Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei saatu sitten kutsua häihin kummatkaan :(

Vierailija
06.04.2011 |

Olen tämän keskustelun aloittaja:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1324171/onpas_tympea…

En mennyt noihin polttareihin sitten, mutta eipä meitä kumpaakaan kutsuttu tuleviin häihin edes.

Harmittaa suunnattomasti ja olen itse todella loukkaantunut nyt.

Kannattaako tuollaiseen ystävään edes pitää yhteyttä enää..

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa käytöstä.

Vierailija
2/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot ystävä hänen kanssaan, kysy suoraan syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on pienet häät, jonne on kutsuttu vain lähimmät, esim. vanhemmat ja sisarukset, niin asia on silloin musta ihan ok.

Jos ne on isot häät ja muita kavereita on kutsuttu häihin, asia on aika outo...

Vierailija
4/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kutsuneet uusia kavereita myös häihin.

Olemme usein kaverin kanssa yhteyksissä. Siksipä ihmettelen asiaa..tosin nyt kun sain kuulla häistä en ole viitsinyt edes soittaa voinko nyt sanoa edes "ystävälle" enää.

Eipä tuo hänkään ole ollut yhteyksissä polttareiden jälkeen. Mielestäni todella törkeää ja olen loukkaantunut. Mieheni tähän myös sanoi ettei aijo olla yhteyksissä enää ikinä sulhasen kanssa.

Vierailija
5/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tähän myös sanoi ettei aijo olla yhteyksissä enää ikinä sulhasen kanssa.

Vierailija
6/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että olen ihminen joka ei tottele toisia... sanon AIJO :D

Aattele eikö ole ärsyttävää AIJO AIJO AIJJOOOOOO

Aio, ei "aijo"

Mieheni tähän myös sanoi ettei aijo olla yhteyksissä enää ikinä sulhasen kanssa.

Vierailija
7/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette vain te, kun et mennyt polttareihin, joihin sut oli kutsuttu, se morsian loukkaantui, ja siksipä ette saa kutsua edes häihin.

Vierailija
8/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin morsiammelle silloin etten tule polttareihin koska miestäni ei ole kutsutta.

Sanoin myös että minusta erikoista että polttareihin on kutsuttu seurustelevia pareja keskenään ja minut sitten yksin ilman miestäni. Morsian ymmärsi asian ja sanoi vain ettei tiedä mitä kavereita sulhanen polttareihin haluaa ja sanoi tuolloin ettei pane asiaa pahakseen.

Sulhasella on jotain miestäni vastaan näköjään vaikkei mieheni taas tiedä mistä kenkä puristaa. ap

Vierailija
9/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kutsuu häihinsä ketä kutsuu ja tekevät omia ratkaisujaan. Kurjaa, jos kaveruus on hiipumassa, mutta varmasti löydätte uusiakin kavereita.

Vierailija
10/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen lakannut pitämästä yhteyttä erääseen ennen tärkeään ihmiseen juuri tuon takia. Hän oli mukana elämässäni lapsesta asti ja sai kutsun rippijuhliini ja ylppäreihin. Tapasimme silloin tällöin, olin hänen lapsensa ristiäisissä, kävin hoitamassa hänen lastaan...

...sitten hän meni naimisiin, ihan oikeat häät järjestettiin, enkä saanut kutsua. Pahoitin mieleni ja lakkasin pitämästä yhteyttä.

Vierailija
11/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat yhdessä polttarit järkänneet ja itse olleet vaikuttamassa kutsuttaviin...

Ja eihän tuolaliset ole mitkään polttarit vaan illanvietto kavereiden kesken. Musta "oikeat" polttarit on yllätys morsiamelle ja sulhaselle ja kaverit järkkää ne, ei morsian ja sulhanen.

Sanoin morsiammelle silloin etten tule polttareihin koska miestäni ei ole kutsutta. Sanoin myös että minusta erikoista että polttareihin on kutsuttu seurustelevia pareja keskenään ja minut sitten yksin ilman miestäni. Morsian ymmärsi asian ja sanoi vain ettei tiedä mitä kavereita sulhanen polttareihin haluaa ja sanoi tuolloin ettei pane asiaa pahakseen. Sulhasella on jotain miestäni vastaan näköjään vaikkei mieheni taas tiedä mistä kenkä puristaa. ap

Vierailija
12/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin morsiammelle silloin etten tule polttareihin koska miestäni ei ole kutsutta. Sanoin myös että minusta erikoista että polttareihin on kutsuttu seurustelevia pareja keskenään ja minut sitten yksin ilman miestäni. ap

En ihmettele yhtään ettei kutsua tullut tuollaisen avautumisen jälkeen.

