Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisitko tällaista työpaikkaa?

Vierailija
05.04.2011 |

Sainpas kerrankin hyvät naurut tutkittuani avoimia työpaikkoja Molissa.. :)))

Myyjä/Mediamyyjä/Reportteri, 2 paikkaa, R&D Förlag AB, Jyväskylä, Jyväskylä

Alalehti

MYYJÄ/MEDIAMYYJÄ/REPORTTERI

(tästä otin pois suurimman osan yrityskuvauksesta)

Myyntiorganisaatiomme keskittyy tulokseen, viihtyväisyyteen ja tulevaisuuteen.

Pidämme inspiraatio/aamukokouksen viikoittain ja myös jatkuvaa sisäistä/ulkonaista koulutusta. Pääkonttori sijaitsee Vantaalla.

Olet sosiaalinen, huolellinen ja ahkera. Nähdään mielellään että olet itsekulkeva, tarmokas ja haluat hallita omasta ajasta/tilistä. Jos tuntuu että tämä sopii sinulle, niin on hyvät mahdollisuudet tehdä uraa yrityksessämme. Lähetä CV ja työhakemus ja kerro miksi olet oikea henkilö meille.

Kuka R&D Förlag on?

Lehden omistaa R&D Förlag. Kustantamo perustettiin 2004.

Lehdellä on noin 60-80.000 lukijaa/nro.

Lehti julkaistaan 6 kertaa vuodessa.

Joka numero toimitetaan vähintään 6 000 valikoidulle yritykselle joilla on viisi tai enemmän työntekijöitä.

Aiempaa kokemusta myynnistä on etu mutta ei mikään vaatimus. Meillä on hyvä sisäinen koulutus jos olet oikea henkilö R&D Förlagille.

Auto ja ajokortti ovat plussa mutta ei vaatimus.

On myös hyvä jos osaat kommunikoida ruotsiksi tai englanniksi, mutta ei vaatimus.

Palkka/Edut

Takuupalkka 1700€ ja korkea provisio

Matkakorvaus

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät? Oletko kenties pettynyt koska et saanut töitä? vai oletko itse hakennut sinne ja yrität tällä saada muut ehdokkat pelästymään? Ja muista provikkapalkalla on aina riskinsä...totta kai sun pitää myydä jotain että saat sen palkan. Sehän olis ''unelma'' työpaikka...sais takuupalkan vaik ei tekis kauppoja!! Kerro ihmeessä enemmän....oletko käynyt ruotsissa haastattelussa jne. ???

ei myisi mitään.

Vierailija
22/34 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkemaan vaan työnantajan pitäisi aina kantaa... Ja kyllä mä itse haluan pankkitilini hoitaa, ehkä olisin sopiva :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset täällä puhuvat omasta kokemuksestaan!

JOS LUVATAAN takuupalkkaa 1700€ /kk, niin silloin pitäisi tulla se vaikka ei myisi yhtään!!

Itse olin kanssa Alalehdellä töissä, ja voin vaan sanoo ettei kenenkään kannata hakea! Sairaslomalta ei saa palkkaa, ei tullut lomakorvauksia ( vaikka 1kk siellä oli ) ja tein muutamia kauppoja, mutta enpä jaksanut todellakaan alkaa tappelemaan niitten kanssa! vaikka olisi pitänyt ! Vastuuseen tuollainen firma pitäisi laittaa!!!

Vierailija
24/34 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Journalistiliitto siihen sanoisi?

Vierailija
25/34 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät voi olla väärässä. Itse luin hyvin paljon huonoja asioita firmasta ja jätin hakematta. Omasta tilanteesta voin kertoa että olen firmassa töissä jossa työpaikkailmoituksessa lupasivat yhtä sun toista joka ei sitten toteutunutkaan. Yleinen trendi on tämä joten jos hyvän työpaikan löytää niin se on tuurin kauppaa.

Vierailija
26/34 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

R&D Förlag Oy vastaa:

On valitettavaa, että liiketoiminnastamme halutaan antaa vääristynyt kuva.

