Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän siinä on, että todella usein kauniiden vanhempien jälkeläiset

Vierailija
02.04.2011 |

ovat suorastaan rumia tai ainakin mitättömän näköisiä? Tai sitten voi olla niin, että vain äiti on kaunis ja sit lapsi perinyt (valitettavasti) isän geenit.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneushan ei ole vain jotain tietynlaisia kasvonpiirteitä ja ruumiinrakenne, vaan myös se, mitä itse tuo esiin itsestään - esim. oma tyyli vaikuttaa hyvin paljon.

Vierailija
2/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäremme on ihan Cindy Crawfordin näköinen. Varmasti koulun suosituin diiva tulee hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin päinvastoin. Seuraava sukupolvi näyttää aina kauniimmalta kuin edellinen. Mun mielestä nuoret tytöt ovat melkein järjestään tosi kauniita.

Vierailija
4/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin päinvastoin. Seuraava sukupolvi näyttää aina kauniimmalta kuin edellinen. Mun mielestä nuoret tytöt ovat melkein järjestään tosi kauniita.

Vierailija
5/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai päinvastoin. Sama ominaisuus ei välttämättä ole kaunista aikuisella ja lapsella. Vai onko kolmevuotiiaan Ridge-leuka ihana?

Vierailija
6/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia lapsia! Eivät ole ulkonäöllä pilattuja.

Vierailija
7/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia lapsia! Eivät ole ulkonäöllä pilattuja.

ap

Vierailija
8/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne tenavat pärjää.

Vierailija
9/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on pariskunta, jossa nainen on nukkemaisen siro ja mies pitkä ja komea, erittäin maskuliininen. Tyttärestä tuli pitkä, honkkelo ja kasvonpiirteiltään miesmäinen. Lisäksi hän sai äitinsä ainoan heikon piirteen, ohuet hiukset. Mutta aivoja sai tyttö sitten kahden edestä.

Vierailija
10/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän siinä on niin

Vierailija
11/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti on käynyt pienessä kaavassa kauneuskilpailuita ja esim vanhempien kihlajaiskuva, oikeesti, mun äiti on ollut todella, todella kaunis !

Mun isä on ollut komea, ei järin pitkä, alle 180 cm ja äiti 175 ovat pisimmillään olleet, kun kumpikin menneet vähän kasaan, mutta siis edelleen isä oli komea ja hyvin suosittu.

Me ollaan mun veljen kanssa lyhyehköjä, mä 168 ja mun veli 171, kummallakin sellaiset hiiren väriset hiukset, ei mitään kaunista ulkonäössä. No, mulla on tosi kauniit silmät, mutta kroppa eriparia ja olen ns tusinakasvo, mulle vähintään kerran viikossa tulee joku kysymään olenko se, eli kaksoisolentoja piisaa.

Lisäksi mun isä on taitava soittaja ja piirtäjä, mun äiti taas ei ja äidin puolelta tuli kummallekin nämä geelit, eli se missä toinen loistaa ei kummallekaan tarttunut.

Vierailija
12/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan ok näköinen, mies taas ei juuri minkään näköinen, mutta mahtava luonne. Meidän poika taas... voi herranen aika. Tuntemattomatkin kehuvat pojan ulkonäköä, moni on sanonut, että pitäisi viedä mallikuvauksiin.

Vierailija
13/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissä kyllä näyttäisi se ulkonäön "taso" periytyvän aika tarkasti.

Tosin monista pienistä lapsista ei voi vielä edes sanoa, että miten se naama myöhemmin asettuu.Hassun näköisistä lapsista voikin tulla tosi kauniita aikuisia, ja erityisesti sellaisista nukensööteistä ipanoista voi tulla ihan tavallisia.

Vierailija
14/14 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri yksi ystäväpariskunta, jotka ovat molemmat mielettömän kauniita, saivat lapsen..ja valitettavasti ei ole perinyt kaunista ulkonäköä vanhemmiltaan.

Me taas ei miehen kanssa kumpikaan olla mitään erityisen kauniita/komeita, ehkä meidän vauvasta sitten tulee kaunis ;)