Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisitko tällaista työpaikkaa?

Vierailija
05.04.2011 |

Sainpas kerrankin hyvät naurut tutkittuani avoimia työpaikkoja Molissa.. :)))

Myyjä/Mediamyyjä/Reportteri, 2 paikkaa, R&D Förlag AB, Jyväskylä, Jyväskylä

Alalehti

MYYJÄ/MEDIAMYYJÄ/REPORTTERI

(tästä otin pois suurimman osan yrityskuvauksesta)

Myyntiorganisaatiomme keskittyy tulokseen, viihtyväisyyteen ja tulevaisuuteen.

Pidämme inspiraatio/aamukokouksen viikoittain ja myös jatkuvaa sisäistä/ulkonaista koulutusta. Pääkonttori sijaitsee Vantaalla.

Olet sosiaalinen, huolellinen ja ahkera. Nähdään mielellään että olet itsekulkeva, tarmokas ja haluat hallita omasta ajasta/tilistä. Jos tuntuu että tämä sopii sinulle, niin on hyvät mahdollisuudet tehdä uraa yrityksessämme. Lähetä CV ja työhakemus ja kerro miksi olet oikea henkilö meille.

Kuka R&D Förlag on?

Lehden omistaa R&D Förlag. Kustantamo perustettiin 2004.

Lehdellä on noin 60-80.000 lukijaa/nro.

Lehti julkaistaan 6 kertaa vuodessa.

Joka numero toimitetaan vähintään 6 000 valikoidulle yritykselle joilla on viisi tai enemmän työntekijöitä.

Aiempaa kokemusta myynnistä on etu mutta ei mikään vaatimus. Meillä on hyvä sisäinen koulutus jos olet oikea henkilö R&D Förlagille.

Auto ja ajokortti ovat plussa mutta ei vaatimus.

On myös hyvä jos osaat kommunikoida ruotsiksi tai englanniksi, mutta ei vaatimus.

Palkka/Edut

Takuupalkka 1700€ ja korkea provisio

Matkakorvaus

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nähdään mielellään että olet itsekulkeva, tarmokas ja haluat hallita omasta ajasta/tilistä."

Kyllä mä yleensä olen itsekulkeva, kun ei ole autoa enkä bussiakaan tapaa käyttää. Tarmokas olen, ainakin joskus ja ehdottomasti haluan hallita omasta ajasta ja tilistäkin. ;)

Vierailija
2/34 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja takuupalkka eivät koskaan lupaa hyvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät? Oletko kenties pettynyt koska et saanut töitä? vai oletko itse hakennut sinne ja yrität tällä saada muut ehdokkat pelästymään? Ja muista provikkapalkalla on aina riskinsä...totta kai sun pitää myydä jotain että saat sen palkan. Sehän olis ''unelma'' työpaikka...sais takuupalkan vaik ei tekis kauppoja!! Kerro ihmeessä enemmän....oletko käynyt ruotsissa haastattelussa jne. ???

Vierailija
4/34 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalehti rekrytoi taas, ja olen menossa kolmen päivän koulutukseen Vantaalle pelkän puhelinkeskustelun perusteella. Voisitteko te, joilla on kokemusta kyseisestä firmasta (hyviä tai huonoja), antaa vinkkejä?

Onko firma luotettava?

Saako pohjapalkan joka tapauksessa?

Vaihtuuko väki jatkuvasti?

Mitä tulee huomioda työsopimuksessa?

Kiitos!

Vierailija
5/34 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/34 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

R&D Förlag Oy vastaa:

On valitettavaa, että liiketoiminnastamme halutaan antaa vääristynyt kuva.

Noudatamme työnantajana Suomen lakeja ja asetuksia. Työntekijöillemme maksetaan sopimuksenmukainen palkka ja korvaukset. Heidän käyttöönsä järjestetään työhön tarvittavat työkalut. Lehtemme painos on 6000 lehteä/nro, ei enempää eikä vähempää.

Lisäkysymyksissä toivomme yhteydenottoa suoraan meihin.

Hyvää jatkoa,

Ola Johansson

toimituspäällikkö

Vierailija
7/34 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoituksia on monesti sellaisilta firmoilta, joilta ex-työntekijät hakevat palkkaturvan kautta saataviaan. tällasille firmoille ei pitäisi edes antaa lupaa hakea työkkärin kautta uutta työvoimaa.

Vierailija
8/34 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähän googlaat pääset selville tästä shitistä helposti. Samaa lajia toiminta, millä nykyään moni ns. luettelopalvelu yrittää myydä yrittäjille palvelujaan puhelimitse.

Ohittakaa tällaiset ilmoitukset ja luuri kiinni kaikille puhelinmyyjille!

Vierailija
9/34 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestäni on ihan käytäntökin että provisio palkkaisessa työssä on alku kuukausille jokin takuu palkka, jonka eteen täytyy tehdä kuitenkin jotain tulosta. Jos olen oikein ymmärtänyt niin tämä kyseinen työ on hyvin itsenäistä ja sinulla ei ole esimiestä koko ajan valvomassa, niin onhan se yrityksen kannalta jo tarvittavaakin että työntekijät saavat edes jotain aikaan? Olen itse ollut yrittäjänä ja jos ajattelisin että omat työntekijäni olisivat eri paikkakunnalla kuin minä, haluaisin saada todisteita siitä että he eivät vain lepäile laakereillaan ja odota takuupalkkaa.

