Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuja aikuisille!

Vierailija
03.04.2011 |

Toimin kamreerin asistenttina, siis talousosastolla. Kamreeri oli sosionomi, minä ekonomi. Kamreeri lähti matkalle, mutta palkkasi sitä ennen firmaan erään työntekijän, joka oli scientologi.

Scientologi käyttäytyi aivan omituisesti heti alusta. Hänen puhelunsa tukkivat firman koko puhelinkeskuksen. Keskusneiti itki! Sitten mies linnoittautui oudolla tavalla huoneeseensa. Sanoin hänelle suorat sanat - jostain syystä se oli tehtäväni!

Kävimme aina firman porukalla yhdessä syömässä, mutta eräänä päivänä tunsin, että syötyäni en jaksanut istua tyhjää aikaa ravintolassa kun olin väsynyt ja oli paljon tekemistä - menin firmaan. Firma sijaitsi isossa kaupunkiasunnossa. Kun tulin sinne niin luulin olevani yksin, mutta en ollutkaan. Scientologi oli paikalla. Huoneeni sijaitsi melkein käytävän päässä ja johtajan huone huoneeni vieressä ihan käytävän päässä. Scientologi kurkisti sinne. Siellä ei ollut ketään. Sitten hän tuli huoneeseeni perässäni ja alkoi kiristää minulta rahaa. Minun tulisi maksaa hänelle enemmän palkkaa yms. Sanoin, että niistä asioista sinun olisi pitänyt sopia kamreerin kanssa, minä en sellaista voi järjestää. Siinä hän sitten jauhoi paskaa ja uhkaili minua. Sanoi heittävänsä minut ikkunasta ulos. Sitten hän tarttui minuun kiinni ja alkoi hakata päätäni seinään. Sitten hän heitti minut lattialle ja istuutui päälleni ja alkoi kuristaa. Jotenkin sain huudettua kuitenkin. Ja vahtimestari sattui olemaan paikalla ihan huoneiston toisessa päässä - monen huoneen etäisyydellä. Hän tuli paikalle ja pelasti minut tilanteesta. Hän oli scientologia isompi ja voimakkaampi mies.

Sitten kävi ilmi, että scientologi oli jo kiristellyt muitakin työntekijöitä vähän samaan tyyliin. Tein hänestä ilmoituksen ja juttu meni oikeuteen ja vahtimestari tuli todistamaan. Voitin jutun, mutta asianajaja sanoi, että älä pyydä mitään korvauksia, koska ne vähentävät uskottavuutta. Mihinkään lääkäriin en tapauksen vuoksi mennyt. Scientologi sai kaksi viikkoa vankeutta. Hän soitti minulle kotiin ja uhkaili, mutta en enää muista millä, sillä tämä tapahtui kauan sitten. Töihin siihen paikkaan en koskaan enää mennyt - en voinut enää mennä koko huoneeseen...

Selvisi myös, että mies oli ollut pari kertaa naimisissa ja pahoinpidellyt vaimojaan, mutta nämä olivat vetäneet tekemänsä rikosilmoitukset pois…

_____

On toinenkin juttu, mutta se ei ole varsinaisesti vaaratilanne...

Minut oli otettu sihteeriksi johonkin vakuutusyhtiöön, jonka nimeä en enää muista. Se sijaitsi Vasagatanilla Tukholman keskustassa. Yhtiössä oli joku vanhahko sihteeri, oikea harppu, joka ei varmastikaan pitänyt minusta. Siinä teimme jotain töitä yhdessä pari päivää. Sitten jonakin päivänä - ei mennyt kyllä viikkoakaan - kun tulin aamulla työhuoneeseeni niin se oli kuin seksiorgioiden näyttämö. Annettiin ymmärtää, että minä liityin tähän skenarioon jollakin tavalla, mutta minulla ei todellakaan ollut koko asian kanssa mitään tekemistä. Töihin sinne en sen enempää koskaan mennyt poistuttuani jo heti samana päivänä...

Jos ei ihan samassa talossa, niin ainakin melkein oli sijainnut ainakin kymmenen vuotta aikaisemmin joku klubi, jonne olin poikaystäväni johdattamana eksynyt...että sellainen sattuma...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi