Thaimaan kävijät: Karon beach vai Kata beach? Kumpi kivampi?
Kommentit (8)
mutta ovat kävelymatkan päässä toisistaa. haluutko tosissaan lomalle kanariansaarille? muutenhan phuket on siis karsee paikka. Paikalliset puhuu suomee paremmin ku minä ja ravintoloissa lihapullat ja muusi -annoksia. iu. ja viela: aurinkohan ei ole sitten mikään varma tuolla... taivas on 3/4 osaa ajasta sumunen (jos et usko kato esim. paratiisi -sarjaa)... tokihan toiset väittää, et sen läpi ruskettuu jne.... mut joo kannattaa ettiä parempi paikka lomalle!
kun osaat tätäkin aloitusta kommentoida =D
kävimme "retkellä" tuolla eli en ihan itse mutta koska ilmaseksi pääsin...... mutta penniäkään en maksaisi siitä läävästä.
Hotellimme oli aavistuksen ennen kylää ja oli rauhallinen (myös yöllä). Lapset olivat kouuikäisiä ja liikuimme paljon kävellen.
Aika vähän kuulin suomenkieltä, yksittäisiä sanoja.
Yksi suomalaispariskunta tavattiin vaikka lomailimme hiihtolomalla.
Olen ollut molemmissa, ovat siis ihan vierekkäin. Kummassa tahansa on hotelli, niin pääsee helposti käymään toisessa. Ottaisin hotellin Katalta. Pienempi paikka, mutta sieltäkin löytyy paljon ravintoloita ja kauppoja. Jos menee rannalle, niin kannattaa mennä ehdottomasti Kata Noi -beachille. Ihana pieni rauhallinen ranta.
niin ehdottomasti Kata Noi -beachin Kata Thani -hotla!
Jatkaa eräs toinen, joka ollut siellä kerran eikä kierreltyään Phuketin alueella, menisi ikinä muualle
Katakin alkaa olla aika ruuhkainen ranta.
Katakin alkaa olla aika ruuhkainen ranta.
Ruuhka ei meitä haittaa. Lämpöä haluaisimme, ja uida! Onko Kata likainen?
t:ap
mutta ovat kävelymatkan päässä toisistaa. haluutko tosissaan lomalle kanariansaarille? muutenhan phuket on siis karsee paikka. Paikalliset puhuu suomee paremmin ku minä ja ravintoloissa lihapullat ja muusi -annoksia. iu. ja viela: aurinkohan ei ole sitten mikään varma tuolla... taivas on 3/4 osaa ajasta sumunen (jos et usko kato esim. paratiisi -sarjaa)... tokihan toiset väittää, et sen läpi ruskettuu jne.... mut joo kannattaa ettiä parempi paikka lomalle!