Vierailija
10/34 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että tuo firman edustaja oikeasti uskoi voivansa parantaa firman mainetta tuolla viestillä. En nyt jaksa ottaa yhteyttä häneen "suoraan", kun asia ei koske minua, mutta olisi todella hauska saada suoraan firmalta vastaus seuraaviin:

1. maksetaanko tuo mainittu takuupalkka (se reilu 1700)  oikeasti joka kuukausi, vaikka ei saisi myytyä yhtään tilausta?

2. Jos ei, miksi sitä kutsutaan takuupalkaksi?

Mä olen kyllä usein työnantajankin puolella, mutta tää on jo niin törkeää kusetusta, että pistää vihaksi. Toivottavasti tuonne ei kukaan hae!

Vierailija
11/34 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uudempia kokemuksia firmasta?

Vierailija
12/34 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan ikipäivänä hakeko tuonne töihin, palkkaa ei tule ja omat rahat menee siinä sivussa, jotta voi käydä tässä ns. upeassa työssä!Ei tule kuukausipalkkaa, ei provisioita, tai edes niitä matkakorvauksia, jos myyntisi jää alle 6500 euron. Kyseisessä Vantaan toimistossa ei ole ketään henkilöä paikalla, puhelut ohjautuvat Tukholmaan. Jos joku on mennyt tähän vipuun niin liity ammattiliittoon ja pikavauhtia! Täällä täytyy myös olla kuukausi töissä,vaikka palkatta, muuten joudut maksamaan kaikki koulutuksestasi aiheutuneet kulut, siis matkat,asuminen ja ruoka. t. Kaiken kokenut ja nähnyt!

Vierailija
13/34 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne voivat olla maksamatta, jos on kerran jo luvattu?

Vierailija
14/34 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain positiivista, lehtikustannusalalla on yleissitova tes joka antaa palkkaa, vaikkakin jälkikäteen(ja luultavasti käräjä oikeuden kautta)

ex duunarit mailaatteko: 22 at ohhoh piste net

ennen at merkkiä on kaksi kappaletta kakkosia

Vierailija
15/34 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisille ja tuleville R&D Förlag:in työntekijöille :

*Eivät anna pohjapalkkaa, vaikka näin työnhakilmoituksessa mainitaankin.

*Eivät anna oikeaa provisiota.

*Lupailevat asiaan kuuluvia työkaluja, kuten puhelin/kamera, mutten nähnyt niitäkään kahteen kuukauteen, eikä sen jälkeenkään.

*Eivät vastaile puheluihin/viesteihin eikä s-posteihin, kun jättävät tilin maksamatta ja irtisanovat työntekijän.

Vierailija
16/34 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalehti Business Magazinessä ilmoittajat Älkää laittako ihmeessä ilmoituksia, haastatteluja tähän lehteen. Imoitettu postitusmäärä ei pidä paikkansa. Todellinen määrä alle 4500 kpl koko Suomeen! Ilmoittavat sen vähintään 6000 kpl. Mediamyyjälle ilmmoitettu postitusmäärä esim. Salon alueelle 1400 kpl ei voi pitää paikkansa.

Vierailija
17/34 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi itsekulkeva. Jos aina pitäisi jonkun työntää tai kantaa töihin, palaveriin, lounaalle... Sinänsä ymmärrettävä vaatimus, helpompaa, jos työntekijät kävelevät itse ;)

Vierailija
18/34 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään, kun selvästi käännetty Google Translatella.

Mutta jo tuo titteli medimyyjä/reportteri on outo. Jotenkin lupailee muka toimittajan tehtäviä, vaikka toimittaja ei todellakaan tee mitään mediamyyntiä. Muutenkaan itse "lehdestä" ei kerrota mitään virallista.

Vierailija
19/34 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle sankarille joka puolustamaan tuli niin kai itse sinne hait? Toivon että Tobbe ja kumppanit ovat oikein mukavia sinulle ja saat tuon takuupalkan. Tosin olisit ensimmäinen meistä joka sitä saisi. Siis hommahan menee niin että jos myyt tarpeeksi 1625€ kuukausipalkkaan, niin saat tuon 75€ "kaupan päälle". Ja levikki ei todellakaan tuota ole. Firman tapahtumassa tälle naureskelivat että myykää lisää tilauksia niin pitää paikkansa. Ja mainoshinnat, ah että ne olivat mukavia. Toki tässä markkinatilanteessa on yrityksillä varaa maksaa niitä. Ja niille ketkä menevät ruotsiin mutteivät työsopparia halua kirjoittaa, niin ei ole pakko. Kyllä ne teidät sieltä kotiin lähettää, se kun katsos on vähän pakko.

rahasta sen verran että mainos huijaa, ei kovin moni tuollaista rahaa saa. mutta se vannotaan vielä sopimustakin kirjoittaessa, epäselvä kohta sopparissa puhutaan että "ei se niin oikeasti mene, kyllä me se maksetaan. ainakin 2 kk". Näin toki. Mutta minulla ei kyllä ollut ongelmia kilometrikorvauksien eikä provisioiden kanssa, ne kyllä maksettiin niin kuin pitikin. Tosin alle 800€ tulot ei mitään päätä huimaavia ole.

yhteenvetona, pysykää kotimaisissa. puhelinmyynnissä mahdollisuudet onnistua myynnissä ovat suuremmat, sillä tuotteet ovat yleensä lähestulkoon järkevän hintaisia, eikä täällä kovin usein suoraan kuseteta. siis usein.

Vierailija
20/34 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini sanoi, että Pallkaturvan kautta hakee tällä hetkellä kaksi entistä myyjää saataviaan. Kuulemma lisää hakijoita tulossa. Että sillee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi