Homoliikkeen salajuoni paljastettu!
http://koti.phnet.fi/elohim/kaksikampanjaa.html
Homoliikkeen salajuoni on paljastettu. On muuten aika rajua touhua ja väkisin buukattu koko juttu.
Kommentit (72)
Tutustu raamattuun sielläkin puhutaan lain muutoksesta ja vanhan liiton lopettamisesta uuden astuessa voimaan.
liian heppoisesti. Onko teidän mielestänne maailma ollut joskus sellainen, että käsky "Noitanaisen älä anna elää" on ollut kohtuullinen?
(vaikkakin kiusaaminen on liian lievä sana) takia tekee muutkin homot. Tai masentuu.
Hoitoa eli apua toki tarvitsee sellaisessa tilanteessa, mutta kyllä kristittyjen pitäisi olla koko sielullaan vastustamassa kaikkea viharikoksiin liittyvää. Totta kai myös kristittyihin kohdistuvia viharikoksia pitää vastustaa ja kristittyjä suojella siinä missä muitakin. Ihan sama vaikka kiusaamisen/uhkailun/viharikosten kohde olisi kuka ja tehnyt tai sanonut mitä, hänen fyysistä ja psyykkistä koskemattomuuttaan pitäisi suojella. Mutta enpä ole nähnyt yhtä ponnekasta kiusatun puolustamista ja syrjinnän/väkivallan/jne. tuomitsemista, vaikka homoseksuaalisuutta onkin tarmolla käyty vastustamaan. Tosiaankin toivoisin, että jos kirkko jonkun kannan ottaa, ja jonkun asian puolesta kampanjoi, niin se on sitten lähimmäisenrakkaus. Se on vielä käsittämättömämpää, että voidaan kirkosta käsin osallistua keskusteluun, joka saattaa entisestään johtaa tietyn ihmisryhmän tilanteen vaikeuttamiseen...
vain sen takia, että joku ei hyväksy! Hyvin hauras saakin olla, jos satunnaisen paheksunnan takia lopettaa päivänsä. Naurettavaa edes ajatella, että voi verrata vaikka päivittäin koulussa fyysisen kiusaamisen kohteeksi joutumista siihen, että kyllä minunkin selän takana varmasti puhutaan vaikka mitä välillä, enkä minä siksi ole itseäni tappamassa. Tämä siis koskee ihan kaikkia kiusattuja, ei pelkästään homoja. Kaikki sympatiani koulukiusatuille lapsille, työpaikkakiusatuille jne.
(vaikkakin kiusaaminen on liian lievä sana) takia tekee muutkin homot. Tai masentuu.
Hoitoa eli apua toki tarvitsee sellaisessa tilanteessa, mutta kyllä kristittyjen pitäisi olla koko sielullaan vastustamassa kaikkea viharikoksiin liittyvää. Totta kai myös kristittyihin kohdistuvia viharikoksia pitää vastustaa ja kristittyjä suojella siinä missä muitakin. Ihan sama vaikka kiusaamisen/uhkailun/viharikosten kohde olisi kuka ja tehnyt tai sanonut mitä, hänen fyysistä ja psyykkistä koskemattomuuttaan pitäisi suojella. Mutta enpä ole nähnyt yhtä ponnekasta kiusatun puolustamista ja syrjinnän/väkivallan/jne. tuomitsemista, vaikka homoseksuaalisuutta onkin tarmolla käyty vastustamaan. Tosiaankin toivoisin, että jos kirkko jonkun kannan ottaa, ja jonkun asian puolesta kampanjoi, niin se on sitten lähimmäisenrakkaus. Se on vielä käsittämättömämpää, että voidaan kirkosta käsin osallistua keskusteluun, joka saattaa entisestään johtaa tietyn ihmisryhmän tilanteen vaikeuttamiseen...
kiusaaminen tuomitaan, ts. kiusattu tietää että häntä kohtaan tehdään periaatteessa väärin vaikka kiusaamista ei sitten saadakaan loppumaan. Mutta kun tähän homojen mollaamiseen osallistuu ihmisiä kaikista ikäluokista. Aikuisetkin sanoo että olet sairas ja perverssi ja luonnoton ja ties mitä. Eiköhän tämä selitä eron siihen miksi homoilla on vielä suurempi itsemurhariski kuin muilla joita ei hyväksytä ja kiusataan. Toivo puuttuu jos ei edes periaattessa ole kiellettyä sairaaksi haukkuminen ja pedofiileihin vertaaminen.
mulla on elämässä ihan muuta sisältöä, kun se että pohtisin päivät pitkät mitä naapurin Pesa ja REiska tekee, kun aurinko laskee.
