Mä olen 44v. Yksikään kummankaan ystävistä ei ole nuoruuden rakkautensa kanssa.
Olemme lisäksi kolmas pariskunnista, jotka eivät ole eronneet lasten syntymän jälkeen. Yhdet ovat saaneet ekan 21v, toiset 23v ja me 33. Muilla uusperheet tms.
Kommentit (5)
Hmmm mulla taas 5/6 alle 25vuotiaana esikoisen saaneista pareista on yhdessä ja 1/3 yli 30vuotiaana äidiksi tulleista. Sattumaa siis. :)
yksikään lapsia saaneista tuttavapariskunnista ei ole eronnut.
Lapsillani ei ole myöskään yhtään kavereita, jotka tulisivat eroperheistä. Ei siis ollenkaan uusperheitä tuttavapiirissä. (Ja ei, uskovaisia ei olla.)
Toisaalta, koko laajaan tuttavapiiriimme kuuluu vain kaksi pariskuntaa, jotka ovat olleet yhdessä teini-iästä saakka. Ja tähän lasken siis ihan etäisetkin tutut ja sukulaiset mukaan. Ne erot tuli meidän tuttavapiirissä silloin opiskeluvuosina ja uran alkuaikoina, kaksikymppisin tai kolmenkympin korvilla. Sen jälkeiset liitot ovat kestäneet kaikilla ja johtaneet monilla perheen perustamiseen.
Jos olisin itse lapseni tehnyt yhdenkään nuoruuden seurustelukumppanin tai avokin kanssa, niin yksinhuoltaja olisin nyt itsekin aivan varmasti.
yksikään lapsia saaneista tuttavapariskunnista ei ole eronnut. Lapsillani ei ole myöskään yhtään kavereita, jotka tulisivat eroperheistä. Ei siis ollenkaan uusperheitä tuttavapiirissä. (Ja ei, uskovaisia ei olla.) Toisaalta, koko laajaan tuttavapiiriimme kuuluu vain kaksi pariskuntaa, jotka ovat olleet yhdessä teini-iästä saakka. Ja tähän lasken siis ihan etäisetkin tutut ja sukulaiset mukaan. Ne erot tuli meidän tuttavapiirissä silloin opiskeluvuosina ja uran alkuaikoina, kaksikymppisin tai kolmenkympin korvilla. Sen jälkeiset liitot ovat kestäneet kaikilla ja johtaneet monilla perheen perustamiseen. Jos olisin itse lapseni tehnyt yhdenkään nuoruuden seurustelukumppanin tai avokin kanssa, niin yksinhuoltaja olisin nyt itsekin aivan varmasti.
"Eli olet minun eli ap:n kanssa samaa mieltä!"
Hmmm mulla taas 5/6 alle 25vuotiaana esikoisen saaneista pareista on yhdessä ja 1/3 yli 30vuotiaana äidiksi tulleista. Sattumaa siis. :)