Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu kovin kurjalle

Vierailija
05.04.2011 |

kun kukaan ei huoli mua enää töihin. Jos ei olis perhettä niin kukaan ei kaipais mua eikä huomais vaikka poistuisin tästä maailmasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kuitenkin on perhe ja olet heille tärkeä. Miltä alalta etsit töitä?

Vierailija
2/9 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kuitenkin on perhe ja olet heille tärkeä. Miltä alalta etsit töitä?

Ei vaan kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä työntekoon tulee. Se on koko elämä ja se oma elämä ja koko minuus määritelläään työn kautta. Se on väärin! On hyvä olla töitä, jotta on toimeentulo. Mutta aina ei töitä ole, silti voi ihanelää. Kaikki muut asiat ovat tärkeämpiä; erityisesti lapseni ja oma ja läheisten terveys. Sinulla on ap plajon, älä unohda sitä!

Vierailija
4/9 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä työntekoon tulee. Se on koko elämä ja se oma elämä ja koko minuus määritelläään työn kautta. Se on väärin! On hyvä olla töitä, jotta on toimeentulo. Mutta aina ei töitä ole, silti voi ihanelää. Kaikki muut asiat ovat tärkeämpiä; erityisesti lapseni ja oma ja läheisten terveys. Sinulla on ap plajon, älä unohda sitä!

Älä unohda sitä, että Suomessa on mahdoton pärjätä ilman rahaa.

Vierailija
5/9 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömiä. Ei se leipä leveätä ole, mutta turha sovittaa köyttä kaulaan työttömyyden takia.

Vierailija
6/9 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit saada hyviä neuvoja, mitä siinä mahdollisesti on pielessä. Itselläni oli sellainen tilanne, että en saanut töitä mistään. Sitten hakemukseni fiksattiin kuntoon ja työnantajat alkoivat soitella.

Vierailija
7/9 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömiä. Ei se leipä leveätä ole, mutta turha sovittaa köyttä kaulaan työttömyyden takia.

Olis edes se perustulo tai mikä lie mutta mä olen ihan turvaton ja ilman rahaa ja apua.

Vierailija
8/9 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit saada hyviä neuvoja, mitä siinä mahdollisesti on pielessä. Itselläni oli sellainen tilanne, että en saanut töitä mistään. Sitten hakemukseni fiksattiin kuntoon ja työnantajat alkoivat soitella.

mutta ei se mitään auta.

Vierailija
9/9 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotukea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme