Onko joku saanut Minipoppoossa kirpparista voittoa?
Itse näin aika paljon vaivaa, että laitoin vaatteeita siistiksi jne, mutta myynti näyttää surkealta. Vastaavaa kamaa muiltakin jäänyt myymättä. Miten ikinä tää homma kannattaisi? Mielestäni hintataso oli sama minulla kuin muilla vastaavankuntoisia vaatteita myyvillä. Onko siellä kuitenkin vain liikaa tarjontaa, suhteessa kysyntään, vai oliko omassa pöydässäni joku vika?
Kommentit (41)
itse olen viimeisilläni ja kävisin kyllä siellä jos olisi vähän osviittaa että löytyy jotain kivaakin.
paljonko nettosit ja paljonko sulla meni aikaa koko touhuun?
Itse tosiaan pähkäilen, että kannattaako jatkossa yrittää myydä mitään, kun vaatteiden kunnosapito vie oman aikansa sekin, ja "aika on rahaa". Jos kirpparilla pitää myydä kaikki 1-2 eurolla, niin ei kannata. Mieluummin laittaa sitten vaatteet roskiin siinä vaiheessa, kun alkaa olla omalle kuopukselle pieniä ja tarttis ommella nappi tai poistaa tahra... Tähän asti olen aina huoltanut kaikki, mutta ei näytä kannattavan, jos ei niistä saa otta mitään hintaa.
oikein mitään kivoja tai ainakaan kovin muodikkaita äitiysvaatteita myynnissä. Itelle kelpais ihan H&M jos olis suht ajanmukasia ja hyväkuntosia.
Monilla tosiaan hinnat liian kovat
vaatteet oli niitä meidän "jämiä" eli ei mitään tosiaankaan ihmeellisiä.Niiden kunnostukseen tms en ole laittanut aikaa. Kalliit myyn huutiksessa ja huollan ajan kanssa. Merkkeinä ihan H&M,Lindex tms tasosia. Hinnat on ollu 20senttiä-20euroa (ulkovaatteet kalliimpia). Vaiva oli siis lätkiä hintalaput ja viedä kamat sinne.
Parissa päivässä tullut vähän yli 100e plussaa. Mulle riittää ihan hyvin:)
eikä näyttänyt juuri mitään menneen kaupaksi... Ihmettelen asiaa kovasti, koska yleensä saan aika hyvin myytyä ja laatu/hinnat ovat kohdillaan. En voinut oikeastaan viedä yhtään uutta myytävää, joten autossa on vielä 2 Ikean kassillista myytävää ja kotona vielä saman verran lisää. Esimerkiksi Villa Lyhdyssä olen aina saanut kevyesti yli 400e/vko. Toki kyseessä on nyt uusi ja vasta avattu kirpputori eli kestää varmaan hetken ennen kuin asiakaskunta paikan löytää mutta jos viikonloppuna oli paljon asiakkaita, niin miksi silti ei kauppa ole käynyt? "Saldoa" en ole edes uskaltanut kysyä; kysyn sen huomenna kun taas käyn siellä. Ja kaiken lisäksi pöytä on varattu kahdeksi viikoksi... Minäkin olen laittanut aika paljon aikaa ja vaivaa vaatteiden silittämiseen ja hinnoitteluun mutta nyt näyttää siltä, että ei maksa vaivaa...
Joten näillä näkymin jatkan mieluummin myyntiä huutiksessa ja kerran vuodessa myyn loput vaikka Myyrmäkihallin kirpputorilla.
Onko mielestänne kallista jos pyytää 1-2 eur perussiististä paidasta? Mulla näitä ei oo mennyt vaikka merkit Lindexiä ja name it:iä. Kummaa, koska tämän verran joka paikassa pyydetään... Tarkoituksena on ollut pitää ok hinnat jotta pääsen vaatteista eroon. Ehkä kannattaa jatkossa myydä Nettikirppu.fi:lle, jolloin ei tarvii hinnotella ja käydä siivoomassa pöytää ym. vaivaa, joka kirppispöydästä koituu ja tavarat ei edes mene kaupaks noilla hinnoilla...
tai ostavat mammat ei ole löytäneet sinne?
Muutamana päivänä olen käynyt ja nimenomaan pojalle koossa 104 - 122 katsonut.
Pelkkä lauantain myynti oli iltapäivästä 119€ ja pöytä oli tyhjentynyt tosi paljon, ei montaa vaatetta ollut jäljellä. Maanantaina vein taas lisää tavaraa ja pöytä oli taas melkein tyhjä. Mulla oli mm. Ticketin ulkovaatetta, muutamian "merkkivaatteita" (Timberland, Elle,...) ja sit H&M, Lindex jne. kamaa. Hyväkuntoisia ja siistejä, ei mitään kulahtaneita/likaisia. Poikien vaatteissa olen myynyt kokoja 104-116/122 ja tytöille 86-104. Olen ollu tosi tyytyväinen myyntiin! :)
Olen tehnyt kivoja ja edullisia löytöjä myös, tulevalle vauvalle ostanut pikkuisia uudenveroisia vaatteita 1-2e hinnoin. On kyllä ollut myös aika kalliita vauvanvaatteita joillain pöydillä, nukkaisia ja käytetyn näköisiä ja hinnat useita euroja...
femmatorilta loput kamat pois ja kahden viikon saldo yli 300e.
eli hyvin oli mennyt.
