Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
koulukyyti eskarilaiselle
05.04.2011 |
Onko kenelläkään tietoa, onko olemassa laki tms velvoite, joka velvottaisi taksin hakemaan eikoululaisen kotipihasta, vai tarvitseeko myös esikoululaisen mennä taksipaikalle tienvarteen?
Tuntuu olevan täällä Satakunnan haja-asutusalueilla kovin erilaiset käytännöt.. Tuntuu että Kokemäki taas "säästää" laittomasti :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
muistaakseni se on niin että kotipihasta on haettava.