Mistä haju keittiössä?
Meillä ollut nyt 3 päivää keittiössä karmea haju. En osaa enää sanoa, olisko se kissan pissan tai pilaantuneen ruoan haju, mutta tosi selvä paha haju on. Haju ei tule mistään kaapista, ei jääkaapista. Lattiat oon pessu kahteen kertaan tosi hyvin. Mattot ollu 3 pv ulkona. Haju ei vaan lähde. Meillä kyl kissa, mut ei oo koskaan pissannu sisälle. (asutaan maalla, on paljon ulkona). Mistä haju tulee? MIten sen saa pois? Oon kulkenu ja nuuhkinu, en keksi, mistä haju tulis. Se vaan on koko keittiössä.
Kommentit (24)
Kiitos vinkaajille sama vika meillä epäitiin jo naapurin lannoitteita joita levitetään pelolle tuli jääkappi samalla
Puhdistettua
Talonne on rakennettu kalmiston päälle. Muistakaa keittää juomavesi.
kiitos vauva.fi !!! Meillä haisi keittiössä aivan oksennukselle ja täältä se vastaus löytyi. kiitos
Jumankauta. Kyllä se on vaan niin totta, että vauva.fi on palsta josta saa vastauksen kaikkeen. Kiitos. Mies meinasi ruveta jo purkamaan kalusteita löytääkseen hajun lähteen, mutta minä onneksi löysin vastauksen täältä keittiön hajuongelmaan. Maitoa oli kaatunut lapselta jääkaappiin, sieltä takaa löytyi haisevaa mömmöä laarista.Kiitos vastanneille myös meidän perheeltä. ♥️