Samoin perussisävaate ja merkkivaatteet, jotka oli hinnoiteltu alle 5eur. Olin erittäin tyytyväinen myyntiini, neljä ikean kassillista vein ja muutaman vaatteen toin takaisin. Vaatteet olivat silittämättä, mutta siistejä.
Kyllä pitäis uuden yrittäjän markkinoida putiikkiaan hieman enemmän, jos tökkii näin paljon. Ei ne asiakkaat sinne näiden palstakirjotteluiden perusteella löydä... Harmi, koska ko. paikka on oikein mukavan oloinen ja viihtyisä. Toivon, että saisin edes puolet omista vaatteistani myytyä ennen kuin pöytävuokra loppuu. Ei jaksais raahata takasin.
Kävin siellä tänään. Se mihin kiinnitin huomiota, oli se, että paljon oli myynnissä jo paljon käytettyä / tahraista, mutta silti hinta oli mielestäni aika paljon. Osa pöydistä oli tosi täynnä, joka ei houkutellut katsomaan, mitä siellä on. Kannattaa miettiä, paljonko itse olisi valmis maksamaan ko. tuotteesta ja pysähtyisikö oman pöydän luo penkomaan.
miksi ostaa esim. käytetty H&M perus t-paita 3 eurolla jos sen saa kaupasta 4,95e? Tai loppuun kulutetut kengät 5e? En laittaisi oman lapsen jalkaan huonokuntoisia käytettyjä kenkiä vaikka maksettais.
Musta Minipoppoossa oli avajaisviikolla ainakin moni hinnoitellut omaa romuaan (anteeksi vaan) ihan yläkanttiin. Vai onko ihmiset sitten oikeesti ihan ostamaan monella eurolla kuluneita,nyppyisiä tai tahraisia vaatteita?
kaupaksi ainakaan meandi vaatteet. Sen sijaan yllätyin siitä miten "Cars" vaatteet teki kauppansa.
Mitä kokoa nämä me&i vaatteet on? Onko tytölle vai pojalle? Mietin jaksaisko huomenna kävellä tuonne...
myin mm. paitoja 2-3 eurolla, nettosin 403€. 104-110cm kokoisia tyttöjen vaatteita myin, muuta ei pöydässä ollutkaan.
vaikka hinnat oli alhaiset (0,20-3e suurin osa) ja vaatteet hyviä ja laadukkaita. Hassua oli, että sellaiset "tavis" (Lindex, KappAhl, H&M) vaatteet meni hyvin mutta ns. oikeat merkkivaatteet eivät kelvanneet edes edullisesti. Ulkovaatteet sentään kaikki menivät kaupaksi.
Minulla myynnissä oli tytön vaatteita; poikien vaatteet menee kuulemma paremmin kaupaksi mutta mistäs minä sellaisia myyntiin saisin kun meillä on vain yksi tyttölapsi... Olen muualla tottunut tienaamaan useamman satasen viikossa ja osaan mielestäni hinnoitella oikein, joten ehkä tosiaan oli väärät merkit noille kulmille. Tai sitten aloittelevan kirpputorin "kasvukipuja", koska ei siellä kovin paljon näkynyt asiakkaita - avajaispäivän "ryntäyksen" perusteella olisin ehkä odottanut enemmän. Ihan hyvä, että oli alhaisempi viikkohinta näin alussa, koska myyjäkin ottaa tavallaan riskin, kun ei voi tietää löytävätkö asiakkaat kirpputorin vai ei.
koska ei ole myynnissä, mutta siellä on tosi kivasti myynnissä.
Ekaks mä pääsen sinne tosi kätevästi bussilla, 10 min, Akselille mennessä pitää vaihtaa.
Olen käynyt siellä jo 3 krt ja joka kerta olen löytänyt jotain tosi kivaa ja rahaa on mennyt jo lähes 100 euroa.
Tytöille on aina enemmän myynnissä, mutta kyllä siellä pojillekin löytyy nyt. Joka päivä on tullut lisää myyjiä ja edelliset ovat täydentäneet pöytiään.
Lisäksi musta on tosi ihanaa että on paikka jossa myydään vain ja ainoastaan lapsille suunnattuja tuotteita ja vaatteita. Tavallisia kirppareita on ihan tarpeeksi. Kuitenkin suurin osa mitä kirppareilta ostan on lapsille.
Mä aion tulevaisuudessakin kannattaa paikkaa käymällä vähintään kerran viikossa.
Ihan kivasti on menneet vaatteet kaupaksi, pidän pöytää vielä toisenkin viikon putkeen. Näyttäisi olevan melkolailla tarjontaa vauvanvaatteista, paljon vähemmän oli tarjontaa leikki-ikisten ja siitä isompien vaatteista.
Kiva tietää, täytyy varata sieltä pöytä sitten...
Nyt on myyntitilillä siellä pieni erä kokeilussa, niissä ainakin on varsin maltilliset hinnat, suosittelen katsomaan second hand puolen :D