Mitä mieltä olette punaisista hiuksista? :)
Kommentit (29)
mullapa on oranssit hiukset luonnostaan,tosin kun olin nuori niin olivat todella punaiset.Vihreät silmätkin on ja vähän pisamia.
Itse olen aito punapää ja luen näitä kommentteja... Mulla on monta erilaista oranssin sävyä hiuksissani... enimmäkseen tummia ja vaalemmat kiiltää kivasti auringossa. Itelläni hius väri ei oo muuttunu mitenkään vauvasta 14 vuotiaan saakka (:
Värjätty punainen on tunkkaisen ja halvan näköinen, oli sitten värjätty kalliilla kampaajalla tai kotona 99 % tapauksista. Valitaan liian tumma tai luonnoton väri, yhdistetään kylmänkelmeän sävyiseen ihoon ja harmaanruskeisiin kulmakarvoihin. Lisänä vielä sentti tai kaksi hiirenharmaata juurikasvua niin aijai!
Aidot punapäät taas tuntuu olevan kaikki ääripäitä: tavattoman kauniita ja eteerisiä tai sitten kikkarapäisiä ja möllin näköisiä.
Luonnostaan hyvin punertava ruskea, olen korostanut vähän punaisella värillä.
Joten olenko ällö "feikki" punapää?
Mietinpävaan kirjoitti:
Luonnostaan hyvin punertava ruskea, olen korostanut vähän punaisella värillä.
Joten olenko ällö "feikki" punapää?
Periaatteessa olet, mutta tuskin sitä moni huomaa. Luultavasti aito värisikin on kaunis, miksi et antaisi sen olla luonnollinen?
Minulla on punertavat hiukset (enemmän kullan- kuin ruskeansävyiset, kaupan keinoväreistä "vaalea kupari" on lähin sävy) ja seassa harmaata. En halua värjätä sitä piiloon, minusta se on mielenkiintoisen näköistä.
Mä tykkään laittaa päähän pelkkää punaista hennaa. Mun oma väri on tumma, joten porkkanapäätä siitä ei tule hennallakaan. Tulee vaan kiva punainen sävy ruskean päälle. On luonnonmukaista eikä tee pahaa hiuksille. Me like.
Aidot punaiset, ei väliä puoleen eikä toiseen.
Värjätät, wt, niin wt ja eikä seisoisi.
Luonnollisen punaruskeat on kivat, sellaiset "räväkät" paloautonpunaiset ei.
Värjätyt punaiset ällöttää!
Luonnostaan punahiuksisia kadehtii.Heillä on jotain, mitä harvoilla on.
Väriä purkista saa jokainen.