Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaan kävijät: Karon beach vai Kata beach? Kumpi kivampi?

Vierailija
02.04.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ovat kävelymatkan päässä toisistaa. haluutko tosissaan lomalle kanariansaarille? muutenhan phuket on siis karsee paikka. Paikalliset puhuu suomee paremmin ku minä ja ravintoloissa lihapullat ja muusi -annoksia. iu. ja viela: aurinkohan ei ole sitten mikään varma tuolla... taivas on 3/4 osaa ajasta sumunen (jos et usko kato esim. paratiisi -sarjaa)... tokihan toiset väittää, et sen läpi ruskettuu jne.... mut joo kannattaa ettiä parempi paikka lomalle!

Vierailija
2/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ovat kävelymatkan päässä toisistaa. haluutko tosissaan lomalle kanariansaarille? muutenhan phuket on siis karsee paikka. Paikalliset puhuu suomee paremmin ku minä ja ravintoloissa lihapullat ja muusi -annoksia. iu. ja viela: aurinkohan ei ole sitten mikään varma tuolla... taivas on 3/4 osaa ajasta sumunen (jos et usko kato esim. paratiisi -sarjaa)... tokihan toiset väittää, et sen läpi ruskettuu jne.... mut joo kannattaa ettiä parempi paikka lomalle!

kun osaat tätäkin aloitusta kommentoida =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävimme "retkellä" tuolla eli en ihan itse mutta koska ilmaseksi pääsin...... mutta penniäkään en maksaisi siitä läävästä.

Vierailija
4/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellimme oli aavistuksen ennen kylää ja oli rauhallinen (myös yöllä). Lapset olivat kouuikäisiä ja liikuimme paljon kävellen.

Aika vähän kuulin suomenkieltä, yksittäisiä sanoja.

Yksi suomalaispariskunta tavattiin vaikka lomailimme hiihtolomalla.

Vierailija
5/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut molemmissa, ovat siis ihan vierekkäin. Kummassa tahansa on hotelli, niin pääsee helposti käymään toisessa. Ottaisin hotellin Katalta. Pienempi paikka, mutta sieltäkin löytyy paljon ravintoloita ja kauppoja. Jos menee rannalle, niin kannattaa mennä ehdottomasti Kata Noi -beachille. Ihana pieni rauhallinen ranta.

Vierailija
6/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehdottomasti Kata Noi -beachin Kata Thani -hotla!

Jatkaa eräs toinen, joka ollut siellä kerran eikä kierreltyään Phuketin alueella, menisi ikinä muualle

Vierailija
7/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katakin alkaa olla aika ruuhkainen ranta.

Vierailija
8/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katakin alkaa olla aika ruuhkainen ranta.

Ruuhka ei meitä haittaa. Lämpöä haluaisimme, ja uida! Onko Kata likainen?

t:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan