Lue keskustelun säännöt.
Aivan käsittämätöntä! Voi pientä ekäluokkalaistani!
25.10.2005 |
Poikani joutui erityisopetukseen, koska ei osannut lukea kouluun mennessä. Koska muut luokalla osaavat, minun pieni poikani jarrutti heidän edistymistään. Minun poikani joutui erityisopetukseen äidinkielessä tämän takia, ja on nyt siis jatkuvasti hieman muita jäljessä, kun muut opettelevat lisää uusia juttuja. Kiva oravanpyörä...
Ja minä kun luulin, että koulussa opetetaan lapsille lukemista yms. Kyllä mulle tuli paha mieli, kun poika sanoi, että siinä erityisryhmässä muut on niitä jotka ei oikein pysty keskittymään isossa ryhmässä. Meidän poika on liikunnallisesti todella lahjakas, eikä ole koskaan viihtynyt akkareiden parissa. Mikä idea tässä on?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
VOIKO TÄMÄ OLLA TOTTA? TÄHÄNKÖ ON MENTY?
Mua niin ap:n puolesta raivostuttaa. Mitä me teemme koululla jos kaikki pitää hallita jo kouluun mennessä?
Eikö näitä täysosaajia olisi voinut sijoitella vähän eri luokille, pakkoko ne kaikki oli koota yhteen? Niin tehtiin ennenkin että jos joku osasi, niin sille järkättiin muuta tekemistä ja toiset opetteli alusta.
Itse olin matikassa aikoinani " tukiopetuksessa" tai jälki-istunnossa niinkuin muut kiusasivat, joka päivä koulun jälkeen. Itku silmässä tulin kotiin kun taas jouduin jäämään pariksi tunniksi koulun jälkeen. Pelkäsin koko koulua niin että en oppinut enkä halunnut oppia matematiikkaa koskaan. Asenne tuli vääräksi asiaa kohtaan jo heti alkuun. Muissa aineissa pärjäsi hyvin, matikan numero oli viitonen aina.