Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seisoviltaan kuseskelu

Vierailija
01.04.2011 |

meille on tulossa miehen kaverit viikonlopuksi kylään ja minä lähden siis siksi aikaa pois. minua kuitenkin inhottaa jo etukäteen kun toiset miehet kuseksivat seisoviltaan pönttöön ja tuotokset roiskuvat seinille. viimeksikin kun olin pois ja tulin kotiin vessaan haisi se ihan kuselle.

ajattelin laittaa seinään lapun "meillä kuseksivat seisoviltaan vain koirat. Kiitos!"

mitä mieltä olette..onko liian tylyä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tämä on lähtöisin mieheltäni joka pissaa aina istualtaan kotona (lue sikasiisti mies). Eri juttu sitten yleisissä vessoissa.

Yleensä kun joku poikalapsi käy kylässä niin pönttö on kusessa. Ei oo kiva siivoilla kusia reunoilta...

Vierailija
2/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

määräillä miten joku vessassa toimii. Mutta voit miehellesi sanoa, että siivoa ystäviensä sotkut tai laittaa vieraat huolehtimaan omista sotkuistaan.

Millaisena kokisit itse tuollaisen määräilyn siitä miten saisit itse hoitaa kyläpaikoissa vessa-asioinnit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

määräillä miten joku vessassa toimii. Mutta voit miehellesi sanoa, että siivoa ystäviensä sotkut tai laittaa vieraat huolehtimaan omista sotkuistaan. Millaisena kokisit itse tuollaisen määräilyn siitä miten saisit itse hoitaa kyläpaikoissa vessa-asioinnit...

ap.een vieraiden käyttäytymistä! Kyllä meilläkin on noita miehen kavereita ollut joskus ns.illanvietossa, mutta ei niistä kukaan kyllä ole seinille kussu.

Vierailija
4/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuse seinille tai lattialle. Mies kusee seisaaltaan, mutta jos lirahtaa posliinille, se ottaa paperin ja pyyhkii.

En todellakaan ala kenenkään kusiasentoja säätelemään.

Vierailija
5/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
6/9 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selitelköön mies sitten kavereilleen ponttia. mieheni siis käy istuallaan eikä itsekään ymmärrä miksi kaverit käyvät seisoviltaan.

varmasti sain nipon maineen mutta ei voi mitään..toivottavasti en kuitenkaan ihan pahasti loukkaa kavereita mutta en kehtaa mennä suoraan sanomaankaan.

Mieheni ei viimeksi siivonnut vaikka odotin monta päivää ja siksi nyt suivaannuin jo etukäteen.

meillä ei todellakaan ole steriiliä tai aina edes siistiä mutta pissan hajuinen vessa on yökötys.

Vierailija
7/9 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan tavannut miestä joka tyhjentäisi virtsarakkonsa istualtaan?! :D ehkä sitten jos käy kuspaskalla... en ole tiennyt edes että tällaisia miehiä on!

ehkä tosiaan parempi niille jotka ovat tottuneet homman hoitamaan istualtaan että tekevät niin jatkossakin jos seinät on kusen peitossa :DDDDD en ymmärrä kyllä miten sekään on mahdollista ellei tahallaan tähtää ihan muualle..

huhhuh=)

Vierailija
8/9 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan tavannut miestä joka tyhjentäisi virtsarakkonsa istualtaan?! :D ehkä sitten jos käy kuspaskalla... en ole tiennyt edes että tällaisia miehiä on!

ehkä tosiaan parempi niille jotka ovat tottuneet homman hoitamaan istualtaan että tekevät niin jatkossakin jos seinät on kusen peitossa :DDDDD en ymmärrä kyllä miten sekään on mahdollista ellei tahallaan tähtää ihan muualle..

huhhuh=)

oletko koskaan käynyt siivoamassa miesten yleisiä vessoja? sitä pissaa on ihan oikeasti seinillä asti. itse kävin nuorempana siivoamassa rossossa ja kyllä lemusi. ei varmasti ollut tahallaan ruikittu mutta roiskuu kyllä!

vaikka miehei käykin kotona istuviltaan niin "osaa" kyllä ulkoiluttaakin ulkona.

Tulevaisuutta ajatellen kannattaa muuten opetella se istumistyylikin. vanhuksena et ehkä enää jaksakaan seisoa/jalat ei pidä. kokemusta on siitäkin.

Vierailija
9/9 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

repisin tuollaiset laput alas heti kun ovi olisi perässäsi sulkeutunut. Noloa.

Mutta toki on myös miehesi asia siivota omien illanviettojensa jäljet, vessaa myöten.

Ihmettelen kyllä miehesi kavereita. Itse olen työskennellyt siivoojana miesvaltaisessa (n. 100 miestä ja 2 naista) tehtaassa, eikä kuset olleet koskaan seinillä tai lattioilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi