Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäis ostaa kurikset, neuvokaa vähän

Vierailija
05.04.2011 |

Pitäis ostaa mökkikäyttöön nyt kurikset 8 ja 9,5 vuotiaille. Nyt mietin, että pitäiskö ottaa kuitenkin se "tarhamalli" eli henkselillä? Eikö se ole kuitenkin kivempi päällä, kun pysyy päällä ja suojaakin vähän ylempää ja saa lahkeet saappaisiin kiinni? Kuitenkin saattaa olla sitten kerralla pitkäänkin ulkona.

Kaverit ei näe ja molemmille tulee samanlaiset, joten ei ole niin väliä, miltä näyttää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä!

Vierailija
2/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin henkseleillä juurikin mainitsemistasi syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurahousuexperttejä, mutta taitaa kaikilla olla vaan reimatecciä! :)

Vierailija
4/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmille henkseleillä joku aika sitten ja oon moneen kertaan todennu että olis pitäny ottaa ilman. ne henkselit kun valuu kokoajan ja ku laittaa kireelle ni ottaa haaroista kiinni. Sitten liikumme henkselit kainaloissa, eli meille ainakin pelkkä vyötärömalli olisi parempi

Vierailija
5/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä löytyykö henkselimallia kovin isoja (tai en mä teistä tiedä, mutta mun 8v on kokoa 140).

Eikä noi isot varmaan pyöri kovin paljon mahallaan jorpakossa, että tarvis ylemmäs suojaa.

Vierailija
6/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiostavuudessa eroa? Tuulettuuko henkselihousu paremmin kun sehän on vähän avoin siitä ylhäältä?

Vierailija
7/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa tuon ikäiselle kurahousuja. Meidän ekaluokkalainen ei haluaisi edes laittaa kumisaappaita!

Vierailija
8/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa tuon ikäiselle kurahousuja. Meidän ekaluokkalainen ei haluaisi edes laittaa kumisaappaita!

No mökillä on kiva, kun on ihan kunnolla kurasuojattu. Onko se oikeasti alentavaa?

Vierailija
9/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vyötärömallit siis. Minä taas toppuuttelin sikäli, että menis liian kauan aikaa pukemiseen. Kumpparit on itsestäänselvyys.

Vierailija
10/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan tietysti jonkun mielestä ollakin. Itse tunnet lapsesi, haluavatko itse kuriksia pitää. Omani eivät tuon ikäisenä olisi pannut päälleen. Leikit jo sen verran erilaisia, ettei ihan maassa ryve.

Vierailija
11/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkselimallisia edes 5-vuotiaana. isompi piti eskariin asti. Vyötärömalli on kelvannut, tai sitten on ollut jonathaneja. Taitaa henkeselimallin koot loppua 128/134:een. Purjenduspuolelta voit löytää isompia - ja kalliimpia.

Vierailija
12/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sun tarvi kaupassa arpoa, koska henkselimallit loppuu 134-140 cm:n.

Vierailija
13/15 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vyötärömallit siis. Minä taas toppuuttelin sikäli, että menis liian kauan aikaa pukemiseen. Kumpparit on itsestäänselvyys.

jos äiti ei anna laittaa kuriksia päälle.

Vierailija
14/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkainmalliset kurahousut parhaat ja suojaavimmat. Helpot pukea päällekin !

Koot vain marketeissa loppuvat usein tuossa 130-134 cm kohdalla.

Olkainkuriksia löytyy kuitenkin nettikaupan kautta isommallekin lapselle ja nuorelle. Mayrain.fi on kotimainen valmistaja, ks nettisivut.Fun rain mallistosta pienentävät pyynnöstä XS-kokoa, housut vahvaa Kiiltoplast-kangasta. Rukalla XS -koko varsin pieni sam oin monella muullakin valmistajalla, lahkeista saattaa tosin joutua hieman lyhentämään.

Sitten ulkomaisia postimyyntiliikkeitä jako-o.de

ja kanotcentrum.se ja allweathercom

Meillä nuo kotimaiset housut eivät ole rikki menneet ja kulkevat perintönä nuoremmillekin

Vierailija
15/15 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupoista löytyy isompiakin henkselimallisia housuja ja suurin koko, jonka olen nähnyt, on ollut 152 ja 158 cm.

Noita nettisoitteita löytyy ainakin muista tätä asiaa koskevista keskusteluketjuista helposti vaikka googlaamalla kurahousut 152 cm