HANKKIKAA ELÄMÄ!!
Meepä ap pois koneen ääreltä ennen kuin saat jotain säteilyä Internetistä. Virkkaa vaikka foliohattu.
Homojen ei tarvi teeskennellä uhreja koska ne ihan oikeasti on sitä.
Googleta Marshall K. Kirk The Overhouling of Straight America
Nii näet että toi homoliikkeen salajuoni on totta.
Googleta Marshall K. Kirk The Overhouling of Straight America
Nii näet että toi homoliikkeen salajuoni on totta.
löytää paljon muutakin semmoista tietoa, joka ei ole totta. Varmaan mainituista Illuminatista ja Siionin viisaiden pöytäkirjoista löytää vaikka mitä tietoa, mutta ei se silti tee niistä tosia.
Salaliittoteorioihin uskovat ihmiset, jotka eivät ole oppineet kriittisyyttä lähteitä kohtaan.
Kyl se on totta toi homoliikkeen juttu. Artikkeli ollu Guide lehdessä 1987.
Hyvänen aika, eihän se että joku jurpo on jotain joskus kirjoittanut tarkoita sitä että homot jotain ihme salaliittoa harjoittaisivat. Maalaisjärkeä nyt kehiin! Mä en tajua miten ihmiset voi olla niin tyhmiä.
Koulunpenkille, mars, hop. Älkää nyt jumankauta uskokokaikkea paskaa, mitä google eteenne syöttää! : O
Hyvänen aika, eihän se että joku jurpo on jotain joskus kirjoittanut tarkoita sitä että homot jotain ihme salaliittoa harjoittaisivat. Maalaisjärkeä nyt kehiin! Mä en tajua miten ihmiset voi olla niin tyhmiä.
Tutki vähä juttuu niin tajuut. Toi artikkeli on homoliikkeen kultti, jonka mukaan on menty monta vuotta joka puolella maailmaa. Et kyl kysessä on niiden teesit jota on tarkkaan noudatettu.
Tutki ja tsekkaa ja viisastu säkin.
Jos vastustat homoja, niin kerroppa miksi? Miksi kaksi aikuista ei saa rakastaa ketä haluavat ja tehdä omasta tahdostaan mitä haluavat?
Kerro minulle missä on ongelma, miksi haluat homojen oikeuksia vastustaa? Minulle ei kelpaa selitykseksi, että raamattu kieltää. Miksi raamatulla olisi oikeus kieltää toisinajattelijoita?
Vai olisiko sinusta ok, että lainailisin koraania ja pistelisin teille sieltä sääntöjä? Tai lainaisin raamattua haluamistani kohdista (mm. äyriäis- ja parranleikkuu-kiellon) ja vaatisin niiden perusteella kuolemanrangaistuksia?
Tutki vähä juttuu niin tajuut. Toi artikkeli on homoliikkeen kultti, jonka mukaan on menty monta vuotta joka puolella maailmaa. Et kyl kysessä on niiden teesit jota on tarkkaan noudatettu.
Tutki ja tsekkaa ja viisastu säkin.
Miten tämä voi olla niin vaikea ymmärtää? Minä voin nyt kirjoittaa tässä että vaadin mummoille oikeuden olla makaamatta pissavaipoissa terveyskeskuksessa ja kirjoitan että mummot on esitettävä haastajien sijaan uhreina blaa blaa. Tajuatko, kas kummaa, sitten kun mummot esitetään uhreina mitä he toden totta ovat, se ei todellakaan tarkoita sitä että kukaan muu paitsi kaikkein suurimmat idiootit ottaisivat mun hienon salaliittoni muummojen maailmanvalloituksesta todesta.
Ai, varmaan oikeasti olenkin hetero, en vaan vielä ole valaistunut tahi eheytynyt?
eikä mun mielipiteitäni mutta en sen takia tekisi itsaria. Hoitoa semmonen itsarikandidaatti tarvitsisi joka tapauksessa. Hoitoa siihen, että tajuaisi, ettei kaikkia voi eikä tarvitse miellyttää.