Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen TODELLA lähellä TODELLA pahaa katkeroitumista!!

Vierailija
02.04.2011 |

Naapurin nainen on yhdeksättä (9) vuotta kotiäitinä, lapsensa ovat 8v, 6v ja 2v.

Eikä ainakaan 1v aio vielä mennä töihin, tai siis hakea töitä, hällä ei ole työpaikkaa odottamassa.

Rvalla ikää 43v.

Elävät ja pärjäävät miehensä tuloilla.

Meillä minä olin liki 6v kotiäitinä ja lapseni ovat nyt ala-asteella, minä kipuilen jatkuvan pätkätyön/työttömyyden kanssa ja teen normaalipituista täyttä työpäivää ja silti ei ole rahaa millä mällätä tai matkustella.

En tod haluaisi olla täysipäiväisesti kotona enää, mutta en myöskään tehdä täyttä liki 40h työviikkoa. Ja silti on suht tiukkaa.

Mutta enpä voi muutakaan, en edes voi haaveilla osittaisesta hoitovapaasta tyyliin 6h päivät tai 4-päiväinen työvko kun ei ole sitä pysyvää työnantajaa vaikka 1-luokkalainen onkin tuo nuorempi.

Ja tosiaan tämä pätkäpaskan ainainen jatkuminen tässä "pisteenä iin päällä", mulla alkaa olla henkiset voimavarat AIVAN loppu :´´(

ps, on myös sairautta, läheisen kuolemaa, turvaverkottumuutta yms toisin kuin vaikkapa tuolla mainitsemallani perheellä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei auta yhtään mitään. Maailmassa on taatusti miljoonia ihmisiä, joilla menee paremmin kuin sinulla. Ja miljardeja, joilla menee paljon huonommin kuin sinulla.

Lopeta katketuus ja kateus, säästät energiaa jonka voisit kanavoida omaan elämääsi.

Siis oikeasti, hulluksihan tässä tulisi jos alkaisi naapureitaan kadehtimaan.

Keskity omaan elämääsi, toivon että saat siihen apua ja voimia.

Vierailija
2/2 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä henkisillä eväillä mitä mulla nyt on.

ap

Se ei auta yhtään mitään. Maailmassa on taatusti miljoonia ihmisiä, joilla menee paremmin kuin sinulla. Ja miljardeja, joilla menee paljon huonommin kuin sinulla.

Lopeta katketuus ja kateus, säästät energiaa jonka voisit kanavoida omaan elämääsi.

Siis oikeasti, hulluksihan tässä tulisi jos alkaisi naapureitaan kadehtimaan.

Keskity omaan elämääsi, toivon että saat siihen apua ja voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi