Homoliikkeen salajuoni paljastettu!
http://koti.phnet.fi/elohim/kaksikampanjaa.html
Homoliikkeen salajuoni on paljastettu. On muuten aika rajua touhua ja väkisin buukattu koko juttu.
Kommentit (72)
Jos vastustat homoja, niin kerroppa miksi? Miksi kaksi aikuista ei saa rakastaa ketä haluavat ja tehdä omasta tahdostaan mitä haluavat?
Kerro minulle missä on ongelma, miksi haluat homojen oikeuksia vastustaa? Minulle ei kelpaa selitykseksi, että raamattu kieltää. Miksi raamatulla olisi oikeus kieltää toisinajattelijoita?
Vai olisiko sinusta ok, että lainailisin koraania ja pistelisin teille sieltä sääntöjä? Tai lainaisin raamattua haluamistani kohdista (mm. äyriäis- ja parranleikkuu-kiellon) ja vaatisin niiden perusteella kuolemanrangaistuksia?
En kyllä ole se jolta asiaa kysyit...
Mun henkilökohtainen mielipide homoista on aivan sama niin kauan kuin harjoittavat sitä homouttaan poissa ihmisten silmien alta. Mutta tämä on minun mielipiteeni eikä liity asiaan.
Tämä mitä kysyit: Miksi raamatulla on oikeus kieltää?
-Tiedätkö sinä mikä on raamattu? Luuletko että raamatusta otetaan pois tai lisätään asioita sen mukaan millaisia aikoja elämme? Tiedätkö sinä milloin raamattu on kirjoitettu ja kuka sen on kirjoittanut?
Se asia mikä minua tässä koko homo asiassa ottaa päästä ei ole niinkään se että siitä tehdään hyväksytty asia yhteiskunnassa vaan se että sille aletaan hakemaan jo kirkosta hyväksyntää!
Koska ei kirkko mitenkään voi kääntää raamatun teksteja päälaelleen.
Toivottavasti sait tästä ajateltavaa.
Minun mielestäni todistusvelvollisuus muiden ihmisten syrjinnässä on aina syrjijällä. Minulla ei ole ongelmaa, joten ei kai silloin tarvitse perustellakaan?
Tämä mitä kysyit: Miksi raamatulla on oikeus kieltää?
-Tiedätkö sinä mikä on raamattu? Luuletko että raamatusta otetaan pois tai lisätään asioita sen mukaan millaisia aikoja elämme? Tiedätkö sinä milloin raamattu on kirjoitettu ja kuka sen on kirjoittanut?
Et kai sinä luule, että ko. kirja on säilynyt 2000 vuotta muuttumattomana? Kyseistä kirjaa on editoitu useasti kuluneiden vuosisatojen aikana valtaapitävien toimesta. Lisäksi sen tulkinnat ovat moneen kertaan muuttuneet. Vai miksi kuvittelit, että meillä on lukuisia erilaisia kristinuskon muotoja? Edes perussivistystä voisi laittaa peliin :D
Nytku asia on paljastetu nii alkaa heti kauhee älämölö niinku ei mitää tapahtunu. Tää homobuumi on markkinoitu homoliikkeen kautta ja se Guide lehden artikkeli on miten he on sitä kampanjaansa toteuttanu.
Ymmärrän kyl hyvii reaktiot tääll ku tollanen likasen ja kieron pelin kampanja paljastuu.
ja naisten vapautusliikkeen vastustajat ja noitavainojen vastustajat ihan takuulla. Koettakaa ymmärtää että homot ja lesbot on tässä ihan oikealla asialla eivätkä ole tehneet mitään väärää. Vai homotko täällä aloittaa ketjuja siitä miten kauheaa on heterous? Mitähäh? Miettikää kuka näitä iänikuisia homoketjuja tännekin laittaa ja missä hengessä se tehdään.
täällä kirjoittelee hetero-äiti, mutta kyllä nuo syrjijät jurppivat...
...ja se, että keskustelu halutaan käydä vain omasta näkökulmasta ahtailla perusteilla. Maailma ei ole lainkaan niin yksinkertainen, että yksi kirja antaisi kaikkeen vastauksen. Etenkin, jos kirja on kirjoitettu 2000 vuotta sitten. Kauan ennen modernia yhteiskuntaa.
Kun menee googleen ja tosiaan hakee noilla hauilla niin tulee faktaa esille. Homoliike on aloittanut tällaisen kampanjan ja tätä Guide artikkelia pidetään siellä "raamattuna" heille. On muuten likaiset keinot käytössä heillä.
webpages.charter.net/pureheart/Articles/...verhaulingofStraightAmerica_original.pdf
y. Against the mighty pull of institutional Religion one
must set the mightier draw of Science & Public Opinion (the shield and sword of that
accursed "secular humanism"). Such an unholy alliance has worked well against churches
before, on such topics as divorce and abortion. With enough open talk about the
prevalence and acceptability of homosexuality, that alliance can work again here.
Tuolta voit sen lukea. Kuka syrjii ja ketä? Tuolla on homojen salajuoni paljastettu.
siis homot on suuttuneet kun joku ihmisryhmä on sitä mieltä että he tekevät syntiä?ok.Mitäs jos vaikka uskovaiset saisivat suuttua seuraavaksi siitä mitä mieltä homot,ateistit ja näköjään niin moni muukin on heistä?Kuka tän nostaisi tapetille?Haukutaan hihhuleiksi jne.Ja ihmettelen ketä kiinnostaa noin paljon mitä mieltä joku on susta?Jos olet varma asiastasi niin mitä poraamista tossa nyt on?Kyllä kovasti haukuttiin eheyttämisvideon Annia jopa ministeritaholta "ällöttäväksi"vaikka videolla kerrottiin nimenomaan hänen tarinansa miten hän on löytänyt rauhan...
Hakeudu hoitoon. Jumalaa ei ole ja homot haluaa vain homostella rauhassa, eikä se kuulu sinulle.
Yes raamattu on totta! Homostelu on silloin myös syntiä. Siitä voi tehdä kuiteksii parannuksen.
Nytku asia on paljastetu nii alkaa heti kauhee älämölö niinku ei mitää tapahtunu. Tää homobuumi on markkinoitu homoliikkeen kautta ja se Guide lehden artikkeli on miten he on sitä kampanjaansa toteuttanu.
Ymmärrän kyl hyvii reaktiot tääll ku tollanen likasen ja kieron pelin kampanja paljastuu.