Kuinka usein käyt kampaajalla ja paljonko sinulla menee kerralla rahaa?
Minä käyn viiden viikon välein ja rahaa menee noin 150 euroa. Leikkaus, värjäys, kulmat ja ripset.
Kommentit (43)
leikkaus ja tyvivärjäys ja 70 euroa.
100 e kerralla. Leikkaus, värjäys, kulmat ja kaikki sampoot ja muotoilutuotteet.
Ystäväni kampaamossa saan vähän rabattia, koska ei pk-seudulla tuohon hintaan saa muuten mitään...
n. kerran kahdessa, kolmessa vuodessa. En muista, paljonko on mennyt rahaa.
Hiukset (puolipitkät/ pitkähköt) leikataan ja värjätään.
Pidennysten korjailu ja tyvikasvun värjäys, joskus myös koko värjäys. Kerralla menee noin 150-200e. Ei minusta paha verrattuna siihen, että on aina kauniit ja kiiltävät hiukset. :)
1- 2 kertaa vuodessa ja kerralla menee alle satanen sisältää tasoituksen ja värin ja/ tai raidat.
Kosmetologilla hoidatan kulmat ja ripset n. kuukauden + välein ja se maksaa 20 e.
väri ja leikkaus ekologisilla väreillä, n. 110e plus jotain tuotetta lähtee aina mukaan ja nostaa hintaa...
pitkien hiusten leikkaus (lähinnä latvat), raidat tai värjäys. Maksaa n.80-100e/krt, eli 240-300e vuodessa
noin 120€. Leikkaus, värjäys ja kulmat.
Silloin meni noin 40€
En värjää hiukisani minulla on luonnostaan mustat hiukset. Kulmat muotoilen itse ja ripisä ei tarvitse värjätä.
aikana, en muista, paljon on mennyt rahaa
t. 48-vuotias, jolla hiukset hoituu kotona
75 euroa kerta. Leikkaus ja väri siis, lyhyt tukka.
Kerralla menee n.70€. Eli pitkien hiusten latvojen leikkaus ja kirkastava sävy.
Kulmat värjään itse.
Hgin keskustassa siitä saa maksaa 110 euroa. Mutta tulee nätti. Käyn paikassa, jossa käy paljon julkkiksia, malleja ja muita. Todella osaavaa porukkaa.
otsatukan, maksaa 5e. Takahiusten latvat leikkaa siskoni/äitini. Kerran vuodessa, max kahdesti sitten leikkautan kunnolla hiukset, ja se maksaa yleensä n. 38e/kerta.
Minulla tummat hiukset, joita ei tarvitse värjätä ja pysyvät hyväkuntoisina, kun en käytä mitään muotoilutuotteita. Harvoin on huonoja latvoja edes 1-2cm enempää.
Noin 20 euroa kerta, jos otan raidan, niin enemmän.
Värjäys ja leikkaus malliin. Käyn samalla kampaajalla aina. Hinta 85-100 euroa. Jokainen euro on käynnin arvoinen. Tukka hyvin, kaikki hyvin.
3x vuodessa, raidat ja leikkaus pitkiin hiuksiin. maksaa 90-100e kerralla.