Noudatamme työnantajana Suomen lakeja ja asetuksia. Työntekijöillemme maksetaan sopimuksenmukainen palkka ja korvaukset. Heidän käyttöönsä järjestetään työhön tarvittavat työkalut. Lehtemme painos on 6000 lehteä/nro, ei enempää eikä vähempää.

Lisäkysymyksissä toivomme yhteydenottoa suoraan meihin.

Hyvää jatkoa,

Ola Johansson

toimituspäällikkö

Sopimuksenmukainen palkka kyllä, mutta oma vika, ellei ymmärrä pikkupränttiä.

Huippu on kyllä tuo painosmäärä :-) Luuleeko toimituspäällikkö, ettei kukaan muu kuin hän itse ymmärrä, että painoksen koko ja levikki ovat kaksi ihan eri lukua? Mikseivät saman tien ota sadantuhannen painosta, niin pääsisivät oikein leveilemään painosmäärillään (ja huimalla kasvullaan)!

Vierailija
27/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Onko Kukaan ollut viime aikoina tuolla Enterprize Magazinella "mediamyyjänä" ja onko joku oikeasti saanut sieltä palkkansa. Vai joudunko kuseen jos aloitan siellä?

Vierailija
28/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla huijausta ja konkassa koko paikka?

Vierailija
29/34 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahdollista kun kirjoitat työsopimuksen niin siinä lukee vasta kuinka paljon on myytävä.Se tavallaan pakotetaan allekirjoittamaan,ettei tarvitse maksaa itse niitä koulutuskuluja.Älkää menkö vipuun kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.

Vierailija
30/34 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yksi niistä joka on käynyt tämän " koulutuksen" läpi Brommassa. Edell. kommentti ei yllätä. Minua on jäänyt vaivaamaan -milloin Alalehti alkaa ilmestyä Saksassa. -Näin meille kerrottiin, että samanaikaisesti lanseeraus Suomeen ja Saksaan? -taisi olla hyvä vedätys. Mä luulen, että viranomaiset ovat kiinnnostuneet näistä veijareita.. saa nähdä?- miten romaani jatkuu...

Vierailija
31/34 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelu.suomi24.fi/node/9968187

Vierailija
32/34 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt sellaista, että miten työkkärin sivuilta löytyy jos jonkinlaista kusetuspuljua...voidaanko ihmiselle laittaa työhönosoitus paikkaan, joka on todistettavasti kusetusta? Enkä nyt puhu tästä nimenomaisesta paikasta, koska ei ole todisteita. Suomi24 keskustelut eivät ole vielä kovin pitävää faktaa :)

Oma veikkaus, työkkärin tuntien, että karenssi napsahtaa jos ei hae=)

Vierailija
33/34 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella kenellekkään kyseistä paikkaa,ja nuo takuupalkat ym.ovat pelkkää vedätystä.Toimisto sijaitsee Bulevardilla/Hki postilaatikossa,puhelut kääntyvät suomen numerosta ruotsiin ja luultavasti sieltä johonkin toisaalle.Epämääräistä toimintaa,lehti tosin on komia...mutta kiinnostaisi tietää mihin sitä todella jaetaan,sekä mihin perustuu nämä ns.säilytysajat.Lehtihän ilmeisesti vieläpä painetaan virossa,tosin siellähän on edullisempaa niin jää enemmän voittoa.Mutta älkää sotkeko itseänne tuohon puljuun,ei ole terveellä pohjalla.

Vierailija
34/34 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkalaisia myyntituloksia pitaa olla etta saa tuon takuupalkan?

t. alasta kiinnostunut

R&D Förlag Oy vastaa:

On valitettavaa, että liiketoiminnastamme halutaan antaa vääristynyt kuva.

Noudatamme työnantajana Suomen lakeja ja asetuksia. Työntekijöillemme maksetaan sopimuksenmukainen palkka ja korvaukset. Heidän käyttöönsä järjestetään työhön tarvittavat työkalut. Lehtemme painos on 6000 lehteä/nro, ei enempää eikä vähempää.

Lisäkysymyksissä toivomme yhteydenottoa suoraan meihin.

Hyvää jatkoa,

Ola Johansson

toimituspäällikkö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi