Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveitä vuokria Kalliossa!

Vierailija
03.04.2011 |

JA tyhmät maksaa. 45 neliön kalustetusta kämpästä vuokra 900 eur/kk. Ja siis joku maksaa tuon summan... hahhhahhhhhaaaaaaaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normihinta. Mitäs fiksut tekee? Asuu Vantaalla?

Vierailija
2/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me etsimme perheasuntoa Helsingistä ja aika turhauttavaa on puuha, kun porukka tosiaan maksaa tonnin Kallio-kopista paskalla alueella. Meillä ei ole varaa yli tonnin vuokriin ja alle tonnilla taas saa putkiremonttiin menevän kämpän jostain Itiksen kieppeiltä :/. Harkitsemme muuttoa Vantaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustasssa on noin 15 €/m2.

Tuon oikea hinta on siis 45 m2 * 15 €/m2 = 675.

No joo, ei tuo 900 € ihan hirveän kaukana todelllisuudesta ole, jos asunto on hyvässä kunnossa.

Vierailija
4/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kaikki on paremmin.

Vierailija
5/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistusasunnossa. Vaan en Kalliossa, joka hintojen perusteella on joku uusi Töölö. Kaljakuppiloita, nehän on kulttuuria parhaimmillaan :D.

Vierailija
6/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla Kallio-lisää, tai vieläpä Torkkelinmäki-lisää. Emmehän tiedä missäpäin Kalliota asunto on. Hirveä hnta joka tap. Mutta asuminen on Suomessa kohtuuttoman hintaista muutenkin, asumisesta velkoineen tulee varsinainen elämänura.

Minä puolestaan järkytyin kun luin täältä pk-seudun omakotitalon tonttihintoja, 150.000-200.000 - pelkästään se plätntti! Itse asun Helsingissä ns kovanrahan kt-asunnossa (nyt velattomassa! :D).

Helsingin keskustasssa on noin 15 €/m2.

Tuon oikea hinta on siis 45 m2 * 15 €/m2 = 675.

No joo, ei tuo 900 € ihan hirveän kaukana todelllisuudesta ole, jos asunto on hyvässä kunnossa.

Vierailija
7/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 35m2 sijoitusasunnostani Meilahdessa vuokraa 750 eur/kk jo viisi vuotta sitten.

Sittemmin myin asunnon, joten nykyvuokrasta minulla ei ole tietoa,

Vierailija
8/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vastenmieliseltä ihmiseltä.

Mä asuin vuosia sitten Kalliossa, tosin en maksanut tuollaisia hintoja asunnostani. Mulla oli ihan jees 25 neliön yksiö, jossa viihdyin. Viihdyin myös Kalliossa hyvin, kuten monet muutkin viihtyvät. Ehkä tämä on toisille hirveän vaikea ymmärtää.

Nykyään asun Pohjanmaalla.

Vierailija
9/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ihmettelen, kuinka se voi olla noin kallis. Ei parveketta, pieni wc:n ja kylppärin yhdistelmä. Keittiö tosin on hyväkuntoinen, remontoitu vastikään.

Vierailija
10/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin asuntoja. Ei ne hinnat kovin edullisia ole edes lähiöissäkään nykyään.

Vierailija
11/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, siinähän on ihania vanhoja "arvotaloja", katu on hiljainen ja rauhallinen. Mun mielestä yksi kaupungin kivoimpia "taskuja". :)

Siitä huolimatta vuokra on liian korkea.

Se okt-tontteja ihmetellyt

Silti ihmettelen, kuinka se voi olla noin kallis. Ei parveketta, pieni wc:n ja kylppärin yhdistelmä. Keittiö tosin on hyväkuntoinen, remontoitu vastikään.

Vierailija
12/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaas välillä aborttibloggarin blogeja...

Heh, heh...abortti.blogspot.com