Lue keskustelun säännöt.
Liiton jäs.maksut ja verotus
04.04.2011 |
Muistaako/tietääkö kukaan meneekö itse (ei siis ruoraan palkasta perityistä) maksetuista liiton jäsenmaksuista suoraan tieto verottajalle? Vai pitääkö veroehdotuksessa itse tehdä ilmoitus?
Kommentit (2)
asiasta ja aloin pohtia viime vuotta. Juuri nyt ei paperia nokan alla. Siksi halusin teiltä varmistaa. Toki kotiin mentyäni katson paperit läpi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että onko menny vai ei. Kai sä muutenkin tarkistat tiedot?