Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otan selville niiden av-mammojen nimet, ketkä elokuun ls-ilmoituksen takana.

Vierailija
01.04.2011 |

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajus kuinka tyhmä se on. Se saatiin jo eilen selville että se kirjoittaa Tampereelta

Vierailija
22/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras kaveri on ollut molemmissa pakkohoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä juttu tää on?

Vierailija
24/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin paskoin pöydälle kätilön iloksi. Ja pakkohoidosskaan en oo tainnut olla kertaakaan, aina vapaaehtoisesti. Tarkkailulähetteellä tosin ensin.

Ja ne mitään uhkauksia olleet, vaan suunnitelmia.

Vierailija
25/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suunnitteli tappavansa kadulla randomisti ihmisiä, jotta pääsisi hoitoon ja eroon kasvatusvastuustaan lapsiinsa.

Laitoin siis linkin poliisin netti-ilmoitukseen. Kai ne pikkuhiljaa jotain alkavagt tekemään (edes seuraamaan nettiliikkeitä), jos samasta henkilöstä tarpeeksi monta ilmoitusta.

Vierailija
26/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttoauton ja joudun sitä itse ajamaan. On mulla kortti, mutten oo kymmeneen vuoteen ajanut enkä ennen sitäkään oppinut ajamaan turvallisesti.

En varmaan pääse kuin autovuokraamon pihasta tielle, niin tulee jo ensimmäiset yliajon uhrit. Ne tosin on sitten ihan ketä tahansa, mutta pakettiauton kanssa varmaan tulee pahaa jälkeä.

Vierailija
27/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttoauton ja pari muuttomiestä kantamaan. Ainakin naapurin somaliperhe muutti helvetin isolla pakulla ja pari suomalaista kantoi niiden romut autoon. Eivätkä taatusti maksaneet itse.

Vierailija
28/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka sossu vois rahalla ratkaista jos on halua. Jos ei ole halua maksaa mun muuttoa, niin en voi kun valitella jos joku jää mun ajaman auton alle.

Vierailija
29/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomauttais tollaselle sekopää uhkailijalle. En millään jaksa sen teini juttuja täällä. Onneksi oli niin tyhmä ja uhkas tappaa.

Vierailija
30/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos linnaa tulee, niin sieltä alan sitten haalimaan kamuja, joiden avulla ne uhkaukset voi toteuttaa.

Linnassa saa kuulemma palkkaa ja ihmishenki maksaa alle 5 tonnia.

Vierailija
31/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sossun rahat eivät tule minään hyväntekeväisyytenä, joita sitten jakavat mielinmäärin silkasta ilosta. Ne rahat tulee veronmaksajien pussista. Työntekijöiden.

Sun on ihan turha kuvitella saavasi mitään muuta kuin vittuilua osaksesi, kun todellisuudessa olet työtävieroksuva laiska paska, joka on valmis valehtelemaan päästäkseen elämään toisten rahoilla. Luuletko, etteivät sossussa tunnista tällaista ihmistä?

Vierailija
32/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole minkään arvoinen, niin mikäpä minua estää muuttoautoa itse ajamasta. Ja ajamallahan sitä oppii, enkä edes pysähdy silloin kun jonkun yli pakulla ajan.

Vierailija
33/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos linnaa tulee, niin sieltä alan sitten haalimaan kamuja, joiden avulla ne uhkaukset voi toteuttaa.

Linnassa saa kuulemma palkkaa ja ihmishenki maksaa alle 5 tonnia.

Yhdenkään lapsen ei ole turvallista olla tuollaisen häiriintyneen sekopään kanssa. Sen takia linkki poliisille lähtikin ja varmistan että ystäväni käsittelee sen ja sen jälkeen ilmo sossuun että sinä et saa koskaan nähdä lapsiasi.

Minä en sun uhkauksia pelkää.

Vierailija
34/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ollutkaan, mutta eihän sitä kysytäkään.

Vierailija
35/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäänhän ei estä mua näkemästä mun lapsia. Vai ilmaanko ne katoaa? Ja vielä on aikaa tehdä uusia kakaroita, vaikka jonkun hullun kanssa suljetulla.

Vierailija
36/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se ole minun, sen vannon. Eikä pakkohoidossa ikuisuuksia pidetä. Eka vapaa päivä ja lasahtaa.

Vierailija
37/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa!

Vierailija
38/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitan asiaa vireille. Hyvää lyhyttä loppuelämää sulle tai jollekin sun perheestäsi.

Vierailija
39/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet kohta 40.

mikäänhän ei estä mua näkemästä mun lapsia. Vai ilmaanko ne katoaa? Ja vielä on aikaa tehdä uusia kakaroita, vaikka jonkun hullun kanssa suljetulla.

Vierailija
40/55 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollain voikin olla noin säälittävä elämä? Siis ei mullakaan mikään erityinen, mutta että tuollainen... Huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi