Oona Ilona +kolmas nimi?
tai
Oona (joku nimi väliin) Ilona
ehdotuksia kiitos
Kommentit (48)
aleksandra
miksei esim
julianna
marjaana
Oon Ilona Aina tai
Oon Aina Ilona
Lopeta etsiminen ja tule kertomaan, että mun ehdotus on ehdottomasti paras :)
en todellakaan tiiä mitä tekisin,musta ehkä paras ois pelkkä oona ilona,ei tunnu että mikään sopii siihen kolmanneksi. siskolla on kuitenkin 3 nimeä niin jotenkin mulla on sellanen päähänpinttymä että nimiä pitäs olla kolme ja vaikka se hölmöltä voi kuulostaakin niin 3 nimeä tulee joka tapauksessa. ehkä joudun unohtamaan sen ilonan sit kokonaan kun tuntuu ettei mikään sovi siihen ja keksiä uudet toka ja kolmas nimi. etunimi on kuitenkin oona,sitä en lähde vaihtamaan missään nimessä. joten oisko ehdottaa siihen sitten jotain ihan muuta.
tuli nyt jotain mieleen,ainiin sukunimi on nen päätteinen aika perus nimi.
oona taika tuulia
oona minka jotain?
oona helmi jotain?
oona sanni jotain?
oona sanni ilona, mitä jo aiemmin ehdotin ;)
Oona Ilona Henriikka/Henrietta
Oona Ilona Serafiina
Oona Ilona Marleena
Oona Ilona Justiina
Oona Ilona Pauliina
Oona Ilona Marianne/a
Oona Ilona Kristiina
Oona Ilona Ulriikka
Oona Ilona Susanna
Oona Ilona Vadelma
Oona Ilona Eerika
Oona Ilona Otteljaana
Älä laita kolmatta nimeä, joka alkaa a-kirjaimella, koska nimi menee ihan puuroksi!
Älä siitä luovu :) Minusta sopisi paremmin niinpäin, että Ilona on viimeisenä nimenä, mutta ehdotan kaikenlaisia. Ja joku pirteä nimi sopisi kahden pehmeän nimen seuraksi.
Oona Ilona Anastasia
Oona Ilona Aurora
Oona Ilona Vilhelmiina
Oona Ilona Matilda
Oona Ilona Talvikki
Oona Aura Ilona
Oona Elsi Ilona
Oona Aino Ilona
Oona Enni Ilona
Oona Rosa Ilona
Oona Iia Ilona
Oona Ilona Hannastiina
Oona Ilona Kastehelmi
Oona Ilona Magdaleena
Oona Ilona Karoliina
Oona Ilona Kissanminttu
Oona Ilona Lounatuuli
Oona Ilona Minttumaria
Oona Ilona Taikatuuli
Miksei sitten tuo Oona Taika Tuulia
ja se monesti miettimäsi Oona Isla Ilona olisi todella nätti!
tai
Oona Minka Matilda
Oona Minka Ilona olisi nätti
Oona Helmi Olivia
Oona Helmi Adalmiina
Oona Maija Olivia
Oona Milla Matleena/MAtilda
Oona Minttu Olivia
Kaunis, kompakti nimi: Oona Ilona.
Tai sitten laittaisin sen Oona Isla Ilonan, jos kolmannen nimen haluat.
Kannattaa makustella sitä nimeä sukunimenkin kanssa, silloin monesti huomaa, ettei kolmatta välttämättä tarvita. Kuuntele nimen rytmiä (vrt. Oona Ilona ja Ilona Oona tai Oona Ilona Ruusunen ja Ilona Oona Ruusunen tai Oona Isla Ilona Mäki ja Oona Ilona Isla Mäki).
Oona Ilona vaatii tosi pitkän kolmannen nimen, jos Ilona jää toiseksi ja se yhdistelmä väistämättä kuulostaa venytetyltä, varsinkin kun se yhdistetään sukunimeen, esim. Oona Ilona Victoria Virtanen tai Oona Ilona Ellinoora Mäki.
Eli:
Mä laittaisin nimeksi Oona Isla Ilona, jos sukunimi ei ole pitkä ja jos on, jättäisin välistä pois Islan. Omien lasten nimet ei kyllä noudata tuota "kaavaa", esikoisella on nelikirjaiminen kaksitavuinen etunimi ja toinen on viisikirjaiminen kolmitavuinen. Kuopuksella on viisikirjaiminen kaksitavuinen etunimi ja toinen nimi on Ilona. :) Sukunimi on kaksitavuinen viisikirjaiminen.
Mutta kuulostele oikeasti sitä nimeä sukunimen kanssa, yleensähän ihminen kertoo yhdistelmän etunimi sukunimi tai etunimi toinen nimi/nimet sukunimi, hyvinhyvin harvoin jos koskaan koko rimpsu, mutta ilman sukunimeä.
Onnea nimenvalintaan ja terveisiä Oona Isla Ilonalle. ;)
Ei tuohon soinnu kolmas nimi mitenkään.
kuten jo aikaisemmin selitin niin 3 nimeä tulee
sukunimi on tyyliin "hämäläinen"
ei tästä taida saada nimeä aikaiseksi
Oona Milja Minea
tosi kaunis ja herkkä nimi mielestäni
Toivottavasti keksit jonkun kolmannen, omalla tytöllä jo tuo tuplanimi..
Tosi vaikea keksiä sellainen nimi, joka rytmiltään kävisi niin.