Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ah, olipa hyvää ruokaa!
03.04.2011 |
Paistoin pannulla kevyesti raastettua kesäkurpitsaa ja kidneypapuja, maustoin suolalla, pippurilla, valkosipulilla ja basilikalla. Lisukkeeksi oli pestopastaa ja parmesanraastetta.
Tosin piti vetäistä jääkaapista vielä pari kasvispihviä päälle, koska mies otti niin paljon etten mä saanut enää otettua lisää :(
Kommentit (3)
söin tomaattista kasvislinssifetapastaa ja oli tosi hyvää kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Broilerin rintaa, kesäkurpitsaa paistettuna ( tai kulotettuna) ja fetasalaattia.
Alue: Aihe vapaa
oli meilläkin. Paistoin broilerin fileitä chilillä ja limellä maustettuna, tein lohkoperunat grillimaustettuna ja kastikkeeksi haperomuhennoksen :P