Vierailija
13/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bestman ja kaaso järjesti yhteiset polttarit, mutta sulhanen ja morsian halusivat sanoa ketkä haluavat polttareihin mukaan tuolloin, päivämäärät sen takia koska heillä on lapsi etteivät välttämättä hoitoon olisi sitä saaneet extemporena tuosta vaan.. ap

Vierailija
14/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin morsiammelle silloin etten tule polttareihin koska miestäni ei ole kutsutta. Sanoin myös että minusta erikoista että polttareihin on kutsuttu seurustelevia pareja keskenään ja minut sitten yksin ilman miestäni. ap

jäkä jäkä En ihmettele yhtään ettei kutsua tullut tuollaisen avautumisen jälkeen.

Mutta itse mieluummin kerron suoraan miksi en tule paikalle mitä alkaisin valehdella että olen kipeä tmv. ap

Vierailija
15/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä että sanoit suoraan. Ilman muuta tilanne oli niin outo, että oli hyvä että hääpari joutui ainakin vähän miettimään, saako noin toimia. Ja ihan oikein, jos ymmärsivät, että heidän toimintansa on pahoittanut jonkun mielen. Toivottavasti ymmärsivät.

Vierailija
16/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäkä jäkä En ihmettele yhtään ettei kutsua tullut tuollaisen avautumisen jälkeen.

Mutta itse mieluummin kerron suoraan miksi en tule paikalle mitä alkaisin valehdella että olen kipeä tmv. ap

Minä en vaan ymmärrä, miksi et mennyt polttareihin. Jos sulho ei viihdy miehesi seurassa, onko hänen pakko kutsua ukkosi, että sinä voit mennä kaverisi juhliin? Eivät tietty kutsu häihinkään, kun olet ilmaissut, ettet voi liikkua ilman miestäsi... Sinä tässä olet outo, ymmärrän hyvin, että ex-ystäväsi pahoitti mielensä, vaikutat tosi niuholta.

Vierailija
17/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että olen ihminen joka ei tottele toisia... sanon AIJO :D Aattele eikö ole ärsyttävää AIJO AIJO AIJJOOOOOO

En mä sua minään fiksuna missään vaiheessa näitä avautumisiasi pitänytkään. :* Olet vähän sellainen reppana.

Vierailija
18/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellisia kuten sinäkin... Ap ei ole niuho, vaan toimi kuten kuka vaan olisi toiminut.

Minä en vaan ymmärrä, miksi et mennyt polttareihin. Jos sulho ei viihdy miehesi seurassa, onko hänen pakko kutsua ukkosi, että sinä voit mennä kaverisi juhliin? Eivät tietty kutsu häihinkään, kun olet ilmaissut, ettet voi liikkua ilman miestäsi... Sinä tässä olet outo, ymmärrän hyvin, että ex-ystäväsi pahoitti mielensä, vaikutat tosi niuholta.

Vierailija
19/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt polttareihin koska miehelläni ja sulhasella ei ole ollut mitään kärhämää keskenään ja silti sulhanen ei häntä kutsunut.

Viimeksi kun nähtiin ennen polttareita olivat kuin mikäkin paita ja peppu.

En olisi voinut mennä polttareihin ja olla sulhasen kanssa normaalisti miettimättä asiaa koko illan miksi hän ei miestäni kutsunut ja miksi minut kutsuttiin yksin ja muita seurustelevia pareja mutta minut yksin..

Siksi ihmettelen asiaa koska sulhanen todellakin viihtyy mieheni seurassa ja ovat hyviä kavereita keskenään olleet pidempään mitä itse olen ollut kuvioissa.

Kyse ei todellakaan ole siitä etten voisi liikkua ilman miestäni. Kyllä voin.

Joten en käsitä miten voit minusta saada oudon tai niuhon kuvan. ap

Vierailija
20/48 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että olen ihminen joka ei tottele toisia... sanon AIJO :D Aattele eikö ole ärsyttävää AIJO AIJO AIJJOOOOOO

Ei ole ärsyttävää, kulta pieni En mä sua minään fiksuna missään vaiheessa näitä avautumisiasi pitänytkään. :* Olet vähän sellainen reppana.

Jos pitää kommentoida väärin kirjoituksesta. Se kun ei ole asian ydin vaan sen tekstin sisältö. Joten minä tässä voisin sanoa etten pitäisi sinua kovin fiksuna ihmisenä kommentteinesi. Olet itse varmaan hieman reppana.