Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikuisuuskyssäri, miksi miehet tykkää hutsahtavan oloisista naisista?

Vierailija
03.04.2008 |

Kommentit (73)

1/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku juttu niissä täytyy olla eri tavalla kuin kotona..

Vierailija
2/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olehdi että jälkeläiset ovat älykkäitä vaan munasoluksi käy mikä vaan hutsahtava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija #6:

mä oon kans tätä miettinyt, kun miehet väittää että niillä on biologinen tarve levittää siementä ympäriinsä ja saada paljon jälkeläisiä, niin miksi useimpien miesten biologia ei huolehdi että jälkeläiset ovat älykkäitä vaan munasoluksi käy mikä vaan hutsahtava?

Vierailija
4/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan mies voi tykätä oikeesti jos nainen on silmälasipäinen, lyhytukkanen hiirulainen? ei se sytytä, kyse on biologiasta.

Vierailija
5/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erottuvat paremmin baarin seinästä. Siinä syy heidän suosioonsa. Itse brunettena saanut sen vuoksi mölliä aivan rauhassa kapakan pöydässä.

Vierailija
6/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ainoat vaihtoehdot naisista sitten tosiaan hutsu tai hiirulainen?

Vierailija
7/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellisuuden kanssa joka siis on naisen pään sisällä se biologia siis

Vierailija
8/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oelt muuten vaan näkymätön?

Vierailija
9/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä brunettenakin saanut suosiota ihan tarpeeksi. Huvitti vain tuo miespuolisen kaverin kommentti hiusaväristä ja huomatuksi tulemisesta kapakassa. Ehkä pätee niin voimakkaassa humalatilassa oleviin, ettei enää erotu kuin värit. Onneksi on muitakin avuja kuin valkoinen tukka.

11

Vierailija
10/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tommonen hutsastava herättää ne uinuvat hormoonit ja tulee tarve levitellä niitä siemeniä maailmalle.

Mutta en jaksa uskoa, että kukaan fiksu mies jaksaa pitemmän päälle mitään tyhjäpäätä. Mutta se on se hetken hurmio.

Muuten kyllä mun mies tykkää minusta muodokkaasta lyhyt tukkaisesta, silmälasipäisestä hiirulaisesta. Ehkä se haluaa tällä tavalla turvata kodinhoidon ja ruokinnan jo olemassa oleville lapsille = )

Vierailija
11/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?

Vierailija
12/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ole aika selkeää että hän valitsee sen näköisen naisen joka ei tunnu muusta välittävän kuin itsensä esittelystä ja tyrkyttämisestä. Mies kuvittelee tämän naisen olevan juuri sopivaa seuraa kun tekee ulkoisen olemuksen perusteella päätöksen että nainen on vain seksin perässä oleva tyrkky... Näin mies kuvittelee olevansa samalla sivulla naisen kanssa ja että sanomattakin syntyy sopimus " tämä on pelkkää seksiä" .

Tuskin kukaan mies tahtoo vaimokseen/puolisokseen naista joka näyttää halvalta hupakolta... nämä naiset ovat vain seksitarkoitukseen...

Vierailija
13/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy aina joku vitun biologinen tms. " pätevä" syy, johon on vaikea sanoa mitään ilman että mies menisi puolustuskannalle. Naista taas haukutaan ja sätitään ihan ilman syytä eikä kellään ole tarvetta sanoa että hei, ehkä kyse on biologisesta jutusta...

Vierailija
14/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoehdokkaita täytyykin jo kohdella eri tavalla ja tavallaan jokaisesta seksikerrastakin täytyy maksaa joku hinta. Joko se on tiskaamista, illallinen tai yleistä huomioonottamista. Väitän että nämä hutsahtavat naiset ovat tasa-arvoisessa nyky-yhteiskunnassa miehelle hetkisen helpotus, koska näiden naisten mielipiteitä, tunteita tai vastaavia ei tarvitse noteerata ja ottaa huomioon.

Vierailija
15/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä se hutsu sitten oikein näyttää?!?!

Mä käytän paljon korkokenkiä ja mulla on pitkät vaaleat hiukset.

Meikkaan ja tykkään pukeutua näyttävästi...Mutta en mä mikään hutsu ole. En ymmärrä. Voiko joku selittää mulle miltä hutsu näyttää?

Vierailija
16/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja koruja pitkin poikin, avonainen paita, minimekko, korkokengät. Suttuisuus ylipäänsä. Puhetyyli yksinkertainen, olemus hösäävä.

Vierailija
17/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nainen on kauniimpi kuin he ja käyttää astetta paljastavampia vaatteita.

Esim. kaunis nainen, minihame ja saappaat = automaattisesti hutsu.

Vierailija
18/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos omasi tykkää, niin älä yleistä!

Vierailija
19/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellainen tietynlainen itsensä paljastelu, napatopit, napakorut, pinkit huupunat ja suttuiset ja tosi raskaat meikit, minihamoset, yliblondattu ja poltettu tukka, korkkarit, rillutin koruja jne...

Älkääkä nyt hyvät naiset poimiko tuosta joukosta jotakin yhtä esimerkkiä ja olettako että minä nyt pidän jokaista napakorun omistajaa hutsuna. Se kokonaisuus on se juttu...

Lähinnä nämä naiset ottavat mallia playboy tytöistä ja siitä maailmasta. Saa olla seksikäs, saa olla kaunis, saa olla näyttävä jne. Mutta miksi koko olemuksen tarvitsee näyttää muoviselta, halvalta, keinotekoiselta, barbimaiselta ja ylipaljastelevalta...?

En ole koskaan ymmärtänyt näitä Tukiaisen näköisiä naisia... Aivan järkyttävän näköisiä tapauksia...

Vierailija
20/73 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että miehetkään oikeasti innostuu suuremmissa määrin ns. suttuisista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän