Otan selville niiden av-mammojen nimet, ketkä elokuun ls-ilmoituksen takana.
Kommentit (55)
Ja jos minä en mun lapsiani enää näe, niin takaan että ei näe joku muukaan äiti, muualla kuin kirkkomaalla.
missä asuu lapsiperheitä ja pöpilästä pääsee päiväkävelylle....
mun loppuelämä etkä ole enää koskaan turvassa, mieti sitä.
mitenkään voineet tehdä psykiksestä lastensuojeluimoitusta ja että lapset olisi sen perusteella otettu pois. Eiköhän se ole psykiksen keksimä tarina. Lisäksi psykis oli kyllä silloin riemuissaan lasten lähdöstä, joten hieman epälooginen tämä aloitus.
mun loppuelämä etkä ole enää koskaan turvassa, mieti sitä.
omaa paskaansa syövän naudan uhkauksia pelkään:DDDDD
Ja arvaa kenen pakotan syömään paskaansa ennen kuin henki lähtee? Pitää laittaa palkkamurhaajan tilauslistalle paskan syöttäminen mansen koppalakkipatjalle.
koppalakkipatjalle.
Älä nyt sano että sinä psykis olet se mamupatjahullu myös. Tietysti sopisi kuvaan.
joku sekopäägeneraattori, jolla heittelee noita juttujaan? Tietokantaan on syötetty erilaisia käsitteitä, kuten "AV-mamma", "kakarat", "paska", "pöpilä", "vitun", "sossu" jne ja sitten se generoi kaikkea sattumanvaraista tänne palstalle? Ihan siltä nimittäin kuulostaa nuo sen jutut.
tää sekopää on ees oikeesti nainen saati äiti? kuulostaa enemmänki joltain naisiin katkeroituneen peräkammarinpojan nettihahmolta jolla hermostuttaa väkee täällä.. ja koko ajanhan se uhkaa tehä ruumiita! ei tällästä voi oikeesti olla.
tapauksessa että pitäis saada ittensä äkkiä tiineeksi, eli vaikka tässä kolmen vuoden sisällä. Mutta silloinkaan en yön timolle kyllä anna, vaikka niitä löytyis jo huomenna halukkaita oleskelulupaa siittämään.
tää sekopää on ees oikeesti nainen saati äiti? kuulostaa enemmänki joltain naisiin katkeroituneen peräkammarinpojan nettihahmolta jolla hermostuttaa väkee täällä.. ja koko ajanhan se uhkaa tehä ruumiita! ei tällästä voi oikeesti olla.
aivan sairas, ihan selkeä persoonallisuushäiriö, mutta en mä kyllä usko sen jutuista edes puolia.
sitten että jos et ota mua täysihoitoon, tulee ruumiita. Ei uskonut ja heitti pihalle pöpilästä. Kai se on pakko tehdä asialle jotain, kun ei muuten oteta todesta.
Niin pakkohan sitä on ottaa siitä diagnoosista kaikki ilo irti, ettei ihan turhaan kelan papereissa lue.
sä puhut lapsistas johtaa siihen ettet saa heitä tavata. Olen ystäväni pyynnöstä lähettänyt sinne ne pahimmat ketjut ja sulle tiedoksi että asia etenee.
Sittenhän näet. hahahahhaaaaaa nautin niin saatanasti kun sekoat siellä pöpilässä. Et ansaitse lapsiasi vaikka juttusi ei olisikaan totta mutta liian sairaita ne ovat.