No kuinkas moni teistä naisista myös nuolee peppureikää? ;)
Miehistä moni tuntuu nuolevan naisen peppureikää (jos mamma vaan antaa) mutta kuinkas moni nainen tekee saman?
Kommentit (17)
..mutta siellä suunnalla on varsin karvaista..
Sileitä kiveksiä nuolen kyllä oikein mielelläni!
:)
joten pyllyn puolella ei ole takuita puhtaudesta. Märkiä pieruja häneltä pääsee myös usein, joten on jäänyt nuolemiset nuolematta.
anna itseäni nuoltavaksi ulostusaukosta.
Jos olis miehellä posliini (kuten itellä), niin saattaisin harkita. Mutta sitä perskarvapöheikköä en lähde nuolemaan :S
Ei kuulu jokakertaiseen seksiin eikä edes jokakertaiseen suihinottoon (jota on muuten enemmän kuin akteja), mutta ajoittain kyllä yletän kieleni sinnekin. Karvojaan ei ajele mutta hygieniastaan tarkka, joten ei inhota yhtään. Ei silti tule kovin usein tehtyä, spessuherkkuna hänelle vaan. ;)
mä sillon kun alettiin seurustelemaan,nuolin suihinoton yhteydessä ja tykkäs kyllä tosi kovaa.
kieli sinne vilahda. Kiveksiä saattaa rouva lipaista mutta kyllä se tuohon terskan pään imemistä suurimmaksi osaksi on... Eikä ohjeita paljoa ota kuuleviin korviin.
en nuole, vaikka tykkään itse jos joskus vähän sieltäkin lipaistaan.
Kiveksiä kyllä, ja voin vähän sormella kosketella välilihanaluetta, mutta ei, ei enempää. Sorry.
Meillä emäntä on muutenkin laiska suuseksin antajana, toki haluaa saada suuseksia melko useinkin ja mielellänihän minä sitä annankin ;o)
Mutta eippä emäntä ole muistaakseni koskaan nuollut peppua ja kassejakin imeskelee pikaisesti jos erikseen pyytää ;o(
Hyi helevetti...ajatelkaa pitkiä perskarvoja joissa roikkuu paskakikkareita kiinni! "nousee kananlihalle..hrrrr"
mutta pitäskö se persekin vielä puhdistaa nuolemalla?? Ei helevata... Koira nuolee persettään, nuolkoon, mutta eiköhän jätetä muut perseet nuolematta...
yäk ja vielä kerran öks. Melko kiimassa ja huumeissa pitäisi olla että ukkokullan persettä nuolisin fyysisesti. Enkä anna omaanikaan nuolla.
mamagirl
mutta nuoltavana oon enemmän kun mielelläni ;D
Hyi hitto, suuhun voi ottaa mut persreiän nuoleminen on jo pervoa. yök.
mamma84