Kokemuksia, 7:n vanhalle kännykkä??
Onko kouluun menevällä kännykkä vielä tarpeellinen? Olen itse vauvan kanssa kotona tytön mennessä kouluun eli siinä mielessä ei ole.
Olen pohtinut myös kännykän ostoa jo kesäksi. Tytön saa sitten kiinni kavereiden luota, jos tarve vaatii. Toisaalta se olisi turhaa, kun tyttö osaa kellon ja voidaan sopia kotiin tuloajat+ mulla on kavereiden vanhempien numerot, joihin voisin soitella.
Onko siis mitään järkeä hankkia noin pienelle puhelinta? Millainen olisi paras? Itseä kyllä hiukan epäilyttää mm. kännykän säteily.
Kokemuksia??
Kommentit (4)
meillä on jo kahdelle hankittu kännykkä 7-vuotiaana ja nyt kesällä hankitaan kolmannelle joka koulunsa aloittaa.
kännykkä on ehdottoman tarpeellinen ja turvallisuutta lisäävä.
Soitelkaa mielummin suoraan lapsillenne, minä en töissä ollessani tiedä onko teidän Elli meillä vai ei, enkä aio soittaa omalle lapselleni hänen kännykkäänsä sitä asia kyselläkseni ja sitten soittaa takaisin teille kertoakseni onko se Elli siellä vai ei. Sellaista se meinaan on kahden lapseni kännykättömän kaverin kohdalla!
kännykän, hän oli silloin 6,5v ja oli menossa kouluun. Tämä koska noin kerran viikossa hän on aamulla yksin kotona kun minä aloitan klo 07 ja iskä lähtee puol 8 ja hänen taksi tulee 08:20. Silloin hän on 50min yksin ja laitetaan sit soimaan herätyskello kun on aika pukea ja mennä ulos, myös soitetaan hänelle tästä jos on mahdollista työn takia just silloin. Aika monilla on kännykkä hänen luokalla, ja helpottaahan se myös kun on joskus kaverin luona leikkimässä että soitetaan koska tullaan.
Näillä näkymin olen kallistumassa kännykän ostoon kesäksi. Millaisia kännyköitä lapsillanne on, joku ns. karvalakki malli??
ap