan ja lausutaan yhdellä M:llä. Mutta paskaa suomeahan palstalla saa kirjoittaa, siitä ei vain saa huomauttaa. Eihän äidinkielellä ole mitään merkitystä, kun on näitä talonkokoisia hääjuttuja.

Vierailija
37/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin ap:n tilanteessa loukkaantunut. Tyhmää leimata "nuoreksi", jos kavereiden huono käytös loukkaa, ei nuoriakaan saa kiusata :)

Itse näin täti-ikäisenä neuvoisin tosiaan kyselemään mieheltä, että mitä väleissä on voinut tapahtua. ovatko he viimeksi nähdessään olleet vaikkapa humalassa ja miehesi ei muista sanoneensa jotain hölmöä? Pariskunnan naisosapuoli tietää syyn kutsumattomuuteen aivan varmasti, mutta ei sitä jostain syystä (kehtaa?) sanoa. Häneltäkin voit asiaa vielä ystävällisesti kysyä, jos se vaivaa.

Mutta ennen kaikkea tämä on miehesi ja hänen kaverinsa välinen asia. Jos mies ei halua asiaa selvittää, ei sinunkaan tarvinne asiaa enää vatvoa. Ymmärrän kyllä, että ketuttaa.

Vierailija
38/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan ole syvällisesti perehtynyt asiaan, ei jaksa kiinnostaa perinjuurin selvitykset ystävyyssuhteiden synnystä. Vaan jos miehillä on keskenään jotain skismaa, jota eivät saa selvitettyä, mitä vaimo sitä vauhkoaa? Jos niin mainostaa avoimuuttaan ja asiasta sanomista, niin miksei kysy asianosaisilta, missä mättää. Toinen vaihtoehto on unohtaa koko juttu, juhlia tulee ja menee.

Kyseessä on ap:n MIEHEN ystävät, joihin ap on tutustunut vasta alettuaan seurustella miehensä kanssa. Tuosta aiemmasta ketjusta myös selviää, että mies on tullut hyvin toimeen ystävänsä kanssa ja tapaavat säännöllisesti ja viettävät aikaa yhdessä. Jos joku vaikuttaa kirjoituksen perusteella niuholta, niin se on kyseinen vastaaja.

Vierailija
39/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijo on ihan yhtä väärin kuin kirjoittaisi vaikka sanompa, niimpä, vauvva... Ne ovat yksinkertaisesti väärin.

Ihan eri asia käyttää sitten murreilmaisuja.

Vierailija
40/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielipoliisi. Kirjoitatko itse varmasti aina täydellisesti? Antaisit jo olla.

Aijo on ihan yhtä väärin kuin kirjoittaisi vaikka sanompa, niimpä, vauvva... Ne ovat yksinkertaisesti väärin.

Ihan eri asia käyttää sitten murreilmaisuja.