Tässä on muodokas nainen!
Kun täällä usein ylipainoisista puhutaan muodokkaina, niin tässä on oikeasti muodokas nainen! Kurvit kohdallaan niinkuin pitääkin.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011040513493287_vi.shtml
Kommentit (14)
Tuli vaan mieleen, kun aina puhutaan, että se on itse hankittu tauti.
mikä kroppa! ?
Mut HEI! Muodokas olen minäkin. Suomalaisittain. :p
Perry on kyllä maailman kauneimpia naisia ja tosiaan ottaisin tuollaisen kropan milloin vain. Se toinen kuvahan on ainakin James Bond ajoilta, joten ei ihan tuore, mutta jos tuo ylempi on tuore on nainen nelikymppisenäkin ihan onnistuneen näköinen!
täällä sitten olen joskus puhunut mitoistani ja mut on haukuttu anorektikoksi rimppakintuksi, kun olen sanonut että mulle menee 27 tuuman farkut. Mutta oikeasti mun kroppa on just tuontyylinen, kapea vyötärö, isohkot rinnat ja selkeä lantio.
voi sanoa. laiha on mut ei todellakaan muodokas!
Linkki oli positiivinen yllätys, koska odotin kuvaa jostain plösöstä isorintaisesta av-mammasta.
t. mies
voi sanoa. laiha on mut ei todellakaan muodokas!
ei missään nimessä laiha! Muodokas ei ole sama asia kuin lihava, muodokas on laiha/hoikka nainen, jolla on muotoja.
joten tämä oli ihan positiivinen kehityssuunta.
Edelliselle voisin kuitenkin sanoa, että aina muodokas ei tarkoita laihaa/hoikkaa, myös pyöreämpi nainen voi olla muodokas. Muodokas nainen on terveen kokoinen, joka ei mene kumpaakaan ääripäähän (ei liian laiha mutta ei liian lihavakaan).
joskaan kaikki muodot eivät näytä olevan ihan luojanluomia.
Ylipainoinen ei koskaan ole "muodokas" vaan yksinkertaisesti hän on ylipainoinen.
http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/muodokas-nainen.html
tuosta listasta pystytään huomaamaan kuvien ja painoindeksin avulla oikeasti muodokkaan naisen määritelmä.
Photoshopattu tuo ensimmäinen kuva ilmiselvästi, rakkaat ihmiset. Muita en jaksanut avata.
Tietty jos tarkottaa pyöreällä niinku palloa niin eihän siinä vyötäröä olla voi, mutta pulleus tai ylipaino ei kyllä estä sitä, etteikö voisi olla vyötäröä. Itseäni ottaa pahasti päähän, kun kaikki isojen naisten malliston vaatteet on tehty pallomallisille. Tosin ei ne pötkömallisten normivaatteetkaan kovin hyvin istuneet sillon kun olin normaalipainoinen.
- vyötärö vs. lantio 0,8 painosta riippumatta